80, 10, 10
@Saruman ;
Wersja do druku
80, 10, 10
@Saruman ;
Nie płacz. @Waw992
Najbardziej mnie rozwala fakt, że up ma 5 dni, a ty sądzisz że wszystko o nim wiesz.
Z tego co piszesz to ty oczekujesz miejsc do expienia, to może idź na RL Tibię? Tam nie brakuje takich.
Stara Tibia nie miała żadnych miejscówek do expienia, jak CipSoft dodawał miejscówki z silnymi mobami, to było ich tam 5-6 max.
Tak samo robi Bolek, i dobrze. I tak już zachwiał serwerem dodając poprzednie miejscówki, które dały hlvlą wielką przewagę nad resztą, wyexpili się jak porąbani.
Mocne moby masz sobie huncić, a profit? Kogo obchodzi profit na tym serwie? Jak większość z Was nakurwia runy na 10 postaciach.
Co do tej dwuręcznej broni, jest ona lepsza od obu wymienionych. Ma o 10 defa więcej, co jest dosyć istotne.
Nie wyobrażam sobie popierdalać z Giant Swordem, który ma 10 defa.
Także przestań już płakać, bo wkurwiasz ucho gościu.
Problemem jest ze nethery i frosty powinny zostac zmienione jak rozrabiaka mial okolo 250 lvl i juz bylo wiadomo ze te miejscowy sa OP. A co zrobil iryont? Zwiekszyl loota z frostow i netherow tak, ze ja bloczac PALKIEM nethery na vis luxy wychodzilem z 220 msem na profit przy 550-590 k/h na shared. Przy obecnych lvlach nie moze byc miejscowy ktora daje profit i dobry exp. Albo pg ale z mega wastem albo powoli do przodu i zbierasz ta kase na pgiere. (kwestie kupowania gp za $$ pomijam bo na to nikt nie ma wplywu).
Co do update to z tego co slyszalem i widzialem na twitch to jest znowu duzo biegania, skakania, malo konkretnych respow. Iryont jest jedynie nastawiony na $$ i nie ma sie co dziwic, w koncu nie trzyma serva z nostalgii do starej tibii.
Co do "bezuzytecznych" broni to wiesz, czasami chodzi poprostu o unikalny itemek do domku, fajny wyglad. Amazon shield tez ma slabe staty :P
Dzięki, potem poszukam.
A co do płaczu, to nie da się czytać tego xD
Ok, sam nic nie pozwiedzałem jeszcze i nie mam pojęcia jak to wygląda, ale kurna, ta gra ma to do siebie, że wiele rzeczy wychodzi z czasem. Również odpowiednie taktyki na konkretne moby czy spawny + pewnie jeszcze wiele jest nieodkryte. Myślicie, że dzień po upie z dodaniem Ank ludzie nakurwiali na jakiejś peninsuli? A wy po 2 dniach płaczecie. Biegacie pewnie bijąc wszystko na pałę, bez głębszego zastanowienia, jak można wykorzystać dane miejsce i płacz, że nie ma 300k/h. Kiedyś też był wielki lament, że na frostach się expić nie da i update guwno, a teraz czytam, że spawny z tamego upa były op.
Przecież nawet na oryginalnej mapce są jeszcze dobre miejscówki (ofc nie dla high lvli, bo takowych nie było, ale dla low-mid), o których ludzie nie mają pojęcia, bo nie wiedzą, że można je w taki czy inny sposób wykorzystać i zamiast pomyśleć, wolą się ustawiać w 10-godzinną kolejkę na stone tomb, żeby robić ghoul taska.
"Bezsensowne spawny", no sorry, ale tak w dużej mierze wyglądała stara Tibia. Nie jak w nowej, że masz resp na respie, szerokie korytarze bez żadnych przeszkód i najebane mobów. Nikt ci nie każe siedzieć na tym pojedynczym respie beholdera, no kurwa xD ale co ci przeszkadza, że on jest? W starej Tibii wiele miejsc nie było projektowanych pod kątem użyteczności typu "hunting spot" albo "quest place".
Albo marudzenie, że hur upów trzeba używać. No najlepiej, żeby wszystko było pod nosem albo w tp z depo.
