Też, jestem ciekaw jaki jest system kar za śmierć/zabójstwo tutaj.
Kary za śmierć i zabicie innego gracza w starej tibi miały realny wpływ na rozgrywkę i to fajnie kształtowało cały klimat gry, gildie-teamy-znajomości miały wtedy znaczenie, w obecnych mmo raczej wszystko jest ułatwione by nie zniechęcić graczy, a szkoda bo trochę wyzwania motywuje do gry. Mam nadzieję, że w BDO będzie można przynajmniej wykorzystywać teren do walk/pk (nie mówię o tych bajerach jak chowanie w krzakach bo ta opcja jest zajebista, ale w tej naszej tibi można było zablokować wąskie przejście i tym samym wrogów spowolnić/uwięzić w jakimś trapie, w innych mmo zazwyczaj dało się "przebiec/przeskoczyć" przez przeciwnika więc takie akcje odpadały po za tym w co bym nie grał prawie zawsze był brak takich miejscówek do trapów - za bardzo skupiają się twórcy na "otwartości" świata i trochę to też traci na uroku)