zrobiłem postać
Sephos Sephos Kultysta
Wersja do druku
zrobiłem postać
Sephos Sephos Kultysta
Rozumiem, ze za każdym razem, gdy uzbieram 20k pln to kupuje zlom, żeby w razie ataku nie stracic kasy?
Tak dokładnie :)
@No aby kasy nie stracić, a potem mieć za co rozwijać postać.
Tez zaczałem grać. Szkoda ze dopiero od wczoraj. A temat na torgu widziałem juz w piątek .
Nick WlodarPL Władca Zwierząt. Proszę o dopisanie ;)
Narazie 5 lvl i 50+ złomu. Troche schrzaniłem na początku bo biłem osoby które mialy po 30-50k kasy . teraz juz szukam tylko takich po 150+. Dwa razy trafili mi się goście z 450k+ i kilka razy z 300+,ogolnie nieźle. Zadowolony byłem ze sobie pozapisuje nicki i bede miał farmę na dłuższy czas a tu lipa bo są za słabi i nie moge ich bić:/
A tak się zastanawiam, po co ludzie kupują na aukcjach złom?
#Zjebałem że dodawałem regularnie statystyki :/ Teraz nie mam farmy :P Czy te statusy (slabszy,rowny ,lepszy) to chodzi tylko o poziom?
Lvl up i zestaw Siła, zwinka i spost +1 :D
Dobrze zrobiłeś, statystyki należy dodawać od razu jak tylko mamy punkty rozwoju. Farma to złom, które potem sprzedajemy.
Tak.
http://wiki.bloodwars.interia.pl/ind...itle=NapadanieCytuj:
Kto może zaatakować kogoTak więc na 15-tym poziomie najniższy poziom jaki możemy atakować to: 0.7*15 = 10.5 zaokraglone w górę daje 11. Na 11 poziomie z kolei, najwyższy jaki możemy zaatakować jest 15, gdyż liczy się 30% od postaci o wyższym poziomie.
- jeśli różnica poziomów jest mniejsza bądź równa 3, to gracze mogą się zaatakować.
- w przeciwnym wypadku, warunkiem możliwości ataku jest, by gracz słabszy miał poziom nie mniejszy niż o 30% poziomu gracza silniejszego, niezależnie który z graczy atakuje.
Dzieki za info ;)
Pisaliscie coś o przeniesieniu się w inne sektory. Jest to możliwe na stałe,czy chodzi po prostu o szpiegowanie ludzi z innych sektorów?
przeszpiegowalem juz ludzi +/- 25 sektorów i troche sie juz schodzi . Mozliwe jest to przeniesienie się ?:P
Ok,wykorzystałem te punty akcji na ataki innych graczy. Przez ten początkowy okres farmienia nie jest zbyt dużo do roboty w tej grze. Wszystko ogranicza się do szukania farmy i wykorzsytania tych 16 punktów ,ale ogolnie pozytywnie. Fajna gierka.
Wchodzisz na widok miasta i jak masz pusty klocek to po prawej będzie taka złota korona. To jest natychmiastowe przejęcie pustego klocka. Wtedy masz bliżej do nowych farm, ale budynki się zerują. Możesz też przejąc innego gracza, ale to trwa kilkanaście godzin i dochodzi do walki. W przypadku wygranej przejmujesz klocek i budynki.
Zabawa zacznie się przynajmniej od 15 poziomu, jak będziemy mieć klan, zaczniemy robić zadania, walki z innymi. A od 40 ekspedycje ;).
Wczoraj tak myślałem o klanie i tak sobie pomyślałem, ze administracja tej gry jest po prostu głupia. Nakładają sobie roboty ze skarbnikami, bo strasznie pilnują, żeby nikt nie oszukiwał czy podkradał PR, więc w klanie jedna osoba jest skarbnikiem i ją się zgłasza do administracji, że jest tym skarbnikiem, po ile się składami i nawet co i za ile kupujemy. Jakby mieli jakiś problem z wprowadzeniem modułu do klanów z przelewaniem PR na konto klanowe i tak samo kupowaniem przedmiotów na konto klanowe.