Może update wyszedł chujowy, nie mówię, że nie, ale z niektórych rzucanych tu argumentów to tylko śmiać się chce. Weźcie sobie na wstrzymanie i poczekajcie z 2 miechy.
Tak samo, nie rozumiem, w jaki sposób dwuręczny młotek 45/20 może być gorszy od war hammera 45/10? Te 10 defa to akurat bardzo dużo, a quest od 55 lvla, więc jak dla mnie dobra rzecz. Lekki boost clubów, ale też bez przesady. Poza tym, czy wszystkie questy muszą zawierać wyjebane nagrody? A taki stary naginata quest? Pomijam już fakt, że oceniacie z perspektywny aktualnego stanu serwera (czyli stary serwer i w pizdu high lvli), bo np. na Spectrum pamiętam zrobiliśmy z Gilmorem naginatę jako pierwsi i popyt na nią był. Więc teraz też można sobie wyobrazić, że startuje nowy serwer i wooden mauli nie ma i od razu inaczej to wygląda. Ba, nie ma też fire axów, giant swordów i wielu innych. I co, dalej ten quest nie ma sensu? A kiedyś pewnie taki serw wystartuje.
A propozycje z dodaniem Port Hope to już w ogóle xD
Przecież Port Hope to było guwno zrobione na odpierdol, zresztą już update z dodaniem Ankrahmun był krokiem w kierunku tego zjebanego nowotibijskiego stylu (czyt. najebane op spawnów 2 minuty od depo), ale Ank jeszcze chociaż jakoś wygląda.
PS Ja rozumiem, że komuś się nie podobają updaty, bo sam trzymam się prawie cały czas starego maina, kocham starą mapkę (głównie sprzed 7.3) i np. zrevampowanie starej foldy/senji/vegi mnie wkurwiło, ale serio myślicie, że gra lepiej by wyszła na trzymaniu się ciągle tej jedynej słusznej mapy po tylu latach?
Mnie akurat cieszy, że nikt zaraz po upie nie napierdala chuj wie ile expa na nowych miejscówkach. To znaczy, że nie poszli na łatwiznę (jak cipsoft w nowych upach), że uważali, żeby nie "złamać" gry. A to jest zawsze największa obawa przed każdym upem, że dojdą jakieś pojebane miejscówki, same ułatwienia, nowe op itemy i w ogóle (właśnie dlatego, że tak zaczęły wyglądać upy cipów swego czasu, więc tak mi się cały czas kojarzy słowo "update" w tej grze). Skoro tego nie ma, to bardzo dobrze, ale i tak to wyjdzie dopiero z czasem.
@tibia77
W jaki sposób chcesz zorganizować hunt na powiedzmy potworach które: biegają na haste szybciej od 200 rp na utani hurze, biją do okoła siebie gfb z obrażeń fizycznych po ponad 400, są odporne na wszystko oprócz sd a gdy bijesz je z sd nie ma respa przez 10 minut. To nie daje nie wiadomo ile expa żeby tam wyciągać jakieś pojebane wartości. Czyli odpowiednik demon hella, z tym że demony możesz bić albo z sd dla expa, albo z dsami robiąc 20k/h dla możliwego profitu. Na alhpabeastach żadnego wyboru nie masz, jesteś zmuszony to bicia tego w taki sposób nie inny. Patent z mino archerami też odpada, bo się nie przebiją przez niego.
Zmienione frosty, oczywiście byłem za tym żeby frosty były zmienione. Raz że magami na legacy robili tam profity robiąc milion expa na godzinę, więc dodanie respu który wymaga dużo chodzenia po schodach ma sens, to że jest ich po 2 na poziomie też bo bicie z mort hurów czy vis luxów jest nie opłacalne. Ale dlaczego to jest takie słabe, i daje tak mało expa? Przecież już dużo więcej biegania i brak możliwości lurowania po 3+ jest nerfem, to zostaw silę starego frosta, zostaw exp za niego tak żeby można byłoby zebrać się w te 4-5 osób i pójść tam pobić. W tej chwili ten resp jest dla dwóch 100 lvli, eka i rp i domyślam się że na shared expie więcej expa na vdlu wykręcą. Poza tym, droga na frosty to jest jakieś 20-30 minut biegu, wymaga przejścia kawałka tomby or kawałka lich hella, taki dwóch 100 lvli połowe suppli wywali na dojście do tego respu, nie mówiąc już o tym że jedynie wchodząc możesz otworzyć ścianę do odblokowania przejścia, więc jeżeli ktoś będzie chciał ci zrobić żarcik i ciebie zamknąć, musisz kombinować z teleportem.
