Fail. Weź zobacz jak wojna wygląda. I weź też poprawkę na kunszt i wykonanie.
Chociaż mogłeś trochę mniej tych śmieci zrobić, bardziej wygładzić.
Wersja do druku
To jego zdanie, i nie masz prawa mu zabronić się tak wypowiadać, ja także zagłosowałem na dwójkę bo jest po prostu lepsza, może gdyby Macioraqa zrobił screeny z mniejszej odległości innaczej bym głosował, ale może to ja jestem ślepy bo nic na jego mapie nie moge dojrzeć tylko jakąś brązową "kupe" tam widze i chyba nie musze dodawać że tam sie nie da grać, a praca 2 jest bardzo ładna, schludna, ładnie dobrane elementy. Według mnie cały konkurs wygrał Picior no ale ja nie jestem wszystkimi.
@up
dodam do Twojej wypowiedzi jedynie tyle:
oblężenie twierdzy ,,Dalrash" ma miejsce w 1195 roku, czyli 5 lat przed aktualnym czasem Atlantydy (czyli pojawienia się nas[rozbitków - graczy] na terenach Atlantydy - fabuła serwera), dlatego gracz nie będzie grał na tych ,,śmieciach" tylko na pięknym, ładnym i zadbanym terenie - to, jeżeli chodzi o temat grywalności.
Screeny specjalnie robiłem duże, żeby pokazać wam ogrom zniszczeń etc, myślałem że to będzie ,,+" a nie ,,-" - cóż bywa.
Głos na 1 jakoś tak mnie przyciągła
Chłopaki to jest zabawa, a nie gra o złote kalesony. Może, zakończcie to, ustalcie sobie termin na przyszłą środę, Picior pokaże na co go stać (bo z tego co czytam to teraz nie mógł), Maciorqa także udoskonali swój projekt i wtedy zróbcie na nowo głosowanie.
Ja przynajmniej na miejscu Maciorqi zaproponowałbym to Piciorowi, bo co to za wygrana, skoro przeciwnik nie mógł się pokazać.
żadna praca ,dla mnie za dużo nawalone gówienek
takie moje zdanie
dzięki :)
@up
Bo to jest wojna, zresztą nie chce mi się już tłumaczyć... Każdy ma swoje kryteria ocen.
Co do sytuacji Piciora.
Ja, w tygodniu kiedy trwały prace miałem zaliczenie półrocza z historii, i do tego 3 ważne sprawdziany zaliczeniowe z innych przedmiotów, i też nie pracowałem non toper, wszystko nadrobiłem praktycznie przez sobotę, niedzielę, poniedziałek i wtorek, czyli praktycznie wtedy kiedy Picior mógł już pracować! Ja też nie jestem zadowolony z mojej pracy bo jeżeli miał bym pełny tydzień na wykonanie tego to moja praca była by dużo lepsza. Ale takie są zasady gry, dobry mapper nie tylko musi umieć stworzyć połacie ładnego terenu, ale i także znaleźć/poświęcić czas na zrobienie tego, szczególnie wtedy kiedy pracujesz terminowo.
Dlatego Krystianek z chęcią zmierzę się z Piciorem po raz kolejny, ale w następnej edycji walk maperów, bo w pracę którą oddałem teraz włożyłem zbyt wiele poświęcenia, by została una unieważniona.
Bądź co bądź i tak praca Piciora ma duże poparcie i wszystko stoi pod znakiem zapytania, dlatego nie oceniajmy dnia przed zachodem słońca.
Pozdrawiam,
Adi69.
Haha każdy kto skrytykuje Maciorkę zaraz
dostaje po łapach ;D Właśnie dla tego głos
na pracę drugą. Ja jako twórca ots, pomimo
że to konkurs i tak patrzę na grywalność.
Pod tym względem mapa Maciorki jest
bezużyteczna.
@up grimek
Ach jak by się jeszcze posty czytało...
I co do grywalności (to jedynie przykład) Ostatni screen oddany przez Piciora (ten kosmos) jest na pewno o wiele więcej grywalny :D - to drogą żartu żeby, nie było.
/edit
Haha, powiedz mi czy 4 ostatnie screeny mapy Twojego kolegi z teamu są w ogóle do przejścia. Bo z tego co się orientuje to po tych kryształach nie da się chodzić, nie mówię nawet o kosmosie zaprezentowanym przez niego. Nie rzucajmy bezpodstawnymi argumentami - proszę.Cytuj:
Grimek napisał także:
tak patrzę na grywalność.
Pod tym względem mapa Maciorki jest
bezużyteczna.
