ja mam stąd info że speed http://summonerswar.co/fire-inugami-raoq/
Wersja do druku
ja mam stąd info że speed http://summonerswar.co/fire-inugami-raoq/
dla mnie to jest marnowanie potencjału, chyba że jesteś w stanie wyciągnąć dobre atk% z substatów, ale wątpię żeby to było nawet 30%
w sumie nie wiem czemu akurat SPD...czytam na forach i ludzie piszą o tym SPD tak jakby to było mega oczywiste...a dla mnie nie jest ;s
A wy nadal nie mozecie trafić summona z wisha? :D
https://i.imgur.com/AY9XiLQ.png
3x już miałem tak że był MS/summon i kurwa przeskakiwało (choć jakby to było co innego to by nie przeskoczyło) na 5k many -.-'
Z wisha mialem tylko raz, dark harpie 3* xD polecam cieplutko światynie
Dzis za krysie penguin knight. Ile mozna....
up> ja tez to zauwazylem -.- to jest pojebane. Jak jest 5k many, unkown albo arena invitations to od razu sie zatrzyma jak w mur, ale gdy sa krysie albo cos lepszego to leci dalej. Głupota jest to, ze w kole fortuny kazda rzecz ma inna szanse trafienia, zamiast 100% losowosci, ja pierdole kto to pisal xD
Ostatnio MS, summon i 20 krysi więc not bad ^^
Myślę żeby robić inu na 6*(no i przebudzićgo jak uzbieram te gówniane ogniste itemki, chyba że na takim poziomie nie warto jeszcze), wind pixie, misiu i water garude będę lvlowal tak jak Shao mówił, poza tym ta fairy, Magic Knight i sylphid zostawię a resztę na food przemielę, sensownie?:)
@Shao ;
Załącznik 339803
magic knight gówno, Fairy również.
War bear jak najszybciej na 5 i awaken
inu awaken
sylphid awaken
garuda awaken
Twoje cele teraz
Lumirecie (water sylphid)jak najszybciej wylvluj bo spoko na pve(3 skill full heal jednego summona)
Zanim wsadzisz warbeara na 5* water garuda na 4* i awaken jak tylko będziesz mógł, bo to znacznie podnosi staty summona a czasem daje nowego skilla jeszcze.
Ogólnie zasada jest taka, że jeżeli chcesz wsadzić coś na 5* to musisz mieć team co najmniej 4-5 4* mobów z których korzystasz
Tak samo jest w przypadku 6*
Czy ktoś wie kiedy na eu serwerze można zdobyć daliy energy gift? Niby jest napisane że 12-1pm i 10-11pm ale chyba to nie dla naszego serva...
lepiej przelogować w tych godzinach
Ale magic knighta i fairy wykorzystać jako food czy zostawić póki co i w dalszym etapie gry to z nimi zrobić (sylph już teraz jest bardziej przydatna chyba niż fairy XD)?
Water garuda wydaje sie strasznie przeciętny więc skupiłem się na inu póki co (chyba kwestia tego przebudzenia jak mówicie xd)
No ale zrobię tak jak mówicie ( najpierw przebudzić inu, water garude czy warbeara, bo na moim poziomie jeszcze ciężko te awaken itemy lecą więc musiałbym skupić się na jednym)
No i co z wind pixie którą Shao polecał?
Ma sobie być i też się później przyda czy przy tym co mam ją olać ? :D
W ogóle dzięki za obszerne odpowiedzi bo wbrew pozorom, jak się nie ogarnia wszystkiego to ta samemu można nieźle zjebać dobre moby w tej grze :D
Btw jak najefektywniej expić moby?
Bije sobie tamor deserta 3 poziom ( 650~ expa za rundę ), bo inu bez problemu sam to czyści w moment a reszta łapie expa za darmo, nic innego chyba nie daje rady bić żeby było szybciej/lepiej, stąd pytanie czy robię coś źle i powinienem móc expić gdzieś indziej, czy po prostu muszę doexpić do momentu aż dam radę w lepszym miejscu ( i co to za miejsce będzie ;d )
Jak runować Dariona? Swift/energy będzie OK ?
Ja Magic Knighta i Fiary przeznaczyłem na food (miałem 2x 4 gwiazdki więc je z użyłem na zrobienie SYlph 5) Te Awekingi bo są kurewsko ważne. Wbrew pozorom garude i war beara łatwo przebudzić.