Ej ta maczuga mnie juz wkurza, jak kryt nie wejdzie to mam problem w walce, a teraz szczegolnie ciezko bo malo kryta z itsow, z czym latacie na kultyscie? Nie wiem czy kupowac miecze 2x ;s
Ja teraz trochę sposta podniosłem i względem palniaków jest lepiej. Chociaż zdarzy mi się, że przegram walkę kilkoma punktami życia i to jest wkurzające ;/ I chyba narazie pozostaje przy kastetach, chociaż myślę o 2x mieczach, ale wtedy 2x mniej ataków D:
Ja robię się jednak pod bron palna, tak jak na poprzedniej edycji graliśmy. Myślę ze bede zadowolony.
z wyprawy
Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 20 - 40
Cechy: ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +8 %, broń ignoruje 15 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 23 (24), WIEDZA: 21 (22)
Cena sprzedaży: 6 000 PLN
A co sądzicie o tym, aby np takim WZ na początku korzystać z łuku albo noży do rzucania? W poradniku na forum przeczytałem, żeby tak robić, ale teoria teorią a praktyka praktyką. Co sądzicie?
Założyłem postać z któregoś refa z ~7 strony.
nick: SilentSan
Zrobiłem Łapacza Myśli
Mój profil: http://r16.bloodwars.interia.pl/show...file&uid=21636
1szy raz gram w to. Jakieś rady oprócz tych z 1 strony?
nick Askarnoh
Ssak
6 lvl
Z moich obliczen wynika, ze WZ wiekszy dmg wykreca na kastetach niz mieczach.
Ten luk ze sklepu raczej slabsy niz kastety, a nie pamietam statystyk noza do rzucania. I tez z tego, co pamietam bronie dystansowe nie maja przelicznika od sily, musze to sprawdzic na 100%. Raczej biala bedzie efektywniejsza ze wzgledu na arkano sily.
Raczej nie. Po prostu farm na razie zlom i pytaj na biezaco.
@Dzzej ;
Mam lvl1, to połazić na wyprawy żeby wbić jakiś lvl czy coś czy odrazu lecieć bić ludzi? Właśnie przegrałem z jakimś innym lvl1
na poczatku obojetne czym, z tego co pamietam w pozniejszej fazie gry chodzą najczęściej z kastetami lub czyms dystansowym co ma bonus od siły (chyba wlasnie noze do rzucania albo pilum)
jprdl.Cytuj:
Zdobyte doświadczenie zaowocowało wzrostem Twojej rangi w świecie mroku. Twój nowy poziom to 12.
Na skutek oddziaływania wampirzych mocy następujące cechy uległy zwiększeniu: WYGLĄD + 1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ + 1, INTELIGENCJA + 1.
Kup 2 noże i kurtkę. Nie lataj na wyprawy, bo będziesz szybciej wbijał poziom, a ludzie najwięcej pieniędzy mają na najniższych poziomach. Statystki w treningu rozwiń jak sugerowane. Potem w zależności od broni, pod które będziesz się rozwijał.
Sprawdziłem jak to jest z dystansowymi na serwerach typu Necropolia.
Cytuj:
Obrażenia z broni dystansowej
Obrażenia podstawowe z broni dystansowej są zmniejszone o 1/4 obrony przeciwnika (czyli sumę odporności postaci oraz obrony wynikającej z noszonych przedmiotów), jednak w ich przypadku nie jest brana pod uwagę siła atakującego.
Obrażenia każdego typu broni mogą być dodatkowo zwiększone o poziom agencji ochrony, oraz przez przedmioty, które dają ten sam efekt co agencji ochrony (obrażenia wszystkich broni +x).
W przypadku serwerów opartych na silniku Necro Legendarne bronie dystansowe CIĘŻKIE otrzymają bonus do obrażeń = 1/2 siły.
Czyli bronie dystansowe dostają bonus do obrażeń od siły dopiero kiedy są legendarne, w dodatku ciężkie. A legendarne można dropić (znaleźć na wyprawie) dopiero po 50 poziomie, kiedy przejdzie się do II aktu. Na początku na Władcy Zwierząt raczej bardziej opłacają się bronie białe, ale to wszystko zależy od broni. Najlepiej założyć nóż do rzucania i sprawdzić w Sali Tronowej jaki dmg wykręcają i porównać.
Nóż do rzucania jest typem broni lekkiej, więc nigdy nie dostanie bonusu obrażeń od siły - wtedy Twoje arkano do siły jest bezużyteczne.
Nóż do rzucania ma 14-18 dmg i 3 ataki na rundę, co daje nam 42 - 54 dmg.
