O co chodzi z tymi zmianami w nadpisywaniu ataków ~. Teraz np. jak se kliknie amumu E w trakcie lotu z Q to mumia automatycznie strzeli to E jak wyląduje?
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Wersja do druku
O co chodzi z tymi zmianami w nadpisywaniu ataków ~. Teraz np. jak se kliknie amumu E w trakcie lotu z Q to mumia automatycznie strzeli to E jak wyląduje?
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
tak
dokladnie tak samo jak zrobili z combo alistara w -> q, czyli w czasie animacji w mozesz trzymac juz q i uzyje go zaraz jak skonczy sie animacja w
Działa to z riven animation cancel?
nie, przy zmianach w tym patchu chodzilo tylko o tyle, ze te spelle tam wypisane mialy dopisane w kodzie, zeby po wykonaniu animacji zaczac atakowac najblizszego przeciwnika przez co czasem nie chcial wejsc kolejny spell zaraz po skonczonej animacji tego pierwszego
https://i.imgur.com/WNEZLoI.png
chyba od bycia zjebem
Zrobiłem se giereczke 1 vs 5 na nafeedowanego zeda i kaliste irelią z topa i dostałem 2x report od premade bota za to ze przy tpku zabralem killka xDDD
w sumie wlaczylem se gierke, patrze a tu jakis nowy itemek
tak patrze te statystyki i zastanawiam sie czy tam wszyscy zdrowi
teraz masz thornmalio-omeno-callinga, ktorego mozesz rushowac po jakims np. bami cinderze, albo bezposrednio
oczywiscie teraz taki adc moze udlawic sie kutangiem vs typiarz z 1 itemkiem bo
1. sam siebie napierdala
2. nie moze sie z tego leczyc bo ma woundsy
3. jeszcze mu spowalnia as
?XDD
thornmail to tam pol biedy, bo ma sporo nizszy odbity dmg, ale fakt, ze tank item za 900g daje grevious wounds to zart
ale widzac ostatnie zmiany w itemkach to jeszcze tam brakuje z 20% cdr'a i jakiegos aktywa
kuuurde fajny ten malzahar