Ogólnie całkiem sporo fanych anime jest.
Orange - czuje taki ładny drama/slice of life anime
love live <3
days - jeden z tych nieporadnych i ciotowatych mc ale z jakiegoś powodu go lubię
berserk - ciekawie zapowiadająca się historia z najbrzydszymi rysunkami w tym sezonie
hatsukoi monster - typowa komedyjka z niskim poziomem humoru
cheer boys - jest nadzieja że rozkręci się na coś fajnego
91 days - jedno z tych anime na poważnie, dramat i ciekawy artstyle
amaama to inazuma - kolejny barakamon/usagi drop
Kono Bijutsubu ni wa Mondai ga Aru! - manage dropnąłem po 5~ chapterach, ale anime daje rade i jest Usami chyba kandydatka do avataru w tym sezonie xd
new game - to samo co wyżej z mangą (głównie, bo 4koma) i tak samo anime daje radę, ciekawa work life komedia
amanchu - dosyć ciekawe animacje i nic nie mówiący 1 odcinek, ale raczej będą jakieś przygody i friendship, może yuri? xd
Nejimaki Seirei Senki: Tenkyou no Alderamin - akcja i ładne animacje, ciekawy scenariusz w pierwszym odcinku który zachęca do dalszego oglądania, spoko mc
fate/kaleid - jak ktoś oglądał poprzednie części to obejrzy i tą, nie ma co się oszukiwać ;p
servamp - dziwne duo mc, niezbyt porywająca historia ale chyba warto dać szansę
tales of zestria: the x - ufotable, ciekawie zapowiadające się takie przygodowe coś
taboo-tattoo - w sumie nic nie wyróżnia tego anime jakoś szczególnie, ale jedna scena wygrywa wszystko
http://66.media.tumblr.com/8f098692c...r8i4o1_500.gif (chyba nie powinno nic spoilerować, z resztą i tak widzieliście nie ma opcji że nie xd)
Time Travel Shoujo: Mari Waka to 8-nin no Kagakusha-tachi - spoko mc do tego ładnie animowane i trochę mniej na poważnie niż większość tych anime mieszających z czasem
Tak sobie napiszę jak by kogoś obchodziło/nie mógł się zdecydować na co spojrzeć. Jak coś anime których tu nie ma raczej nie uważam za warte oglądania/nie oglądałem wcześniejszych sezonów, chociaż i tak obejrzę do 3 odcinka większość i dopiero będę myślał co dropnąć.
Zakładki