teraz zostało jeszcze trafić 5 paraliży pod rząd w 350 maga :kappa
Wersja do druku
@up
chyba, ze mu sie same trafialy ;) ciezkie to czasy nastaly
@down
trafna uwaga, jednak nie taki rpg z Ciebie jak myslalem :|
właśnie się zastanawiałem czy taki ogar że nawet nie puffnął chyba czy bocik
Nie wiem czy ten sam owner, ale na jednej z pierwszych walk widziałem jak Bill Shankly wsadzał parale i muszę powiedzieć, że albo uśpiony nieodkryty talent który powinien z takim aimem być bogiem w CS:GO albo trzyma hotkeya nieźle. Zresztą, jak znajdę cama to wrzucę "podejrzaną" akcję w jego wykonaniu.
To Niklas nim gra wiec od poczatku real tibi w wojnie. Nie sadze ze uzywa bota chyba ze lata na nim ten noob emil (wlasciciel chara)co swojego czasu zeby moc expic na penisuli spajowal dla obu stron konfliktu
Niklas już raz grał w jednej wojnie na 270ed, kiedy wiekszosc z enemy miała jeszcze max 200 i pokazał się ze strony warzywka, także ciężko uwierzyć, że trafił 5 tych parali pod rząd ręcznie. Jednak czasem wszystko tak ładnie siada.
@Byczek ; wróć i pokaż im wszystkim co to fast hand na gierce.
jednak to nie Niklas a Best Swedish Player
Te 5 trafionych parali pod rzad to bardziej wina zaxxa bo biega w prostych liniach zamiast stosowac kocie ruchy xd bieganie w tibi jest wazne a czesto rpg grajki(bez urazy) maja braki w tej kwestii. Klient medivi jest zajebiscie plynny i latwo sie tam celuje. Zobaczcie sobie filmik youmirina z ostatniej edycji pendulum jak druidem pykal kozak filmik i skill : P
przecież chłop biegł cały czas prosto, więc spokojnie mógł bsp te 5 parali trafić
w takiej sytuacji ręka może mieć nawet wyższą skuteczność niż większość botów
nie przesadzam
jak masz taki target, który jest bardzo szybki ale biegnie w linii, to ręką nadal stosunkowo łatwo trafić, bo po prostu celujesz kratkę-dwie do przodu, ten speed tutaj nie gra aż takiej roli
a bot, w odróżnieniu od człowieka, nie przewiduje, tylko zawsze wali w kratkę, na której w danym momencie jest char, co w tym przypadku może być nieskuteczne (za wolne)
co innego, gdyby chłop nie biegł prosto, tylko robił "kocie ruchy", wtedy wiadomo, że bot wygra z człowiekiem
pozdro 600
Jakbym miał przed rzuceniem runki takie wzory liczyć to zanim bym parala rzucił zaxx już trzeciego blessa by kupował
Przecież on mówi co ma sprawdzać bot przed rzuceniem runy.
Ty chyba sam nie wiesz, o czym mówisz.
Po pierwsze, to sformułowanie nie ma sensu.
Po drugie, jak sobie przeczytasz w pamięci, że postać jest na danej kratce [x, y] to w momencie, kiedy runa zostanie rzeczywiście użyta, char może być już na [x+1, y]. Te zdarzenia nie są obsługiwane u ciebie, tylko po stronie serwera, względem czego masz zawsze opóźnienie, w tym problem.
Tak samo jak klient może wywołać tzw. "pre-walk", ale to nie ma znaczenia dla twojego rzeczywistego położenia.
Dlatego jak ktoś tak zapierdala w linii, bot może mieć większy problem (tzn. nie będzie trafiał za każdym razem) niż człowiek, bo człowiek potrafi przewidywać i będzie od razu walił kratkę dalej, na x+1. I "zgadując" będzie trafiał.
Oczywiście chodzi tylko o taką sytuację, bo normalnie wiadomo, że aimbot wygra. Zwłaszcza przy "kocich ruchach", gdzie człowiekowi trudno przewidzieć kierunek.
Pomysł z trzymaniem hotkeya to też zupełny fail, bo żeby strzelić sdka musisz przystanąć, a goniąc kogoś z wciśniętym hotkeyem, gdy bot w końcu spróbuje strzelić - po prostu albo nie strzelisz (cancel akcji) albo nie będziesz trafiał.
dziękuję, dobranoc
Ależ oczywiście, że ma sens. Jeszcze zależy w jakim środowisku (chociaż wydaje mi się, że jeżeli chodzi o memory access to wszędzie ten sam), ale w najpopularniejszym medivskim programie wspomagającym ( :) ) w ten sposób sprawdzasz, czy gościu stoi na kratce, a nie "między" kratkami. Been there, done that.Cytuj:
Po pierwsze, to sformułowanie nie ma sensu.
Jeżeli nie wierzysz, że ma sens to odsyłam do integral literals.
Czyli sugerujesz, że skrypty pod bota, mają złożoność obliczeniową rzędu n^10 albo i więcej?Cytuj:
Po drugie, jak sobie przeczytasz w pamięci, że postać jest na danej kratce [x, y] to w momencie, kiedy runa zostanie rzeczywiście użyta, char może być już na [x+1, y].
