nie ma -.-
Wersja do druku
To jak to działa, widze koleś wystawia coś na forum z jedną ceną. Poprostu się umawiamy, że ja kupuje za tyle i tyle i czekam na koniec aukcji?
Wystawianie aukcji nie jest za darmo, więc pewnie ludzie wystawiają oferty na forum, żeby znaleźć potencjalnych kupców (i nie tracić PR na wystawianie aukcji, jeśli nikt nie kupi), którzy sobie zalicytują, a czy wygrają to już kwestia jak przebiegnie licytacja.
Ewentualnie można zapytać na chacie ludzi, którzy grają długo na tym servie.
no to sobie wejdzcie na forum i zobaczcie jak wyglada. Informujesz tylko jaki przedmiot wystawiasz na aukcje.
Ja sie osobiscie zawiodlem, bo handel miedzygraczami to jeden z lepszych aspektow gry, zjebales Dzzej :D
Czy Kultysta jest uzależniony od tych krytyków jak bije 2H bronią?? Bo powiem ze juz przegrałem w kij walk gdzie powinno być 100% win ale przegrywam bo dostaje wciry od palnej ...
I się czasem zastanawiam czy Kultysta Palna>Kultysta 2 reczna ;/ , albo zmiana klasy bo powiem szczerze ze ssię troche mimo ze mam 4 staty na maxa ;/
Tak. Kultysta polega na małej ilości ataków z kurewskim dmg. Jak obkupisz się w tygrysi set to będziesz miał jakieś50% szans na kryta.
Najgłupsze pytanie, jakie mogłeś zadać. Skoro masz arkana do zwinności to nie grasz bronią palną, bo wtedy zwinność nie jest Ci potrzebna.
Które staty masz na maksa?
No ale wiesz grając pod dystans czy tam palne jak sie da arkany do zwinności nie bedzie trzeba tyle ładowac aby trafiać ;d
Siła i zwinność ;d A wpływy i odpornośc 5-6 pkt mniej niż siła i zwinność a poziom 12 postaci
screen
http://i62.tinypic.com/97380g.png
Ee, co? Trafianie z broni palnych zależy od spostrzegawczości, trafianie z broni białych od zwinności, dlatego dzięki arkanom dającym zwinność na Kultyście, ZAWSZE robi się go pod broń białą. Jeżeli chodzi o broń dystansową to obie statystyki są równomiernie brane pod uwagę, więc tak naprawdę Twoje arkano do zwinności zadziała tylko w połowie tak dobrze, jak dla broni białych.
Po prostu Kultysty nie robi się pod broń palną. Chyba, że ktoś się uprze, ale będziesz słabszy od innych palniaków.
Podbij spostrzegawczość do 12, potem wpływy do 14, dalej siłka i zwinka. Odporność na razie zostaw.
http://r16.bloodwars.interia.pl/show...ofile&uid=5902
Chyba najbardziej zjebany kultysta w sektorze 1 :D 1,4k win 1,7k lose :D
A co do tego setu tygrysa itd jakim cudem 50%?:D
Zawsze, kiedy dobywasz doświadczenie, zdobywasz tyle samo PR. No i na początku to przede wszystkim sprzedanie złomu. Zdobywasz 20 poziom, wystawiasz złom, kupujesz ekwipunek.
Nie cudem, tylko matematyką. 14% z tygrysiego setu, 18% z doskonałego łomu, 5% z pasywki do tego jeszcze 1% (bp tyle ma każdy minimum, to jest wartość minimalna) i już wychodzi Ci 38%. Do tego dokładasz czarny set biżuterii, który dodaje +20% szans na trafienie krytyczne bronią białą dwuręczną. Teraz masz 58%.
Dokładamy do broni np. Doskonałego Zwinnego Łomu jakis sufiks np Hazardzisty czyli np. Doskonały Zwinny Łom Hazardzisty i mamy dodatkowe 10% czyli 68% szans na krytyka. Oczywiście taka broń będzie w chuj droga, ale XD.
Jak się nie logował od ponad roku to wcale się nie dziwię.
Cytuj:
Data dołączenia 2012-08-17 19:21:43 Ostatnie logowanie 2013-07-13 09:39:41
Ciezko się gra kultkiem biała 2h w early game. Ale wszystko się zmieni pózniej. Tutaj ilosc kombinacji roznych zestawow jest przeogromna. Pierwszym takim kopniakiem bedzie zlozenie mściwego seta (bizuteria), ktora daje dodatkowy atak bronią (wiec walisz 2x). Do tego tygrysi set i masz 2 ataki i kilkadziesiat % kryta.
Ja na r14 mam koszulke szybkosci ktora daje mi 3 ataki bronia, ponadto korbacz i czarny set daje duzo krata i mam o ile dobrze pamietam 3 ataki i 78% kryta. Kosmos
na 60 sektorów tylko 2 grube farmy... robi się nieciekawie.