ehh
>wygrywaj twardo gierke kog'maw
>"first time graves" engaguje 3 vs 5
>oczywko gierka przegrana xD
najgorsze w tej grze jest to, że ludzie są na tyle głupi, żeby wierzyć że engage 3 vs 5 podczas gdy enemy team ma barona to wspaniały pomysł ;_;
Wersja do druku
ehh
>wygrywaj twardo gierke kog'maw
>"first time graves" engaguje 3 vs 5
>oczywko gierka przegrana xD
najgorsze w tej grze jest to, że ludzie są na tyle głupi, żeby wierzyć że engage 3 vs 5 podczas gdy enemy team ma barona to wspaniały pomysł ;_;
ej, to normalne, że lux zaczyna castować ulta, dostaje charma na twarz, robi krok do przodu, zatrzymuje się i kończy castować ulta? xDDDDD
Chyba lux nie ma channelingu na ult więc tylko animacja powinna się dokończyć i bić normalnie.
ale knockup przerywa z tego co pamiętam? chociaż nie jestem teraz już niczego pewien...
edit:
Cast times cannot be interrupted by crowd control effects. During the cast time, Lux will ignore crowd control effects but still suffers from them if the duration persists.
If Lux is displaced by a knockback or pull effect during the cast time, the laser will fire from the original point of casting.
There is a small area in front of Lux's character model which will still deal damage after being displaced. The rest of the laser however will damage from the original point.
okeeeejjj
zabijajac lux pozdro
ja jebie serio padlo pytanie jak przerwac castowanie spella? wracam do wanny
zajebac jakims cc (silence, knock up, stun)? to tak w sumie na przyklad, nie mowiac o skillach ktore nie sa cc a przerywaja (r viktora, q kassa)
to zabic suke i tyle
Stary, castowanie to nie to samo co animacja. Np Ulta lux, eza też z tego co wiem nie możesz przerwać cckiem chociaż wygląda na to, że dostała czymś w czasie "ładowania" umiejętności. W tym wypadku cast time nie istnieje, jest zerowy chodzi tylko o animacje która zostanie dokończenia o ile champion przeżyje i to chyba jedyny sposób na przerwanie tego przez enemy (bard ult?)
staza chyba przerywa, ale w rakim razie charm, stun, knockup i reposition też powinny... nie lubię ritowej niespójności
animacja sugeruje channeling przed strzałem, a w praktyce umieszcza na mapie tornado janiny, które zostaje zniszczone jeśli zdechnie, bez sensu xD