Memory access to kwestia 10 milisekund, więc bez przesady =)
W zasadzie wszystkie zdarzenia które mają wpływ na grę są obsługiwane po stronie serwera i nie ma to najmniejszego znaczenia. Jeżeli masz te znośne 30 latency, to około 60 pinga - czyli opóźnienie rzędu 0.06 sekundy. Chyba nie chcesz mi wmówić, że takie coś ma wpływ na rzucanie run? Nawet przy tak absurdalnym wysokim lvlu. Przecież to brzmi jak wymówka dla noobów.Cytuj:
Te zdarzenia nie są obsługiwane u ciebie, tylko po stronie serwera, w tym problem.
Nie możesz rzucić runki na kratę x+1 jeżeli tam nikt nie stoi. Chyba, że chodzi Ci o pomysł, by człowiek trafił gostka "na czuja", ale to jest dopiero totalna bzdura, bo sugeruje, że człowiek ma lepszy refleks od bota, co jest nieprawdą.Cytuj:
Dlatego jak ktoś zapierdala z takim speedem i biegnie cały czas prosto, to człowiek po prostu będzie przewidywał i walił od razu tę kratkę dalej, na x+1.
I po to właśnie liczysz, czy typo stoi dokładnie na kratce, żeby nie rzucać kiedy nie masz pewności, że trafisz. (Nie poleci "puff", bo tak na prawdę nie wykonujesz akcji rzucenia runki).Cytuj:
Pomysł z trzymaniem hotkeya to też zupełny fail, bo żeby strzelić sdka musisz przystanąć, a goniąc kogoś z wciśniętym hotkeyem, gdy bot w końcu spróbuje strzelić - po prostu albo nie strzelisz (cancel akcji) albo nie będziesz trafiał.
Nie chcę ciągnąć tematu bota publicznie. Jak jesteś ciekaw to wal na PW, chociaż moim zdaniem - z całym szacunkiem do Twojej osoby - to wyglądasz na amatora w tej dziedzinie ;)
Informacja o tym czy postać "idzie między kratkami" jest dla bota totalnie zbędna, bo to jest tylko graficzna reprezentacja, a "fizycznie" postać zawsze znajduje się na jednej konkretnej kratce (a nie pomiędzy) i w tę kratkę trzeba uderzyć (a nie w postać).
Nie ma czegoś takiego, że "postać jest dokładnie na kratce", ona zawsze jest na jakiejś kratce. Samo to pokazuje, że nie wiesz totalnie o czym mowa.
Człowiek ma o wiele gorszy refleks od bota, ale może "zgadnąć" następny ruch i jak ktoś zapierdala prosto, to będzie zgadywał za każdym razem. Każdy kto pograł pvp na tej wersji powie ci, że tak się właśnie celuje z runek.
Po drugie 60 milisekund ma ogromne znaczenie i tu też każdy gracz ci powie, że jest różnica, czy masz ping 60 czy 120. Tym bardziej widoczna im wyższy speed.
I tu nie chodzi o memory access, bo bot może sobie przeczytać informację o położeniu targetu i wykonać akcję w takim czasie, że to akurat nie ma znaczenia. W żadnym momencie nie chodziło o to, że sam bot działa za wolno. Tylko jeśli serwer szybciej obsłuży kolejny pakiet ruchu targetu, niż twój strzelenia z runy, to bot i tak nie trafi.
Reszty mi się nawet nie chce komentować, bo widać, że nie masz zielonego pojęcia, gadasz o jakichś skryptach do brazolskiego bota, czy chuj wie czego, i próbujesz zabłysnąć.
NIE.Cytuj:
Informacja o tym czy postać "idzie między kratkami" jest dla bota totalnie zbędna, bo to jest tylko graficzna reprezentacja, a "fizycznie" postać zawsze znajduje się na jednej konkretnej kratce (a nie pomiędzy) i w tę kratkę trzeba uderzyć (a nie w postać).
Masz tu jakąś moją starą rozmowę z ottizym. https://i.imgur.com/aWo27c3.png
Skoro się znasz na botach, medivii i różnych takich to na 100% wiesz kto to jest ;)
Brawo Polacy !!!!!! cisnąć damodratow !!! trzymam kciuk i oby tak dalej !! =)
Nie mam pojęcia kto to jest i gówno mnie to obchodzi. Mam swój rozum i nie musi mnie nikt uczyć takich rzeczy.
Odpowiedź na twoje pytanie brzmi: nie, nie ma takich wartości, współrzędne są liczbami całkowitymi. Możesz jedynie szukać informacji o samym rysunku, i ten cały ozzy właśnie ci to napisał.
Jak rysować postać pomiędzy kratkami, to klient sobie wylicza ze speeda tej postaci i mnożnika z podłoża. Możesz nawet tego speeda zwiększyć i wtedy postać będzie przeskakiwać szybciej. Ale to nie ma żadnego znaczenia, bo w tibii celuje się w kratkę, a nie w rysunek postaci, między innymi dlatego jest to takie trudne.