Zmienione nethery, oczywiście też musiały być zmienione, mort hury i profit to kpina i porażka Bolka. Ale był też tam resp na którym siedzieli palkowie, oczywiście robili tam taki sobie exp, ale duży profit. Więc zmiana tego spawnu ewentualnie monstera była koniecznością. Ale nie na tyle, że w tej chwili jest tam o dużo za mało miejsca żeby z tym biegać, loota nie leci prawie nic, a nethery są 3x silniejsze niż wcześniej. 2 nethery zabiły 170 msa na spectrum na bułę z full hp, a exp? Dają 1.7k expa. Więc nic dziwnego, że resp jest ogromny, na prawdę ogromny ale niestety, nikt tam nie pójdzie poza ciekawością.
Randomowe spawny, nie mam nic przeciwko randomowym spawnom. Ale wsadzenie undead dragona do pomieszczenia ze szkieletami, który jest tylko 2 poziomy pod powierzchnią było, i pozostanie żartem który nie powinien się wydarzyć. Abukir było stworzone z zasadą, że jak widzisz na jakimś poziomie fire devile, a później fire elementale to musiałeś się spodziewać czegoś mocniejszego poziom niżej. A nie idziesz na szkielety, ghoule, masz dsy. Nagle room ze szkieletami, a zza rogu dostajesz wave za 1800hp.
To nie jest tak że ja płaczę i hejtuję bo nie ma serpentyny na której można robić 400k/h i wynosić profity na gfbkach. Sam byłem zwolennikiem zlikwidowania tego respu, ewentualnie zmiany że może iść sobie palek czy knight czy nawet mag tam poexpić, ale nie napierdalać pg i wynosić profity. W tej chwili ta tomba właśnie tak wygląda, z jednym wyjątkiem. A właściwie ten wyjątek jest w paru miejscach na tombie, potworem który ma w chuj hp, bijesz go tylko z gfb, paraliżuje jak pojebion, i wysysa po 800 many na raz. Który mag, czy palek podejdzie ci do tego? Ja patrzę na ten update przedewszystkim przez pryzmat knighta, który często musiał chodzić na respy z kimś jeszcze na shared expie. I jak kiedyś można było pójść w 5 osób na frosty, zrobić sobie po 130-140k/h ewentualnie na nethery we dwóch czy trzech i mieć po te 120k/h tak teraz nie ma żadnego respu, ani na taki na który poszedłbym sam, nie mówiąc o tym żeby iść tam z teamem. Nie hejtuje też update'u jako update'u bo contentu z Darman czy Fibuli nie zwiedziłem jeszcze. Hejtuje tylko Forgulę. Respy które w tej chwili tam są, są dla mid-lvli, ale jak miałbym w tej chwili 50 eka to wolałbym pójść na jakiś tomb/guardy/scaraby/of zamiast biec 30 minut na resp marnując bp manasów i po godzinie wychodzić bo brak capa.
150k dla kogos kto mi powie jak edytowac .spr i .dat bo po updejcie cos zmienil w .spr ze objectbuilder itp juz nie odczytuje, PM
byly jakies niusy na temat nowego serwera? krazyly plotki pare miesiecy temu ze "po updejcie sie tym zajmie"
Po pierwsze, ten randomowy Undead może być dodany nieprzypadkowo. Może jest tam jakiś nowy quest, nigdy nie wiadomo.
Po drugie, Nethery są mocne, ale taki 170 MS ma max 1k HP, więc nawet 2 Ancienty przy dobrym combo są w stanie zabrać do 850 HP, więc też nie przesadzaj z tą siłą.
Po trzecie, Frosty zostały zmienione właśnie po to żeby nie można było tak łatwo expić, jak sam wspomniałeś, teraz to expo dla dwóch osób. I dobrze.
