i by wlail 2 sd ssa 2 sd ssa i tak 10x
na tym lvlu podbiegasz do tego pajaczka walisz 3x ue i tyle
Wersja do druku
To ja nie wiem co wy na tych poi dl wyprawiacie tymi 200+ lvlami że profitu nie macie
old widow to se chyba summonuje jakieś gsy to te SSa by mu na 1-2 sekundy wystarczyły + dmg z poisona średnie tactics imo
Filla de smoku owszem lotnałem kilka red robków
Reward za Geomancer task (super nagroda xD)
http://myshon.netserwer.pl/medivia/reward_geo.png
Gladiator w końcu zabity oraz reward
http://myshon.netserwer.pl/medivia/gladiator.png
http://myshon.netserwer.pl/medivia/elv_xbow.png
Elf Frakcja zakończona nagrodą
http://myshon.netserwer.pl/medivia/elf_faction.png
a może ten cloak ma jakieś hidden statsy?
Jeżeli The Old Widow jest taki, jaki był na starym tibianicu to palkiem jedyna taktyka jest taka, że lurujesz go do temple i klepiesz góra/dół. Żadnych utamek. Jak wbijesz mana shielda to jest już koniec. On wali co turę praktycznie parala, więc jak Cię złapie z 4-6 gsami to te 2k many schodzi na strzała. Grunt to starać się zachować maksymalny dystans i jakimś cudem dobiec do schodów. Inny sposób jest jeszcze taki, że wbijasz między drzewka - w miejsce, gdzie masz go na klacie bez gsów (jest takie na pohu). Jak masz w miarę dobry lvl i trochę farta, to przy odrobinie ogaru wyliczysz sobie tak tury, że się uleczysz i go zabijesz z sd.
Zapraszam i polecam, Legendary Achilles.
Załącznik 362177
a co jakby jebnonc jakiegos wave'a z blyskawic czy tam z ognia przejdzie przez to
tak bo ma passthru energy fieldy i odporny na resztę żywiołów
my chyba kumple achilles bo widze tam swoj nick xd
Przedstawiamy kolejny zwiastun z Najiry. Tym razem jest to siedziba okrutnej istoty znanej jako Laphis. Miejsce to znajduje się w starożytnej strefie, zwanej Ziemią Obiecaną.
https://i.imgur.com/nA8WcOJ.png
https://i.imgur.com/5JDoe5b.png
https://i.imgur.com/5jAH4Rl.png
https://i.imgur.com/DsAjMZX.png
https://i.imgur.com/oUf3gRD.png[/img]
https://i.imgur.com/spUVYhM.png
https://i.imgur.com/fLTKpcm.png
https://i.imgur.com/cMbyelp.png
https://i.imgur.com/1LRAb6R.jpg
Stay tuned for another teaser.
Zmniejszyliście opacity na zafloodowanych tile'ach ale nie pomyśleliście, że moby (w tym playerzy) którzy się po tym poruszają też powinni być choć trochę zanurzeni? Albo przynajmniej animacja chodzenia powinna robić jakieś plum ;)
I to też wygląda nie najlepiej:
https://i.imgur.com/QpVcsQn.png
Z lewej strony kamyki psują perspektywe a z prawej ściana kończy się jakby była jakaś ucięta albo brakowało wam końcowych tile'ów ;)
noo dokładnie na tym zdjęciu wygląda to kwadratowo strasznie
Zółwie:pogchamp