Z kolei kastet ma 2-3 oraz 2 ataku na rundę. Do tego dochodzi siła. Na moim przykładzie: w treningu mam 16 siły + 9 arkan, co daje nam 25 dodatkowych obrażeń. Czyli jeden kastet ma obrażenia 27-28 x 2 (bo 2 ataki na rundę) czyli 54-56 dmg i x 2, bo 2 kastety czyli 108 - 112 dmg. Dużo wyższy dmg, prawda? Aczkolwiek dochodzi do tego brona przeciwnika. Obrażenia z broni białej są zmniejszane o połowę obrony (obrona + odporność), natomiast z broni dystansowej o 1/4. Czyli broń dystansowa ma mniejszą redukcję obrażeń przez obronę przeciwnika.
Więc przeliczmy to na moim przykładzie.
Z noża do rzucani wykręcę 54 - 56 dmg przy 3 atakch.
Z kastetów wykręcę 108 - 112 dmg przy 4 atakach.
Tutaj zakładamy, że przeciwnik ma 50 obrony (obrona z przedmiotów + odporność).
Wtedy obrażenia z kastetów są zmniejszane o połowę czyli o 25 obrony = 83 - 87 faktycznych obrażeń.
Obrażenia z noża do rzucania są zmniejszane o 1/4 obrony czyli o 12.5, ale zaokrąglamy do 12 = 42 - 44 obrażeń.
Kastety mają 4 ataki, ale -4 do trafienia. Natomiast nóż do rzucania ma 3 ataki, ale +5 do trafienia.
Myślę, że odpowiedź jest prosta - Władca Zwierząt wykręca większe obrażenia z kastetów, bo większy dmg i o jeden atak więcej. Różnica w bonusie do trafienia (kastet -4, nóż +5) jest mało znacząca, bo WZ ma pasywkę, która daje mu +20 do trafienia z broni białej. Po odjęciu z kastetu mamy +16 do trafienia, przy nożu tylko +5.
Odpowiedź: na Władcę Zwierząt 2 kastety są lepsze niż 1 nóż do rzucania.
@Danci ;
sie przejechał chłopak
http://r16.bloodwars.interia.pl/show...key=986a51951e
Po prostu wszedł Ci krytyk. Kwestia farta.
http://r16.bloodwars.interia.pl/show...key=87fdb78121
Nie atakujcie nikogo, kto ma 15 poziom, kiedy Wy jeszcze nie wbiliście XD.
Dzzej wielkie dzięki :) Chodząca encyklopedia bloodwars!
ej ile macie ludzi? ;s
~7k
Czy w ta gre nie gra za mało osob? Jak szukam farm, to 99% postaci to chary zalozone w 1 dniu powstania serwa w sierpniu 2012 :/
Wydaje mi się, że to tylko złudzenie. Jest jakieś 17 tysięcy kont. Nawet jeśli połowa z nich to słupy, to nadal dużo. A ty dodatkowo patrzysz jedynie po 5 strefie, gdzie są sami początkujący albo konta nieaktywne. W strefie 4 już nie uświadczysz takich kont, a jeśli tak - to szybko są przejmowane :) Popatrz ponadto na ruch na forum - dość dużo się tam dzieję w działach związanych z handlem.
Pewnie tak, ale takie mam wrazenie jako poczatkujacy gracz. Niech szybko ktoś wbija ten 15lvl na chat klanowy, żeby poczuc multiplayer :p
Złom najpierw :D Ja swoją drogą do tego 30 poziomu chyba nic innego nie będę robił niż zmiana kwadratu i farmienie. Potem przyjemnie wymaksować wszystkie skille i koksić :D
Narazie na 10 poziomie 155 złomu. Jakby tak do 30 dobić 300+, to byłoby fajnie :) Może natrafię na coś grubego.
Tak w ogole to nie rozumiem tych limitow umiejetnosci co lvl, wychodzi na to, ze można mieć wymaksowane wszystkie umki i kazda postac w grze jest taka sama?
W praktyce tak, ale ciężko jest mieć wymaksowane wszystkie umiejętności na dany poziom. Dochodzi do tego kwestia eq i budowli, która zmienia na prawdę dużo, więc wizja identycznych kont jest praktycznie nieosiągalna.
Niee, bez przesady. Ja znam się na niższych poziomach. Sam nigdy nie osiągnąłem wyżej niż 60 poziom, bo po prostu nie miałem ekipy, z którą mógłbym grać dłużej. Ale jeśli chodzi o te niższe poziomy, służę wiedzą ;).
Koło 12k.
Najwięcej ludzi gra na wyższych poziomach. Na naszym servie (R16) jest założonych ponad 17000 kont. ZAKŁADAM, że około 10000 to konta założone i zostawione, więc według mnie nie jest źle.
Dokładnie tak jest. Już w 4 strefie ciężko o nieaktywne konta, a jeżeli się trafią to w ciągu maksymalnie 10 dni są przejmowane.