Po czwarte, aktualizacja ma odświeżyć gierkę, dodać coś nowego, dać nowe ciekawe opcje, nikt nie myśli o tym by ułatwiać gierkę dla hlvli.
Taka sama polityka była w CIPSofcie przed upadkiem Tibii. Hlvle są i dobrze, ale najważniejsi są nowi gracze i to dla nich musimy dać więcej opcji.
Ja uwielbiam takie gry, w których dzieją się rzeczy dziwne, coś a la ten Undead. Biegnę sobie na lajcie, a nagle łokieć, buła i temple. Fun!
Nienawidzę gier w których wszystko jest liniowe, czyli tak jak napisałeś Fire Devile > FE > Smoki > Demony. To jest nudne, bo wiesz dokładnie czego się spodziewać.
Nie zapomnę tego momentu jak się wyjebałem na RL Tibii w tamtych czasach od huntera na Femor, są sobie gobliny, owieczki, a tu nagle Hunter mnie bije po 50.
Takie randomowe rzeczy są świetne, chyba że ktoś płacze o poziomy w tej gierce, to odsyłam na RL Tibie, tam jest luzik, kupujesz blesiki, tracisz 2% lvla.
Liniowość jest nudna. Im więcej randomowych rzeczy, tym ciekawiej.
A ty masz jakieś pojęcie tylko o tak o se piszesz?
Jest różnica między hunterem wrzuconym na gobliny, który może zabić 20lv, który straci 1k expa plecak line i łopatę, a wstawieniem mobka który potrafi zdmuchnąć 150~ek (nie mówiąc o innych profesjach) przez co straci się 1kk expa i 100k. Ja mam tbw w te poziomy i płakać nie będę ale jedyne uczucie które mi towarzyszy przy dętce to chęć wyjebania tej gierki z dysku- nie wiem czy Bolkowi o to chodzi.
South thais fajnie zrobił(imo za fajnie) dla lowlvl ale nie wiem po co się robi miejsca takie jak sand trolle abukir czy teraz frost trolle i winter wolfy czy roty na forguli, gdzie żaden noob bez pomocy nie dojdzie i nie poexpi.
Za chwilę pójdę nagrać cama z respem tego undead dragona, jako ostrzeżenie dla lowlvli explorujących forgulę.
Wg mnie ty po prostu wychodzisz z błędnego założenia, że wszystko jest dodane "po coś", w sensie możliwości expienia, czy bycia częścią questa. Do tego przeliczasz wszystko na exp/h i profit/h i porównujesz do innych miejsc. Tak samo z itemami, młotek 45/20 bez sensu, bo przecież jest war hammer 45/10. Nie o to w grze chodzi.
Tak, jak ktoś wyżej napisał, celem updatu jest odświeżenie gry, dodanie jakichś nowych przygód, odkrywania itd. a nie dostarczenie chuj wie jakich respów, itemów i ułatwienie gry dla high lvli.
Z twoich postów wynika, że podchodzisz trochę do tej gry, jak taki typowy tibijczyk anno domini 2016, czyli kupić chara, zrobić farmę, napierdalać najlepszy dostępny spawn (i najbardziej popularny, bo innego nie zna), pobić się w jakiejś zajebiście nudnej wojnie 200 lvli i to wszystko. (nie mówię, że tak robisz, ale tak mi się skojarzyło)
Nie powiem ci, jak masz huncić jakieś tam potwory, co biegają jak 200 lvle, bo nigdzie nie jest powiedziane, że masz je huncić. Nie wszystkie potwory i miejsca są po to. Może one są tylko po to, żeby wkurwiać, utrudniać grę i zabijać nieświadomych podróżników, nie wiem.
Po drugie, ty patrzysz tylko pod kątem expienia na twoim poziomie. Te frosty to może właśnie ma być spawn dla trzech 100 lvli? A że na vdl może zrobią trochę więcej, to co z tego? Vdl jest jedno, a ludzi na serwie 1500. To inne miejscówki nie mają racji bytu, tylko te najlepsze? Obejrzałem tego cama byczka i widziałem parę potencjalnych fajnych miejscówek dla niższych lvli.