Nie wiem co 1 ja bym stawiał na Inu->Warbear-> Garuda ale po przebudzeniu wszystko się przyda więc pokolei tak jak hale będą otwarte żywiołu tak tego dnia budzisz jednego.
Wind pixie też ok, przebudzić i expić.
Ja warbearem expie na faimon i jest przedobrze tam tylko tak się składa, że expiłem wodne (i do tego leczące) więc szło easy ale no warbear pozwoli Ci zrobić dużo mapek i sporo hallów. U mnie jest summonem nr 1.
Przede wszystkim warbear bo coś co expi samemu na poziomie hell przyśpiesza ci expienie potworów(hydeni ruins, tamor desert - 1800 expa na summona przy full teamie), można go próbować na faimon hell stage 1, ale clear boli tam już, bo warbear ze zwykłych ataków mało tam uderzy, ponieważ na potworki fire jest kupą i musi polegać na tym swoim ostatnim skillu(dodajmy że deff break jak siądzie to może być po nas).
Wind pixie dlatego polecam, bo w połączeniu z bernardem(wind gryffem) tworzą duo naprawde mocnych supportów, które przy odpowiednim orunowaniu potrafią wrzucić debuffy na przeciwnika i wszystkie buffy na team zanim przeciwnik się ruszy co jest bardzo dużą przewagą, przy odrobinie szczęścia nawet przeciwnik się nie ruszy 1 summonem bo ten już po prostu nie będzie żyć. Po za tym ta pixie ci się przyda na gianty.
Water garu(konamiya) to nie jest przeciętny mob, uwierz mi. Z wymaxowanymi skillami daje extra ture co dwie swoje tury, i heal co 3 swoje tury. Co jest ważniejsze heal działa na zasadzie, że najpierw ściąga wszystkie negatywne efekty z teamu(włącznie z antyhealem, następnie dopiero healuje. Jak ktoś ma to w deffie na arenie to jest to moim 1 targetem, ponieważ to jest bardzo irytujące jak da na siebie extra ture, a następnie heheh heal, powtórz co chwile.
W moim teamie na PvE służy jako debuffer, a bella jako healer. Nie trafisz lepszego summona który zrzuca debuffy w early game. Dopiero imo veromos jest pod tym względem lepszy.
@Sedes ;
2x energy/focus
full energy
violent/revenge
gra się full hp% albo na 6 slocie acc%
Ja mam darion zrobionego Energy /revenge hp% critdamage % hp % myślę że nie jeden się naciął na Dariusza bijącego po 10k z def break na AD
Załącznik 339820
Jakiś mój ziombel ma archanioła wodnego, nie wiem czy wymaksowany, czy nie, ale sam d5 soluje. :|
po za tym ze 5 to fire wiec tym bardziej działa xd
ten jakie summony lol xD
ile Ty w to grasz?
dzisiaj 2 ms, 2 razy 3* ale w tym fire inugami takze spoczko bo nie mialem zadnego dpsa dobrego. powiedzcie mi teraz prosze jakie mu dac runy, ilo gwiazdkowe itp. mam w sumie turbo słaby team oprocz 5* ramagosa wiec teraz wszystko wpakuje w inu to moze juz cos rusze ze scenario.
Bez screenshota za dużo nie napiszemy
Załącznik 339827. o to i moje koksy
Kung fu girl to gówno, zmarnowany exp - to samo z water epikon - to tylko food dla fire - to samo z fire mystic witch - food dla water.
Mamut to tylko tank który nic nie robi - tylko darkowy mamut jest spoko
nie wiem jak z fire mermaid.
rozwijanie brainda spoko, ale narazie go odpuść bo za bardzo nie posłuży
przebudź kone
przebudź i wyexp fire inu
nie masz wind pixie i wind gryfa - zdobądź koniecznie.
miałem pixie z 10, wyjebałem :DD, a gryfa na oczki nie widzialem ale ok, zrobi sie.
Dodatkowo w dzień light(niedziela) zdobądź light inu/bearman/vagabond/imp
Water mamut bardzo dobry na Toa, polecam sam chciałbym go mieć.
