nikt nie placze ze bije mniej niz knajt tylko tak jak tam gostek napisal ze 200 rp 100 dist nie moze za 200 strzelic boltem to jest nieporozumienie xD
Wersja do druku
nikt nie placze ze bije mniej niz knajt tylko tak jak tam gostek napisal ze 200 rp 100 dist nie moze za 200 strzelic boltem to jest nieporozumienie xD
bo palek nie ma robić wysokich hitów, tylko łatwo się wbijać i walić z dystansu
to nie sa wysokie hity i pierwsze slysze ze bolty defa omijaja ;/xD
sorc to dopiero jest chujowy malo zycia i w ogole wieksza klata i deduwa
chuj tam ze wale 4 ueki i demony padaja albo 3 sd na wrl
Hita z bolta nie widzieli za 200 i juz wielki placz i lament. Teraz rozjebali miejscowki dla magow z mort hurow. Zostaje jedynie penisula i stonetomb. Wiec tak jak palek byl pojebion teraz jest najbardziej pojebion. Zarowno pve jak pvp. Ma dobry dmg z run, spora ilosc hp i do tego prawie nigdzie nie uzywa nic na leczenie. Do tego kitowanie pozwala skracanie czasu w ktorym nie atakujesz zadnego moba. Dlatego zapomnij zezrobisz ekiem z hmmow 500k/h na poi dlach. A palkiem jest to na porzadku dziennym. Pomijajac juz fakt ze na hunt wydasz 50% kosztow suppli ktore wydalby knight. Nie wspominajac o magach, bo poza gfbkowaniem tomb nie maja podjazdu do palka z expieniem
Palek tu jest bardzo mocno zboostowany w porównaniu do oryginalnego 7.4, a już wtedy był dobry.
Nowe łuki i kusze, nowa amunicja, usunięcie delaya na strzelanie (to jest nieporozumienie dopiero). Do tego parę mniejszych rzeczy jak np. branie defa od fista jak się łazi z łukiem/kuszą, gdzie w tibii miało się po prostu 0.
Ludzie zawsze płakali, że ich profesje były najsłabsze, ale te nieustające żale paladynów tutaj to już jest jakaś paranoja.
E a kiedy nowy rook bo chce juz ukladac optymalna trase pod destiny
Also oni powinni zostawic balansowanie o wreszcie zatrudnic kogos o chociaz sredniej wiedzy tibijskiej bo zaraz beda staly 4 serwery, 2 duze updejty za nami, a dalej 90% miejscowek i mobow jest spierdolona.
Esencja tibijska robienie lootbagow a z customowych monsterow mozesz se najwyzej short sworda zebrac albo rare steel shielda jak przyfarcisz z harpii xD drake to samo fajny monsterek bije se bije i oczywiscie leci jakos x3 mniej niz ze smoka mimo ze trzeba robic huje muje accessy na daraman a nie czekaj spadl mi RARE helmet 6 arma ktorego nawet sprzedac nie moge juz bym wolal zeby steel spadl to bym chociaz 300gp mial.
I tak jest z kazdym nowym potworem. Albo leci rare i zarabiasz miliony albo chuj itracisz hajswychodzisz na 0 bo masz farme.
Nowe miasto tez calkiem niezle ciekawe czy chociaz 5% graczy je widzialo
Ten hełm sell do wulkana za 750 albo więcej nawet nie pamiętam. Drakei akurat są spoko.
Abukir też jest ok. Harpie/sandbeasty są git dla knighta i pewnie palków. Tar priesty spoko. Monstosity można sobie z hmm na mageach klepać. Mantikorki teraz są ok razem z tarami/abo w okolicy można łączyć ale na wysokich lvl niestety bo dużo trzeba włożyć. Chimery podobno też zbustowany spawntime ale mogliby dodać jeszcze ze 3 sztuki tam w podziemiach; ale na foreign lands podobno jest teraz duży spawn więc ok. Imo jedyne co mogliby zmienić to Corrupted Spidery, loot jak z GSów a nie dość że silniejsze to jeszcze odporne na wszystko.
tibia77 wyjasnij dla mnie jak bolty omijaja def
Tu masz wytłumaczone i przestań robić z siebie pośmiewisko:
https://medivia.online/forum/thread/8512
https://puu.sh/tqKmk/0cc9aa8d59.png
55 mining, od teraz moge wszystkie zloza wykopywac. Jeśli ktoś wie gdzie jest carnotite/heliodor, z checia przyjme informację
Tutaj dist coś wgl daje? Jaka jest różnica grając z 60, a 90 skilla?
Ale co mam ci wyjaśnić? To nie jest żadna wiedza tajemna, tylko fakt powszechnie znany od jakichś 15 lat co najmniej.
Po prostu, bronie dystansowe w tibii ignorowały defa i szły zawsze prosto na armor. Dlatego, oraz dlatego że bijesz z dystansu, mają mniejszy atak niż bronie dla knighta i możliwość spudłowania.
(dotyczy tylko graczy, ataki dystansowe potworów można blokować shieldem)
Uwzględniając hitchance to średni hit z bolta większy pewnie o 40-50