Że coś tam ujebało 170 msa na bułę, to też bardzo dobrze. Za każdym rogiem powinno się czaić niebezpieczeństwo i niepewność, a nie że sobie robisz co chcesz. Rozpierdalają mnie te płacze (abstrahuję tu już od twojego posta) jakichś high lvli, że coś jest za trudne. Że ktoś popłynął na forbiden lands i były zlurowane ogry i padł. Że monster się przerzucił i go zajebał, jak wchodził up. Niektórzy to chyba by chcieli być nieśmiertelni. Przecież to właśnie było zawsze zajebiste w tej grze, że prawie wszędzie można było paść przez jeden fałszywy ruch, a deathloss był często bardzo wysoki. A teraz wszyscy płaczą jak dzieci z piaskownicy. Że za mały exp, za mały profist, za dużo bije, coś tam, coś tam, a w ogóle to największym problemem gry są pekerzy. To są niby oldschoolowi gracze? Kiedyś zaczynając grę wychodziłeś z rooka 2 tygodnie, a potem, idąc ze świątyni do depo w jakimś Venore, padałeś od zlurowanego dla i traciłeś cały dobytek, i chuj, i nikogo potem twoje żale nie obchodziły. Wkurwiało się i płakało, ale gierka dawała takie przygody i emocje, że po 10 latach się pamiętało nick typa, który cię oszukał i spekował.
A potem cipsoft zaczął słuchać graczy i wszystko naprawiać. Nie chce mi się dłużej rozpisywać, ale mentalność większości dzisiejszych graczy mnie osłabia. Zwłaszcza to widać po sekcji "proposals" na forum. Gdyby Iryont tego słuchał, to w końcu zrobiłby drugą tibię (w sensie obecną).
Że wtedy ludzie chcieli to zmieniać, jestem jeszcze w stanie zrozumieć, ale dzisiaj na serwie mającym być oldschoolowym?
Dodam jeszcze, że wiele z tego, co napisałeś o nowych terenach, można tak samo odnieść do oryginalnej mapy, tylko znasz ją już na pamięć, więc nie zwracasz na to uwagi. Nie przeszkadza ci np. że na ghostlandzie sobie idziesz, bijesz szkielety i cave raty, idziesz dalej, bijesz poison spidery, schodzisz po schodkach i nagle gs cię rozkurwia, a ty nie możesz wejść z powrotem na górę? Nie, bo już o tym wiesz.
Takie rzeczy są frustrujące, jak się nie wie i wpadnie. Ale dzięki temu np. do dzisiaj pamiętam, jak brat tam wszedł z 13 lat temu i stracił fire sworda, który był wart 20złotych. Nie było drugiej takiej gierki. Takie rzeczy się potem wspomina, a nie że siedziałeś na spawnie, szczelałeś z boltów i wbiłeś 348756932476 expa.
Po prostu popatrz na to inaczej, a nie tylko przez pryzmat cyferek i powtarzania w kółko tych samych czynności.
Widzisz, spotkałeś undead dragona i ci ciśnienie skoczyło, a teraz pójdziesz nagrać cama. Za jakiś czas może wspomnisz, jak to cię undead dragon zaszokował, a potem uratowałeś tyle ludzkich istnień ostrzegając innych. A jakby go tam nie było, tylko druga peninsula, to co byś wspominał, że łaziłeś w kółko przez 5h i klikałeś gfb?
@UP.
Zgadzam się w 100%. Większość słysząć update, widzi tylko lepszy exp/h i profit - tak jak postępowała rl tibia. I każdy widzi jak jest. Dodanie innych miejscówek, niekoniecznie lepszych jak najbardziej na +
Ja nie jestem za tym żeby likwidując nethery, frosty, serpentyne i white rose dodał coś w zamian równie dobrego. Ale dodając 3 wielkie, naprawdę wielkie poziomy netherów które miałby rację bytu bardziej pod team hunty tylko po to żeby tak na prawdę nikt tam nie chodził bo nethery biją po prostu o wiele za mocno jest bez sensu. Przecież oni nie ogarneli tej mapy w 5 minut, a ludzie poza zwiedzeniem jej raz i zrobieniem questa na poison bow nigdy więcej tam nie wrócą. Czyli ich praca poszła w sumie na marne. Oczywiście, te labirynty są wkurwiające, ale jak coś znajdziesz to rzeczywiście morda się cieszy. Tylko ile będziesz to explorować? Jeszcze tydzień, dwa tygodnie? A później wszystko wróci do normy, czyli do obliczania gdzie najlepiej iść coś poexpić, pozarabiać żeby później pójść gdzieś wyjebać jakiegoś waste na fajnych potworach. A niestety, ale forgula z jak dotąd odkrytych spawnów nie oferuje niczego poza respami które mogą zaoferować wastowanie dla zabicia czegoś fajnego, nowego, czego na codzień się nie robi.