Wiesz w ogóle jak działa "pre-walk"? Bo widać, że masz zerowe pojęcie, skoro nie rozróżniasz rzeczywistego położenia postaci od jej graficznej reprezentacji narysowanej przez twojego klienta.
Twój pomysł, żeby sprawdzać jakąś flagę isWalking targetu - bo chyba o to ci chodziło? - i cały czas trzymać hotkeya, jest kompletnie bez sensu, i w takiego 350 msa bot pewnie w ogóle by nie wystrzelił. Już pomijając to, że sam musiałbyś cały czas stać, bo w tej wersji się kurwa nie strzela samemu będąc w ruchu, tylko trzeba na ten ułamek sekundy przystanąć, a ty nigdy byś nie wiedział, kiedy ten moment akurat nastąpi.
Chciałeś się pochwalić, ale cusz, nie wyszło. Sugeruję zająć się jednak czymś innym i więcej nie pisać ludziom, że się chuja znają.
Każdy kto bawił się w RME map albo SimOne wie co kolega wyżej mówi. Dobrze mówi.
Ten klip ogólnie pokazał jakie grajki ciągle grają, typ biegnie po liniach prostych, a wy się dziwicie że gość 5 parali trafi... serio?
Nie wiem co gorsze, że kogoś dziwi że typ trafił w takiego parcela 5 parali, czy to że on biega jak parcel?
Jak ja kurwa czytam te Wasze teorie pierdolonych pro gamerow to az mi sie rzygac chce.
Oczywiscie, ze kurwa mogl trafix 5x pod rzad, ale zrobienie tego i jeszcze nie puffniecie nawet razu jest raczej rzadkim wyczynem + to jakis jebany rpg shankly srankly co go 15 pallkami robilismy - o tym byla gadka, a Wy zaczeliscie kutasy wyciagac na stol
co to tam na forum medivii ktoś pisał po wygranej bitwie independents, że hermionka, nizthariel i jakis tam deathmar to nowi ownerzy
ktoś tam na teamspeaku u damodredów też tak mówił
standardowe dzielenie charów, bo coś tam, sprzedane czy zwykłe pierdolenie, bo przejebali??????????
jak chodzi o deathmarów to chyba oczywista sprawa choćby z gummanem, ale reszta?
Się splakali bo nie byli w stanie Hermiona trapnac, nie pasowało im że zmieniliśmy taktykę trochę i magi od nas biegały inaczej i o to że 160? Rp niby nowy owner bo miał inny kolor outfita xd
Zaczynają przegrywać akcje to i płacz na forum się zaczyna robic, jeszcze z 2 przegrane akcje i sie maperowi oberwie że gdzies tam 20lat temu zrobił jakiegoś krzaka i przez to padli:)
Przeciez to oczywiste ze ownerzy sie zmieniaja, ludzie rozdaja sobie passy i tak samo jest i u nich, a to pierdolenie jakiegos noobchara.
A jak na razie to placz o krzakach to ja tylko slyszalem od hamburgerow od edwarda XD
Hermionka biegał owner. Mam nadzieje ze na forum nie zrobi sie syf ale pewnie brazole wrzuca żabę do ogródka
4 akcje pod rząd damodredy w pizdę i zaczyna się wylewanie żali ,że u nas gra ten , ,że tamten był nie na swoim harze itd. no ale chuj ,że sami wypowiedzili wara ,za abusowanie poa bossow a wzięli guildie el cartel która z tych bossow praktycznie nie wychodziła xD
powiem ze tym palkiem jakby rzucil te exure z 8 razy to moze by wytrwal
xd
W przypadku kisla ta exura knightem to znak propsu, ze w koncu latal bez bota i auto healingu
Tak się śmiali z kazrada, a tymczasem Defqon drugi raz już w fulltrapie
15:39 Defqon: hi ankrahmun yes
Bardzo dobry easteregg, szanuję w opór za poczucie humoru :)
Z kim w końcu jest cygan, wille i best słidisz plejer bo mam sprzeczne informacje
bsp z damodredami, lata na bilu szankli
Byłem pewien że cygan i wille są z demodredami, ale mi niklas dzisiaj napisał że z polakami są, kurwa to tym bardziej mam nadzieje ze przegracie, pluje na tego pokurwia willego. Ale przynajmniej już wiem kto biegał nasieniem ostatnio, bo było to podejrzane żeby konstanty was lidował XDDDDD
Aż kusi kupić charka :kappa
Wawik to takie torgowe uosobienie typowego polaczka wszystko wie najlepiej i zawsze ma rację.Polecam wpuszczać jednym uchem a drugim wypuszczać bo niestety przynajmniej w tym temacie 90% jego postów to farmazony
wejdz na tsa bo wille nie ma chara zeby lidować typie
wyjebalo Wam gierke ?
e kurva mi nawet strona nie dziala
@qSC ;
Jak ja gosciu gram na pendulum i nawet makera nie mam 1 XD powaga, nie chce mi sie
Ta akcja z zaxem i 5paralami pod rzad to zasluga bsp na bilu, a teraz moze mu sie znudzilo pomaganie cholera wie