-
-
<klepie po plecach> Świetna Robota :)
-
Wszystko się klei w super klimat, jaki % prac? Jakie featuresy planujecie, jakie już są :)?
-
Z features to przede wszystkim rozbudowane możliwości mobów w porównaniu do innych crawlerów. W Legend of Grimrock, chyba najbardziej znanej dzisiaj grze tego typu, moby atakowały z bliska lub strzelały strzałami i magicznymi pociskami. U nas dodatkowo mogą atakować obszarowo zadając obrażenia całej drużynie na raz, nie tylko gdy stoi ona na przeciwko moba, mogą też rzucać na siebie heala a na gracza różnego rodzaju debuffy.
Obecnie główne prace to tzw wypełnianie danymi i assetami - artyści tworzą nowe modele, portrety postaci, ikony dla skilli, dźwięki. Ja powoli tworzę postacie, z których gracz będzie montował sobie drużynę, projektuję konkretne skille i abilities dla nich, na razie ograniczam się jednak do samej mechaniki ich działania, bez konkretnych wartości, np czy skill Might powinien dawać +10% czy +15% do ataku i czy powinien być aktywny 10 czy może 20 sekund określimy później, projektując sam gameplay dla konkretnych poziomów podziemi.
Od czasu do czasu wracam też do tematyki renderowania obrazu, gdzieś coś zoptymalizuję i ze 120 fps robi się 130, innym razem dodam jakiś efekt graficzny, ostatnio była to namiastka SSAO (pełne SSAO nam nie potrzebne) która daje nam fajne cienie i kontury na krawędziach i wgłębieniach - z powyzszych screenów porównaj sobie np ten z pająkiem i z golemem.
Demo jeszcze w tym roku, a o zamkniętej becie na pewno dam znać na Torgu ;)
-
-
Będzie... 9 osób takich stałych. + kilka współpracujących z nami na zasadzie wykonywania dla nas drobnych prac.
-
Wrzucam tutaj, może się komuś spodoba...
Obecny styl podziemi (tak dla przypomnienia):
http://s33.postimg.org/6idh6ez7f/untitled00415.jpg
I drugi styl, dla niższych poziomów (w trakcie tworzenia):
http://s33.postimg.org/mb4nhnhyz/Dungeon_B_test6.jpg
-
-
W tym roku :)
Dam znać, na pewno o torgu nie zapomnę ;)
-
również z chęcią zagram w betę, może być ciekawie
-
I poślizg.... nie 2016 a 2017 będzie rokiem premiery Skullstona. To jednak strasznie dużo roboty... Gdyby to był nasz day-job to pewnie gra była by już dawno gotowa, ale siedzimy i dłubiemy wieczorami.
A teraz dobre wiadomości:
Mamy więcej assetów, więcej mechaniki, w znaczącym stopniu poprawiłem jakość grafiki. Doszła nam obsługa wielu języków, skompletowaliśmy postacie z ich wszystkimi unikalnymi skillami i abilities. I powstaje trailer. Taki prawdziwy prawdziwy - z lektorem, specjalnie skomponowaną muzyką, krótkim cinematikiem. Trailer jest na etapie post produkcji. Na pewno się pochwalimy.
A póki co zapraszam do obejrzenia kilku screenów:
https://i.imgur.com/16JwRUKm.jpg https://i.imgur.com/iAKNnU8m.jpg
https://i.imgur.com/SanVy3Bm.jpg https://i.imgur.com/CPAQKAvm.jpg
https://i.imgur.com/ggoPiXzm.png https://i.imgur.com/9rkzX2xm.png
https://i.imgur.com/oOVij0um.png https://i.imgur.com/2AlxA3vm.png
-
Czyli bety nie planujecie?
-
Planujemy, ale przesunęła się razem z innymi terminami.
-
-
-
-
Również "lajknąłem" i wyczekuje bety^^
-