Dałem ci linka do wszystkich spawnów npc, zamiast sprawdzić, porobić marki wg tych mapek to ciągle tu piszesz. Fuck logic :/
Wersja do druku
https://i.imgur.com/ZS885la.png
jak wół zaznaczone
i dobrze, bo radar to strata pieniędzy imo, jak się ma dobrego winga, to lepiej przelecieć te miejsca zaznaczone niż liczyć na radar, który się buguje jak masz wziętego więcej niż 1 npca (nie pokazuje czasem najbliższego).
Do tego większość respów npcków jest tak blisko siebie, że jedynie na kinnow miałby on sens
Zwykle radar pokazuje ostatni kontrakt jaki wziąłeś, ale jak użyjesz go w odpowiednim miejscu, to pokaże tego którego chcesz. No i wg mnie jednak oblatywanie np. jaskiń z cubonami albo rt itp. zajmuje dłużej bez radaru.
Radar jest bez sensu? Gościu na tym z 20-30 min zaoszczędzam xD
Jest gdzieś jakiś spis wszystkich specjalnych misji profesora włącznie z nagrodami?
faktycznie czesto ten radar leci w chuja ale imo jest bardzo wygodny i nie wyobrazam sobie teraz latac bez
Z moich obserwacji wynika, że radar wbrew opisowi nie pokazuje najbliższego NPCa w sensie stricte. Oceniając odległość od NPCa radar nie oblicza w układzie współrzędnych długości wektora |Gracz, NPC| dla każdego aktywnego kontraktu i nie porównuje tych wartości, tylko wskazuje tego, który znajduje się w najbliższej odległości oceniając w pierwszej kolejności odległość na współrzędnej X.
Zobrazuje Ci to przykładem
https://i.imgur.com/fhNNRLu.png
1) NPC na Magmie na Tyrkach, o współrzędnych +-
https://i.imgur.com/1T96ZlK.png
2) Miejsce użycia Radaru
https://i.imgur.com/QIs2iPy.png
3) NPC na West Mandarin
https://i.imgur.com/ye5b7cB.png
Logika podpowiada, że używając Radaru w punkcie 2. strzałka wskaże w kierunku punktu 3. Otóż nie, wskaże na punkt 1. Dlaczego? Bo znajduje się bliżej na osi X.
Co sądzą o tej sytuacji GMowie?
https://i.imgur.com/06wQ39j.png
Mam nadzieje, że pomogłem
Całkiem niezła obserwacja, sam bym na to nie wpadł.