(Picior nie obraź się za tego posta, to jedynie riposta dla Grimka)
Podziękował :)Cytuj:
Picior * torg
22:44:11
A tam obrażać się
22:44:13
Nie mam o co :D
Finał walk mapperów, hehe... Doskonale oddaje poziom torga jeśli chodzi o mapping. Praca 1 lepsza, bo chociaż przeautoborderowana i zasyfiona na maxa w pewien sposób przypomina wojnę. Screeny mogłyby być w normalnej ostrości wrzucone.
Ale to jest fajne, jak ja ironizowałem to wszystkie grimki się na mnie rzucały, ale wy możecie ironizować bezkarnie. Chciałbym wam tylko przypomnieć, że to nie temat na takie kłótnie.
Co do całego tego finału, to na pewno nie jestem za tym aby zorganizować dogrywkę czy cokolwiek, Picior nie wykazał się tutaj profesjonalizmem (co może nie było jego winą, aczkolwiek nie wnikam) a to tylko i wyłącznie jego wina. Maciorqa wierzył, że Picior stworzy coś porządnego dlatego zarywał nocki, aby jego praca zaprezentowała poziom jaki praca powinna zaprezentować w FINALE, FINALE walki mapperów. Ja na miejscu Maciori bym się troszkę zdenerwował, poczuł olany. No ale nie jestem na jego miejscu.
Bo mapa nie jest grywalna ? wtf ? A czy my tutaj mamy temat o jakimś projekcie otsa i prezentujemy screeny z niego ? No chyba raczej nie. Ogarnijcie się. To jest konkurs, pokaz swoich możliwości, wszystko trzeba ubrać w ładne ciuszki i przedstawić światu po swojemu. Takie screeny z mapy podchodzą pod grafikę komputerową, pod prace plastyczne, wiec oceniany powinien być całokształt pracy, jej wygląd zewnętrzny. A pod hasłem "grywalność" to mógłby być oceniany cały ots, a nie artystyczny pokaz swoich możliwości.
A co do prac Piciora, pierwsze dwa zdjęcia mi się podobają :D Fajny klimacik, ale co do kolejnych to na prawdę nie wiem co to jest i czym się kierowałeś, ale ni cząstki oblężenia tutaj nie widzę :( Dla mnie to zwykłe miasto.
Życzę wszystkim mapperom powodzenia w kolejnych edycjach :D I pamiętajcie, że nikt się nie obrazi jak przełożycie termin o tydzień czy dwa, dla nas widzów liczy sie to co pokażecie a nie ten kto wygra ;) Liczymy na prace piękne cudowne i bla bla :D GL & HF ;*
Pozdrawiam,
MatMal
/wyzej
calkowicie popieram kolege, po raz kolejny jestesmy swiadkami niepotrzebnej dyskusji... w nastepnej edycji powinno byc cos takiego jak kryteria ocen, i zliczane pkt a nie sonda i glosy
Koleś, skończyłem państwową ogólnokształcącą szkołe sztuk plastycznych na profilu reklamy wizualnej więc wiem o takich rzeczach więcej niż ty także nie ośmieszaj się mówiąc że to podchodzi pod grafikę komputerową czy też prace plastyczne. Jak już takie pieprzysz głupoty to ja ci powiem że to co najwyżej można by podpisać pod kompozycje
Ale to jest nieważne, ważna jest ocena mapy.
Teraz tylko dopowiem jeszcze coś do tego co mówił maciorek czy jak mu tam o tym że tyle tych śmieci i ciał bo to jest wojna.
No więc wytłumacz mi to:
-strzały wbite w piasek
-miecze poopierane o ściane(kto na wojnie opiera miecz o ściane i sobie stamtąd idzie?)
-paląca się pochodnia nie wiadomo jak zawieszona na ścianie
-włócznia która nie wiadomo czy w ogóle się opiera o ścianę
-zaledwie kawałek dachu pali się pomimo iż nie widać w pobliżu nikogo żywego więc kto by to podpalił?
-kolczaste korzenie na plaży? w ogóle co to jest???
to był 1 screen a teraz drugi:
drzewa rosnące w bardzo ciekawych miejscach(na świeżym gruzowisku)
-ciała w bardzo dziwnych miejscach
-znów te same korzenie
-mamut z 2 tarczami doczepionymi jakimś cudem do twarzy
i w zasadzie na tym screenie nie widać nic poza ciałami, murami i tymi drzewkami
no więc nie chce mi się dalej szukać błędów więc powiem co mi się podoba:
5 screen, dużo przyjemniejszy dla oka, on jest na 8/10
i masz szczęście że jest godzina 1 rano bo w ogóle mało ogarniam wszystko co piszę o tej godzinie bo w ciągu dnia pewnie bym dużo więcej błędów wskazał