Trening natury ZAO
Mój trening natury do realizacji większej mapki co o tym sądzicie ???
img710.imageshack.us/img710/4685/treningbe.png
Wersja do druku
Trening natury ZAO
Mój trening natury do realizacji większej mapki co o tym sądzicie ???
img710.imageshack.us/img710/4685/treningbe.png
mapy wizualnie bardzo ladne.
Ostatnia nie jest w moim guscie;/
Podziemny świat szamanów ....
img249.imageshack.us/img249/2195/podziemnyswiat.png
Hmm wpadłem na pomysł ots-a rpg , w którym jesteśmy albo młodym szamanem lub wojownikiem (w kulturach indiańskich) Szaman by miał misje klasowe pod ziemią ,gdzie duch szamana sie uczy (każdy jego wybór by sprawiał jakim by był szamanem (Ognia , Ziemi , Wody ...). A wojownik by miał coś na stylu frontu (tu też zależy od jego wyborów : Łowca głów , wojownik włóczni itd.) Musiał bym zebrać ludzi...
ps. Niechcący zrobiłem mały błąd przy sklejaniu obrazków.
2xDown
A jesteś tego pewien że podziemny świat jest pełny jakiś kamiennych totemów itd ??? W szamanizmie te kamienne totemy przedstawiają Zwierzęta które szaman w swoich podróżach z bębnem je spotyka i te zwierzęta są dla niego totemem(przyjacielem)...
Aham dzięki.
@3xDown
Dzięki ...
@Down
Nie używam auto ;)
Obrazek kolegi UP :))http://img249.imageshack.us/img249/2...iemnyswiat.png
UP:
Hmm nawet ciekawie zrobione (Ładnie wygląda). Swoją drogą, coraz więcej osób za dużo korzysta z AutoBorderów wynikiem czego są "Prze"Detalowane"" mapki od których aż oczy bolą ;P
mnie się średnio podoba, takie jakby podziemne hydry chciałeś zrobić, ale w tym wypadku to mi nie pasuje, poza tym nie widzę tam nic związanego z szamanami :S
inne mapki są całkiem fajne, ale akurat ta mi do gustu nie przypadla, sry.
sam to zauważyłem, i postanowiłem przenieść się z RME na simona, zresztą niektóre autobordery w RME mnie wkurwiają i nie mogę zrobić czegoś po swojej myśli >.<
#edit
zauważyłem tam w tym świecie szamanów ściek swampu ze ścianki, do tego ścieku powinien być inny swamp.
Oho, ja około miesiąca temu miałem pomysł na podobny świat tylko dziwnie zeszło bo wyszło tak
Plemiona:
Stali - ciężkozbrojni, jedyni posiadający stal oddają jej niemalże boską cześć. Kowale mogli dojść do najwyższych stanowisk i zostawać szamanami.
Węża - Amazonia, nieliczni dość szybcy wojownicy w lekkich pancerzach. Używali głównie trucizn, od tego też pochodzi ich nazwa.
Tutaj jakieś jeszcze dwa były z których jedno miałobyć w stylu azteków(słaba broń używana głównie do ogłuszania ludzi), a drugie podobne do takiego stricte westernowego.
Dochodziło jeszcze Imperium specjalizujące się w ciężkiej kawalerii(ale z powodu jakiejś klątwy szamanów konie umierały).
Bóstwa - tutaj jedynie wpadłem na jednego głównie dzięki fascynacji zespołem Stos czyli "Ognisty Ptak". Miał być takim głównym złym czczonym przez nieliczne plemiona, mieć spory wpływ na pogodę i świat zmarłych.
Szamanem mógł zostać każdy o ile był bez plemienia(a przeżycie samemu i znalezienie kogoś chętnego przekazania wiedzy było trudne), lub po wypełnieniu ciężkiego zadania zostać uczniem plemiennego szamana. Całą potęgę czerpali od duchów i w zależności od zawartych z nimi paktów i utrzymania ich rytuałami oraz ofiarami posiadali różne zdolności z odpowiednimi limitami. W zależności od siły ducha rosły/malały jego wymagania.
Całość spaliła na panewce bo prędzej indianami się nie interesowałem i przerodziło się to w stricte fantasy.
A mapka niezbyt wyszła, mógłbyś użyć totemów które zostały dodane chyba z tiquandą. ID 3802, 3803, 3804. Oraz parę więcej pokolorowanych skałek. Dodatkowo ta rzeka z bagna średnio wygląda.
jakoś tak dziwnie wyszło jakbyś to robił na show wof
I p.s tam masz buga czarny sqm na lewej stronie obok skały takiej jak na yalahar dragi
Edit
2 czarne sqm
jeden gdzie na lewo masz wejscie do jaskini to niżej na mapie masz tą skałe taka jak na yala dragi i tam jest czarny sqm a drugi jest tam gdzie hole od rota jest
edit xd
tu nawet ci namalowałem
http://img137.imageshack.us/img137/2068/sqmbug.png
Piekielna brama . (moja pierwsza praca robiona w remr-e)
img837.imageshack.us/img837/7927/brama.png
@up
Remre jest szybszy , jest posegregowany , dzięki przyciskowi "A" działa prawie jak SIMONE i mapkę którą robiłem z 3 h teraz robię w 1:30 jest różnica i nie trza się męczyć z głupią trawą. Lecz jeśli coś ma więcej detali to się przerzucam na SImoe. Jak dla mnie to dobra konfiguracja ;)
Mapy fajne. Miejscami widać małe błędy, ale nie przyglądając się za bardzo można je przeoczyć ; d
Przydało by się o troszeczkę więcej detali, bo teraz wygląda tak sucho.