Jak dojść do Sandbeasts cave i czy opłaca się robić taska na to ?
I ty już wiesz, że nikt nigdy nie będzie na tych pająkach huncił, bo jakiś noob się wyjebał na swoim kupionym 170 msie?
Ja doskonale pamiętam po pierwszym upie te ściany płaczu, jak to na frostach, lightbringerach, thaianach itd. się huncić nie da i w ogóle update guwno.
A co jeśli się okaże, że np. nowe nethery dropią jakiś bardzo fajny itemek, ale jeszcze nikt nie zloocił? A może tamte monstery, co "biegają jak 200 lvle" też dropią coś zajebistego i jak ludzie się dowiedzą, to będą po to huncić choćby single spawn?
Naprawdę, doskonale rozumiem, że komuś się update nie podoba. Nawet, że wolałby żeby updatów nie było w ogóle. Ale argumentacja, którą formułujesz jest bez sensu. Wrzuć na luz, poczekaj parę miesięcy jak się to rozwinie i wtedy pisz takie rzeczy. A w ostateczności zawsze możesz wrócić do starych respów i robić to samo co wcześniej, to chyba też nie powód, żeby tu lamentować że kończysz grę.
Update dotyczący cama z respa undead dragona, nie chciało mi się zamieszczać dwóch camów a aktualnie uprawiam serpentine tomben hunt więc jak coś to dodam cały cam laterz
Jak ten nethery nie takie złe dwa nie mogły wyjebać mi 120 maga, nie mówiąc o tym ,że teraz biegasz obok nich a one cie nie biją XD gdyby nie to ,że nic z nich teraz nie leci to byłyby bardziej lajtowe niż wcześniej i nie mówie tu o eku ale bijąc to na dystans, bo prawdą może być że potrafią wyjebać solidnego gonga w potylice
Teraz te Nethery oprócz buły z masterczułki plują poisonem. Wcześniej tego nie robiły chyba, tzn. pluły ale tylko zatruwały albo jakiś śmieszny dmg. A teraz nie dość, że łapa do 300 gdzieś to poison drugie tyle to od dwóch już solidna buła może wpaść.
Z tego co ja zauważyłem to nether nie bije ataków fizycznych anymore, a tylko i wyłącznie poison.
http://www31.zippyshare.com/v/5tblu2H3/file.html
resp pojedyńczy anded dragona, i hunting skull reaperów na serpentine tomben, plus pare dodatkowych potworów
ktoś mi może wytłumaczyć dokładnie gdzie wrzucać pliki cam ? mam windowsa 8.1 szukałem folderu cam ale nie mogę namierzyć z góry dzięki
Dysk c, użytkownicy, twoja nazwa, medivia i w środku powinien byś folder o nazwie cams, jak nie ma to stwórz albo nagraj se swój cam i sam się zrobi
Ponawiam pytanie.
Czy byłby ktoś w stanie kupić mi 200 brown mushroomsów?
Prosiłbym o kontakt :Zatem
Ktos chetny zabic 2x 80 rp ?
http://puu.sh/sZaAm/35fb84d594.jpg
Załącznik 357064
mordeczki , kto wie co to za miejsce ? i po co ta ksiazka i w ogole jak dostać się na west island na coruptedd ?
ksiazeczka zwiazana z plaguebringers of abukir
Mutated Ratsy są dalej na forguli?
Tak, jest zajebisty spawny zaraz za bramą. Szybko task leci
Wczoraj dodawałem cama z drogą na serpentine tomben. Jak mijam taki mostek jedno kratkowy z wieżą obserwacyjną po lewej stronie to musisz szukać na surface na PRAWO od tego mostku na north-east dziurki do pickowania i jesteś. Inaczej nie jestem w stanie wytłumaczyć :(
Dzięki, poszukam.
