Tak samo, jak expili w tibii 10 lat temu. Nie wiem, w czym problem.
Wersja do druku
Tak samo, jak expili w tibii 10 lat temu. Nie wiem, w czym problem.
jezu tak cie to boli ze bedzie gralo te 50 osob? Skończ juz za przeproszeniem pierdolić kiedyś grało 20 osob i server się trzymał i ludzie też jakoś expili i wieczorami nadal potrafi grac po 200 osób. Już mnie to po prostu denerwuje co wejdę na ten temat to ciągle to samo pieprzenie że server upadł.
Czyli jak?
@up
Tyle ,że wtedy nie było konkurencji w postaci 2 low rata.
Wybacz ,że cię zdenerwowałem.
Trollujesz, czy piszesz serio i jesteś jednym z tych noobów z otlanda, którzy potrafią grać tylko na dennych hr orszabal otsach z nieskończonymi runami i myślą, że granie magiem w Tibii zaczęło się i skończyło na peninsuli, bo wszystko inne ich przerasta? Jeśli to drugie, to przyznaj się od razu i nie traćmy czasu na jałowe dyskusje.
Ale serwer też miał o wiele mniejszą renomę i popularność niż teraz.
Pytam serio ,bo nie wyobrażam sobie gry na lowracie magiem bez farmienia run.
chyba ,że napierdalanie z monkiem na mintwallin do 80 lvlai pozniej waste na runy.
No to trudno, zawsze możesz zrobić knighta.
Pisałem to milion razy w grze, pisałem na forum, napiszę jeszcze raz:
1.Przed powstaniem servera każdy będzie "opuszczał stary", bo się boi upadku.
2.Jak powstanie nowy to na starym będzie bardzo mało ludzi. Każdy będzie chciał być top na nowym.
3.Po pierwszym miesiącu gry ludzie zrozumieją, 7.4 z rate x1 to nie miesiąc skilowania na 80/80, tylko dwa miesiące, to nie 30 plecaków gfb, tylko 60.
4.Część zacznie wracać, bo zrozumie, że zdobycie czegokolwiek na 7.4 x1 wymaga bardzo dużego nakładu czasowego a większość graczy studiuje, pracuje i nie każdy może poświęcić swoje życie Tibii, jak to kiedyś robili topowi hlvle, którzy expili po 12 godzin każdego dnia żeby nie odstawać.
No ale good luck! :)
zamknij morde, kogo obchodzi jakaś wojna ? wystarczy że będzie z kim pogadać na gc i porobić questy. Reszta mnie nie obchodzi także jak masz tak pierdolić to idź sobie na general talks na forum tibianica pogadać.
Żeby nie było offtopu, stan chara po miesiącu grania po 2 godzinki dziennie i trochę dłużej w weekend :D
Załącznik 324599
I bardzo dobrze, że nie będzie dużo magów. W Tibii 7.4 100+ mag to był SKARB, pojedynczy mag mógł przeważyć szalę wojny na którąś ze stron. Myślę, że w tamtych czasach wyglądało to mniej więcej tak:
- knight ok. 60% graczy
- paladyn ok. 30% graczy
- sorcerer i druid ok. 10% (więcej sorców)
Nie licząc runemakerów.
Grałeś w Tibię 7.4? Bo ten nowy server ma właśnie być do niej bardzo zbliżony.
Magowie byli, ale było ich mało, bo grało się nimi trudno, uciążliwie, powoli. Nie miało się na nic kasy. Gra wymagała wysokiego skilla. Magowie będą, a grać nimi będą jedynie najbardziej wytrwali gracze. I to oni będą wygrywali wojny. Podniesie to też wartość knightów na wojnach, bo będą oni bardziej "nie do zabicia" - na Tibianicu przy takiej ilości MSów jakie biorą udział w wojnach można zdjąć każdego.
na wiekszosci serwerow za czasow 7.4/7.6 top lvle to byly rpki/msy, a eki byly daleko w tyle xD