Lvl up i zestaw Siła, zwinka i spost +1 :D
Wersja do druku
Lvl up i zestaw Siła, zwinka i spost +1 :D
Dobrze zrobiłeś, statystyki należy dodawać od razu jak tylko mamy punkty rozwoju. Farma to złom, które potem sprzedajemy.
Tak.
http://wiki.bloodwars.interia.pl/ind...itle=NapadanieCytuj:
Kto może zaatakować kogoTak więc na 15-tym poziomie najniższy poziom jaki możemy atakować to: 0.7*15 = 10.5 zaokraglone w górę daje 11. Na 11 poziomie z kolei, najwyższy jaki możemy zaatakować jest 15, gdyż liczy się 30% od postaci o wyższym poziomie.
- jeśli różnica poziomów jest mniejsza bądź równa 3, to gracze mogą się zaatakować.
- w przeciwnym wypadku, warunkiem możliwości ataku jest, by gracz słabszy miał poziom nie mniejszy niż o 30% poziomu gracza silniejszego, niezależnie który z graczy atakuje.
Dzieki za info ;)
Pisaliscie coś o przeniesieniu się w inne sektory. Jest to możliwe na stałe,czy chodzi po prostu o szpiegowanie ludzi z innych sektorów?
przeszpiegowalem juz ludzi +/- 25 sektorów i troche sie juz schodzi . Mozliwe jest to przeniesienie się ?:P
Ok,wykorzystałem te punty akcji na ataki innych graczy. Przez ten początkowy okres farmienia nie jest zbyt dużo do roboty w tej grze. Wszystko ogranicza się do szukania farmy i wykorzsytania tych 16 punktów ,ale ogolnie pozytywnie. Fajna gierka.
Wchodzisz na widok miasta i jak masz pusty klocek to po prawej będzie taka złota korona. To jest natychmiastowe przejęcie pustego klocka. Wtedy masz bliżej do nowych farm, ale budynki się zerują. Możesz też przejąc innego gracza, ale to trwa kilkanaście godzin i dochodzi do walki. W przypadku wygranej przejmujesz klocek i budynki.
Zabawa zacznie się przynajmniej od 15 poziomu, jak będziemy mieć klan, zaczniemy robić zadania, walki z innymi. A od 40 ekspedycje ;).
Wczoraj tak myślałem o klanie i tak sobie pomyślałem, ze administracja tej gry jest po prostu głupia. Nakładają sobie roboty ze skarbnikami, bo strasznie pilnują, żeby nikt nie oszukiwał czy podkradał PR, więc w klanie jedna osoba jest skarbnikiem i ją się zgłasza do administracji, że jest tym skarbnikiem, po ile się składami i nawet co i za ile kupujemy. Jakby mieli jakiś problem z wprowadzeniem modułu do klanów z przelewaniem PR na konto klanowe i tak samo kupowaniem przedmiotów na konto klanowe.
Ej ta maczuga mnie juz wkurza, jak kryt nie wejdzie to mam problem w walce, a teraz szczegolnie ciezko bo malo kryta z itsow, z czym latacie na kultyscie? Nie wiem czy kupowac miecze 2x ;s
Ja teraz trochę sposta podniosłem i względem palniaków jest lepiej. Chociaż zdarzy mi się, że przegram walkę kilkoma punktami życia i to jest wkurzające ;/ I chyba narazie pozostaje przy kastetach, chociaż myślę o 2x mieczach, ale wtedy 2x mniej ataków D:
Ja robię się jednak pod bron palna, tak jak na poprzedniej edycji graliśmy. Myślę ze bede zadowolony.
z wyprawy
Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 20 - 40
Cechy: ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +8 %, broń ignoruje 15 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 23 (24), WIEDZA: 21 (22)
Cena sprzedaży: 6 000 PLN
A co sądzicie o tym, aby np takim WZ na początku korzystać z łuku albo noży do rzucania? W poradniku na forum przeczytałem, żeby tak robić, ale teoria teorią a praktyka praktyką. Co sądzicie?
Założyłem postać z któregoś refa z ~7 strony.
nick: SilentSan
Zrobiłem Łapacza Myśli
Mój profil: http://r16.bloodwars.interia.pl/show...file&uid=21636
1szy raz gram w to. Jakieś rady oprócz tych z 1 strony?
nick Askarnoh
Ssak
6 lvl
Z moich obliczen wynika, ze WZ wiekszy dmg wykreca na kastetach niz mieczach.
Ten luk ze sklepu raczej slabsy niz kastety, a nie pamietam statystyk noza do rzucania. I tez z tego, co pamietam bronie dystansowe nie maja przelicznika od sily, musze to sprawdzic na 100%. Raczej biala bedzie efektywniejsza ze wzgledu na arkano sily.
Raczej nie. Po prostu farm na razie zlom i pytaj na biezaco.