nom wielki kloc powstanie z tego syfu testowalem z ~30h lacznie pzdr
Wersja do druku
Bez kitu dosłownie kilkanaście minut wystarczyło u profesorka na streamów żeby zobaczyć jakie to gowno
Co prawda to prawda, jest jeszcze trochę rzeczy do naprawienia i zmiany ale idzie to w dobrą stronę. Patrząc na to, że to dopiero closed testy i to jeszcze bodajże alpha to mają jeszcze czas to ogarnąć więc mimo wszystko dawałbym temu jakąkolwiek nadzieję
wejdz sobie na archlight online to ci sami tworcy i powiedz mi ze to jest kozak ots jak cos to kilka lat jest robiony z 5 minimum
robiac taka gierke male szczegoly i smaczki oraz caly gameplay od low poprzez mid az do high levela musi byc zbalansowany bo inaczej to kloc jest jebany na pare dni cos musi nas zatrzymac na takim 15-20lvlu i zeby content pvp nie opieral sie na wbiciu max lvla bo to rzyg jebany jest xD
Wiem o tym doskonale ale z informacji które mam to w ravedawn nie ma być żadnego pay2win i tyle ile udało mi się sprawdzić w gierce to wydaje się mieć potencjał ale tak jak mówisz nie mam pojecia jak będzie z mid i end game więc to wszystko się po prostu okażę jak wystartuje.
Bo to są alpha testy :P ja sam nie płaciłem i uważam, że nie warto wydawać takich pieniędzy i odradzam to wszystkim. Lepiej poczekać na open testy i samemu stwierdzić czy się podoba czy nie
I co ktoś to śledzie ktoś w to grał ?
zdechl przed startem
i jak? sprawdziliście gierke? na twitchu można klucz dorwać
nie wciągnęła, dalej nudny zabugowaniec
pograłem kilka godzin, dłużej nie wytrzymałem, co mnie wkurzało:
- nudne zadania typu idź/weź/zabij/pozamiataj - typowy dzisiejszy MMORPG standard :pepehands
- bugi w UI (po otwarciu okienka i zamknięciu nie możesz się poruszać,
- hotkeye się nie zerują + niewygodne ich ustawianie,
- czcionki nie można dopasować (na laptopie ciężko rozczytać),
- jak dajesz mapclicka to nie możesz nic robić innego (np. przeglądać minimapy, co podobno było możliwe na poprzednich testach),
- pełno skrzynek, szafek itp, ale nic się otworzyć nie da, bo to tylko ozdoba,
- zabugowani npc - czasami dają zadania nie gadając
nw tyle już było testów - ludzie musieli płacić ponad 100 dolanów, żeby móc wykonywać pracę za testerów a pierwsze godziny gry są beznadziejnie, a im dalej w las tym pewnie gorzej :residentsleeper
https://ravenquest.io/en/#lands
kiedy kupujemy torgowy fort za skromne 40k dolcow?:fook
Nie no ta gierka to jest jakiś symulator shitcoina, płacisz z góry, dostajesz chuja do mordy i jeszcze masz udawac ze jestes zadowolony xdd
Widziałem 0 gameplayu ale po marketingu i decyzjach nt testowania itd widać. Szkoda, bo graficzki itd ładne i widać napracowanko, ale ludzie dobierają balans/questy itd. na oko
doslownie nie ma co robic w tej grze w huj kasy zainwestowanej i czasu testerow/staffu ile lat to robia 3? 4? z czego testy sa rok+ i w tej grze doslownie nie ma nic
+ ta minimapa ktorej tak jakby nie bylo xDDDDD ale spoko bo ladnie wyglada zameczek na mapce na screenie
crafting tez i zbieractwo fajne
zeby odblokowac iron (t3 itemy twoje z questow na lvl ~10lvl sa t2) trzeba chyba z 15h kopac copper i za moby ktore cie aggruja i zbieranie coppera wbijesz taki lvl ze to huj xD jeszcze pokopiesz chwile i sie respi event ktory trwa godzine i sie na nim kopac praktycznie nie ma xD a no i jak w kopalni sa 2 osoby to juz wgle z 30h bedziesz to odblokowywac zeby w sumie z matsow nic nie zrobic zero progressu
jezu jakie to gowno to juz sevennations lepszy progress mialo z gmem z jajuwa i wampirem bijacym za 3 leczacym sie 1 i padajacym od cave ratow