Inb4 undead Dragon
Kupie prosty skrypt obslugujacy x klientow i robiacy runki; alarm mile widziany.
Inaczej ci wytłumaczę. Jak włączysz mojego cama jak otwieram bramę, i idę na ten mostek na north east od bramy to zamiast wchodzić na +1 po lewej stronie na bramę kieruj się na powierzchni na north east, z tego co pamiętam będą tam 2-3 crystalbeasty, i pickuj w pękniętym lodzie, tam od razu będziesz miał mutated raty. Ja z małą pomocą paru run gfb zrobiłem tego taska w jakieś 40minut
jaki axe dla knight na poczatkowe lvle od 8?
Barbarian axe, 590gp na edron u npc
http://medivia.wikispaces.com/battle+axe
Zrób quest na to, pod Thais. Kilka ratów.
siema tibijskie mordeczki, jest gdzies stronka z rewardami za taski ??
8 lvl here i prawie 65 axe opłaca się dalej skillować czy na razie mieć to w dupie i podbić lvl?
Podbić lvl do 20-30 pozniej znowu skillowac
Podbijaj lvl i tren na afku. Najlepiej teraz jest zrobic Ci taska na jakies smieci typu waspy, larwy, soldki, skelety, etc. Potren znowu na 30. Ja zawsze gralem by miec te 85 skilla na 50lvl (bo bilem sobie na takim dragi+dle na vdl), ale 80 skilla w pelni juz wystarcza do spokojnej gry :). Ps. Mozesz jeszcze przed trainem zrobic taska na 5k mino robiac lootbagi (postman wskazany), to bedziesz mial kase na SCA (choc teraz jest problem ze spawnami dla 100lvl-, wiec do konca srednio ta propozycja wyglada). 1-2 makerow w czasie traina tez zalecam zrobic, przydadza Ci sie, gdyz bedziesz mogl profitowac nawet na glupich expach (choc majac 65 aksa na 8lvl pewnie jakiegos juz masz :p).
Btw, jak masz tak malo aksa, a planujesz leciec poza 150lvl, a nie masz czasu na traina na wyzszych lvl, to polecam przerzucic sie na sworda, gdyz od tego glupiego 8lvl mozesz smigac z dragon slayerem/gsem/dara bladem do samego sova.
(Nie wiem jakie aksy/cluby wrzucili w update, wiec moze to sie troche zmienic).
skąd wziąć drewno?;p
z lasu
gdzie ty beze mnie chodzisz?;p
To było wtedy tego feralnego wieczoru pzdr
liczba online tak spadła bo updejt tak hujowy czy niedługo wróci do normy jak se ludzie nowe boty do robienia runek porobią? xD
Nie mówie o dzisiejszym wieczorem, bo wiem, dziś wigilia to mniej typa wszędzie
ale wczoraj czy przedwczoraj gdzie zwykle wieczorem było po 2k typa na legacy i 800~ na spectrum to teraz na obu serwerach nie wiele więcej jak 1000 online w godzinach szczytu
w ogóle wszedłem teraz zobaczyć to nowe forum medivii i niezły dziaduś widze xD
nie widać lvlu i profesji tego co postuje, linków nie da się kliknąć tylko trzeba kopiować i ogólny design też żal no ładnie ładnie widać dużo napracowania xD
Pozwiedzałem trochę Coldridge i natknąłem się na fajne miejsce z gsami, łącznie ponad 10, nie licząc tych na wieżach, które raczej średnio opłacalne do bicia.
http://i68.tinypic.com/2wlx3d5.png
http://i67.tinypic.com/14x1pqh.png
http://i63.tinypic.com/1617k9.png
Dalej przeszedłem do orków, które wyglądają znakomicie. Pełno zerków, leadów, mało syfu w stylu spearmanów czy warriorów. Jest tylko jeden problem, zwiedziłem tak 80% i nie znalazłem skrzynki pocztowej. Jeśli ktoś już tam był i widział ją na wyspie to mógłby dać znać :D
Exp na orkach
http://i67.tinypic.com/m98yzm.png
chlopaki 35 palek. cycki soldy i inne duperele zrobione. jaki task teraz machnac? any ideas? mam bohy poison bowa i pacca