Za TORGowego Blood Warsa vol. 1 założonego przeze mnie cisnąłem z poziomem, żeby zebrać ludzi. To był błąd, bo byłem mega słaby i gra mi się znudziła. Teraz stawiam na rozwój i jak wbiję ten 15 ,założę klan. Jeszcze 4 poziomy, cierpliwości.
Jeżeli do 10 poziomie nazbierałeś 155 złomu to SPOKOJNIE nazbierasz 300 do 30 poziomy, a nawet dużo wcześniej. Ja lecę tak do 300 - 400 złomu z farmą, potem zaczynam normalną grę, nie ważne jaki będę miał poziom.
Zdecydowanie nie. Każda postać jest inna. Każda postać korzysta z innych broni, innych ulepszeń tychże broni. No i jednak postać farmi lepiej, druga gorzej, a trzecia w ogóle. Gdybyś nie farmił to Twój rozwój treningu bardzo szybko by się zakończył i bardzo szybko stałbyś się słabym graczem. Jeżeli farmisz, jesteś mocny, kupujesz co raz lepszy ekwipunek i stajesz się mocniejszy. Co też jest ważne, na wyższych poziomach bardzo ważne są budynki, gdyż to one dają NAJWIĘCEJ życia w walkach. No i wtedy zaczyna się klanowa gra (oblężenia, ekspedycje etc.).
O ile w ogóle dosłowne wymaksowanie jest możliwe, bo poziomy cały czas da się zdobywać. Oczywiście co raz wolniej, ale jednak...
Czy was też tak wpieniają łapacze myśli?? Napadam na facia zeby go ograbić a wygrywa fuksem bo mu hp arkana dodaje w defensywie...
Bardziej irytuja mnie ssaki jak mi wycisza 8\9 arkan do sily i klepie ich po 5 z kastetow...
rzeczywiscie robi sie coraz trudniej z tą farmą. na samym poczatku trafiałem typków którzy mieli po 350k + , a teraz jakis 200+ jest bardzo rzadko.
Ale co ja tam wiem, narazie gram aż od 2 dni . Mam juz 80złomu,mówicie ze dobrze farmić aż do 300? :P
Nie mam szczegolnego parcia na lvl więc tez sobie pofarmie dłuzej :) Z tego co tu wyczytałem na pewno nic na tym nie stracę.
@Kusterek ;
http://r16.bloodwars.interia.pl/show...key=e902c6f205 kurde wybacz :<
Tak robi :D Ja zresztą podobnie.
Zrobiłem tylko jedną wyprawę, żeby ukończyć tutorial. Dzięki temu, że nie robię wypraw, mogę dłużej atakować tych na mniejszym poziomach, bo wolniej wbijam poziom.
###
http://r16.bloodwars.interia.pl/show...key=cc4e3fe21a
Nie dość, że ssak to jeszcze policję ma na 5 poziomie ;s.
###
Jebany farciarz XD
http://r16.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?mid=59423359&key=519626fb23
WAŻNE!
Jeżeli planujecie grać do 65 poziomu, gdzie przechodzi się do aktu III to zróbcie to, co poniżej. Z nowej areny za wygraną zdobywa się 4 monety. Jak nazbieracie to kupcie premię czasową "genetyk". Kupujcie tak, żeby mieć ją cały czas. Dzięki temu za każdą wygraną walkę zdobywa się 1 punkt ewolucji, które wydaje się w: trening - ewolucje. To jest taki mały cheat, bo punkty zbiera się według pewnej zasady (opisana niżej). W taki sposób zbieramy ZAWSZE 1 punkt.
Przykład:
http://r16.bloodwars.interia.pl/show...key=a39858fd43
Zasada:Cytuj:
Ksaweron płaci okup w wysokości 47008 PLN, 11901 litrów krwi oraz oddaje 21 ludzi w niewolę.
Dzzej zdobywa 1 pkt ewolucji!
Cytuj:
Punkty Ewolucji zdobywa się w wygranych zasadzkach, jeśli poziom przeciwnika jest większy niż 84,5% naszego poziomu (zaokrąglony w górę).
Wygrany atak na przeciwnika, który jest wyżej od nas w rankingu, lub takiego, który jest do 100 miejsc niżej będzie owocował zdobyciem podwójnej ilości pkt ewoluc
No huj mnie strzeli. Jak trafię farmę 300+k to oczywiście ssak i oczywiście bije go po 20 w turze, bo umiejki -,-