Top 5? O, no to będzie kontrowersyjnie:
1. Great Teacher Onizuka
Bardzo dobra komedia, a pomimo wieku kreska nie zestarzała się na tyle by odstraszać. Zapadające w pamięć postacie, świetny humor, dobre udźwiękowienie i animacja. Myślę, że tutaj każdy się zgodzi, że to bardzo dobra seria.
2. Panty & Stocking with Garterbelt
No i tutaj zapewne duża część osób się nie zgodzi, bo wiem jakie ta seria ma opinie. Ale dla mnie - humor jaki uwielbiam ("Ren & Stimpy" + motywy seksualne), kreska jaka mi się podoba (styl starych kreskówek z "Cartoon Network", jak "Atomówki" czy "Laboratorium Dextera"), postacie które są bardzo dobrze wykreowane, i faktycznie można odczuć, że to leniwe, egoistyczne skurwiele, zwłaszcza główne anielice. No i muzyka, którą puszczam nawet w towarzystwie ludzi, którzy do anime mają wstręt.
3. Usagi Drop
Oceniam tu tylko anime, i etap w jakim seria się zakończyła, bo słyszałem, że w mandze im dalej tym gorzej. Mnie chwyciło za serce, a że byłem świeżo po skończeniu "Puella Magi Madoka Magica", to cały czas towarzyszyło mi uczucie niepokoju, że zaraz Rin zginie potrącona przez ciężarówkę czy coś w tym stylu. Sam dobrze wiem, że seria nie powinna się znajdować tak wysoko, ale sentyment ponad wszystko.
4. From the New World
Za klimat i nastrój, spodziewałem się zupełnie czegoś innego, a dostałem trzymający w napięciu thriller, w którym postacie (szczuroludzie) byli rysowani w taki sposób, który autentycznie budził niepokój. No i za postać Squiry, który w trakcie trwania anime zmienił się od przydupasa i popierdółki w szczurzą wersję Che Guevary.
5. Watamote
Za humor i główną bohaterkę, tyle mi wystarczyło żeby seria po prostu przetoczyła się w moim rankingu na sam szczyt. Wszystko mi tutaj pasuje, i żałuję tylko, że jest tak mało odcinków.
A co poza piątką? Mitsudomoe, Moyashimon, Kimi Ni Todoke, Isekai no Seikishi Monogatari i Tentai Senshi Sunred w takiej oto kolejności, a więc w całym top 10 dominują komedie.
Zakładki