@ktoś się pytał ile gram że mam takie summony. Gram z prserwami od stycznia. Jutro odpalam exp booster i kolejna 6* powinna wejść
@Up
słyszałem właśnie że ssie, i że darkowy na toa hard się sprawdza
A to moja pakieta na chwile obecna, co byscie polecali robic ? Bo mam dylemat czy robic na poczatku lushena na 6 jak w sumie juz zaczalem bo mam grima i rainbowmona na fooda, czy najpierw wylevelowac sobie jakis lepszy team z 5tek? Dzis z ms'a wind succubus ale z tego co widze to raczej slaba sprawa :p
Załącznik 339843
Dostałem z MS Talc i w sumie przyjemny monster ale czy faktycznie aż tak dobry? chyba sprawdzę...w sumie jego 2gi skill działa jak 2gi skill Chasun, 3ci skill też całkiem spoko :P Może być z niego dobry tank/supp.
BTW właśnie zauważyłem że brakuje mi living armor do fuzji wampira i fire archer do fuzji jokera, opłaca się farmić tego living armora (dropi gdzieś na mapie) czy wampir nie warty zachodu?
masz lushena, orochi... ehh
Brakuje ci za to tej jebanej shannon xD
Zrób shannon na 5 i bernarda na 5 zanim jebniesz 6 (konamiya też może być na 5 bo im więcej ma hp tym lepiej a na 35 lvl wiadomka że ma więcej niż na 30, a na gianty na początku ci się przyda dopóki veromosa nie zdobędziesz)
Kolejność szóstek u ciebie to lushen > orochi(wind ninja)>baretta. Pewnie przed barettą będziesz zaczał myśleć o veromosie z fuzji @Lencu ;
Jeżeli chcesz na pałe zbierać potwory do fuzji to jeszcze nie ten etap, jak wpadnie przypadkowo to wiadomo zostawić można.
I tak ten joker pójdzie ci pewnie na fuzje do sigmarusa a vamp do veromosa @Czater609 ;
W sumie mam shannon tak sie zbieram zeby ja wylevelowac narazie ma dwie gwiazdki zero run z 14 lvl i sporo skilli wbitych :)
Mi zrobienie shannon na 5* i wjebanie acc na 60% pozwoliło z gb5 auto na robienie 6 na auto ponieważ często wchodził ten spd decrase + często stun z despair seta
w sumie nie na pałe bo brakuje mi jednego którego mogę farmić tylko nie wiem czy jest sens poświęcać czas i energię jak potem ma się okazać że wampir słaby :P To samo z Jokerem ale w sumie i tak jutro muszę co najmniej 2 high essence fire dropnąć, żeby w końcu Trevora obudzić to może spadnie fire archer SD, oby! ;)
Runy despair dają efekt stuna? Nawet nie wiedziałem xD
wind wamp to fusion mob do veromosa, dlatego mówie że expienie mobów na pałe żeby go zdobyć to głupota.
Ale ją nie chce veromosa tylko wind vampire, jego chce używać :p
ok to skupie się na fire slyph ;)
110 energii zużyte na fire dungeon b6 i 0 high essence ;/
Bo dobrze lecą od 7, im większy poziom tym lepiej
na b6 najlepiej midy lecą
Był reset toa jbc i walczyć kto jest w guild bo do ugrania jest
wind pixie warta cos ? robic ja? ;d
Mentionować jak ktoś ma 3* Secret dungeony - Shaolinek
hmm no to chyba będę musiał manualnie B7 robić, obym się zmieścił w kilku turach...
dzieki :)
jeszcze takie ogolne pytanie ;d skad brac te dobre runy? bo jak narazie to mam wszystkie 1* i jedna runke 3* z shopa za ktora wylozylem 20k mana stonow :D
ze scenario map poziom hell lecą 3-4* runy - zielone lub białe. z bossów na hell lecą czasem 5*
Ogólnie najlepsze lecą z giantów/dragów/necro - im wyższy poziom tym lepiej ale zawsze minimum niebieskie lecą
Właśnie wczoraj mnie pozytywnie zaskoczył inu boss na hellu dropnął zieloną 5* i już ramagos lekko ponad 20k hp ma :D
Fire joker z MS za TOA 50, po tym jak ostatnio dostałem wind kobolda mogę zrobić bomb team :D
kiedyś ci sie przyda xd