Ogólnie mapy na poziomie i prezentują więcej niż początkujący. Mappuj, mappuj ;-)
Drak jeśli już się na reme przeklapłeś to musisz wiedzieć że na reme jest gorsza jakość zdjęcia niż z Sim, prawda co prawda jest posegregowany, lecz robi dużo bugów, gdy robisz schody to zawsze usuwaj border"nawisy skalne" od skał bo ci nie wejdzie na to albo np robisz most to uważaj na border od wody bo gdy na to dasz schody to też nie wejdzie. albo np te schody co są w yala na grimach to działają ale tylko te co się kierują na północ reszta jest zbugowana, no nic życzę ci powodzenia z reme :)
RME nie robi ŻADNYCH bugów, tylko trzeba umieć dobrze z niego korzystać.
Po pierwsze, od razu po instalacji wyłącza się autoborder, bo to przez niego tworzą się bugi.
Po drugie, robiąc mapy korzystajmy z RAW palette, bo dobierając własnoręcznie itemy nie narazimy się na bugi powstałe przez autoborder.
Dodatkowo, co Ty gadasz? gorsze zdjęcia w RME? pierwsze słyszę.
Jak się wyłączy auto.... to działa prawie jak simone. Planuje stworzyć ots-a RP a GRYWALNEJ MAPIE! będę się trochę wzorował na RL ale postaram się zrobić ją ładniejszą....
Teraz tylko muszę się nauczyć tworzenia skryptów. Jak sie chce samemu robić (samemu bardziej sie tworzy własny klimat a nie jak to jest na niektórych że piękna miejscówka a tu zaraz jakiś kotlet odgrzewany)
A co do zdjęc fakt wychodzą gorzej. Ale wystarczy troche zmniejszyc obraz o 10% i wychodzi normalnie...
Ja też kiedyś próbowałem robić skrypty, pisałem z godem co kiedyś mapke chciał. i takie coś mi napisał (chciałem sworda zrobić)
Cytuj:
dodac item do tibia.dat aby klient go rozpoznawal
2010-07-16 22:37:10
dodac item do spr grafike
2010-07-16 22:37:17
dodac item do items.otb aby serwer go rozpoznawal
2010-07-16 22:37:22
dodac item do items.xml z nazwa
2010-07-16 22:37:23
i reszta
no i mi się odechciało :D
Dark jak chcesz to ci z dedykacją moge zrobić "Venore" :)
@up pierw ja ją muszę zacząć robić. Bo nawet szkicu nie mam.
@topic
Oto cmentarz, no cóż zbliża się jesień... coraz zimniej...
img840.imageshack.us/img840/8503/cmentarn.png
jakby komuś nie chciało się kopiować:
http://img840.imageshack.us/img840/8503/cmentarn.png
No ładnie, ładnie :D
Tam gdzie masz ten dół z trumną po lewej mogłeś dać rękę ghula, która teraz z niego wypada. Fajnie może by to wyglądało :D
9/10.
Ostatnie prace duzo lepsze sa, widac ze sie polepszylec aczkolwiek brakuje mi wnich nowych pomyslow, czegos co sprawi ze zapamieta sie te mape na dlugo. Dobrze ci idzie, Pozdrawiam!
Dal'Sun
Witam Was bardzo serdecznie, po dłuuugiej przerwie słuchając sountrack-a z G3 naszła mnie myśl żeby wykonać pewną mapkę ;). I ułożyć pewną historie.
Dal'Sun to miasto położone na pustyni Uri'schiba. Niegdyś potężne miasto władane przez magów i sułtanów po pladze nieumarłych stało się ich siedzibą, wiele ludzi musiało uciekać i zostawiać swoje domy. Kiedy na świat przybyło "światło paladynów" moc dana od bogów do radzenia sobie z tą zarazą miasto wpadło w ręce królestwa Smori. Gdzie niegdyś był piękny pałac sułtanów jest tam teraz miasto namiestników a na obrzeżach wciąż są wykopywane z piasków pustyni stare domostwa. Dawni imigranci wracają w rodzinne strony, czując na swojej skórze blask piekielnego słońca i równie ostry ból w sercu że są podlegli namiestniką
http://img843.imageshack.us/img843/7522/dalsun.png
Oto mapka którą zamierzam wykonać ;/ Dal'Sun znajduje się na dole ;)
http://img163.imageshack.us/img163/236/mapif.png
I ten kawałek ;)
http://www.youtube.com/watch?v=9axgG...eature=related
Dawno nie mappowałem wiec chyba w z prawy.
W wykopaliskach naprawę urzekła mnie pomysłowość i oryginalność.
A miasto to coś pięknego, bardzo dobrze oddaje klimat pustynnego azylu.
Z wielkim entuzjazmem umieścił bym te mapy w swoim przyszłym OTS.
Witam serdecznie oto 2 nowe mapki ;)
1. Stworzona dla Eleno OTS :
http://img3.imageshack.us/img3/693/bramax.png
2.To taki showoff ;/
http://img843.imageshack.us/img843/6097/soffs.png