No jak juz masz najebane duzo balli to baardzo sie oplaca lurowac po 5 pokow i lapac wszystkie na raz, duza szansa jak na screenie up, ze wpadna wszystkie.
Wersja do druku
No jak juz masz najebane duzo balli to baardzo sie oplaca lurowac po 5 pokow i lapac wszystkie na raz, duza szansa jak na screenie up, ze wpadna wszystkie.
to jest akurat w pewnym sensie bug i ma miejsce wtedy gdy na raz rzucilo sie kilka balli i ktorys z nich wszedl, wtedy leci kilka pokow na raz (tez nie zawsze)
to czy szansa na catcha wyniesie w ktoryms miejscu 100 % na kecza ciezko ocenic nie znajac dokladnej zasady dzialania systemu (nikt tego nie wie poza administracja wiec wsyscy tutaj gowno sie znacie) natomiast jezeli po przekroczeniu ceny danego poka szansa sukcesywnie zwieksza sie z kazdym ballem to stwierdzenie przy ktorym dokladnie ballu mamy szanse 100 % jest trudniejsze do osiagniecia niz kecz tego samego poka w 1 balla kilka razy pod rzad (bez korzystania z tego "buga"). prosta sprawa, jezeli np catch rate danego poka jest powiedzmy 10 % i po przekroczeniu cenny kazde 100 dl w ballach rzucone na poka zwieksza szanse o 1 % to skad chcecie wiedziec czy pok wszedl wam w momencie gdy mieliscie 90% szansy, 50% czy ilestam ? jedyna opcja na zbadanie tego (chociaz i tak nie bedzie to 100 % prawda) to lapanie jakiegos drozszego poka w zwykle pokeballe do momentu zlapania, oczywiscie zrobienie to kilka razy zeby usrednic wyniki. jak ktos z was to zrobi to wtedy moze powiedziec ze ktos gowno sie zna eot
Tak jak ayx napisał to jest bug, i musisz odpowiednio szybko rzucić te balle w momencie jak 1 wchodzi to pozostałe też jakoś wchodzą, i nie ma to żadnego związku z 100 % catcha, bo musiałoby być z góry ustalona liczba maxymalnych balli wyrzuconych na danego pokemona, ale nie wiem czy zdasz sobie z tego sprawę, bo zdarzali się tu już ludzie którzy nie rozumieli na czym polega chociażby losowość spadania stonów z pokemonów podczas huncenia ich z danym luckiem, więc raczej nikt nie będzie tego od Ciebie wymagał, po prostu nie wszyscy potrafią zrozumieć tak skomplikowane rzeczy, ale cytując
"gówno się znasz to nie wprowadzaj ludzi w błąd"
mam nadzieje, ze to troll. mniej wiecej po 3-krotnym przekroczeniu wartosci poka w sklepie zawsze sie lapie, dla przykladu nie da sie miec wiecej (a przynajmniej nie widzialem, a troche w te gre gram) niz 400 broke na pokemony warte 18k w sklepie takie jak blast, zard, czy venu, niezaleznie czy rzucasz 1 czy 10 bali naraz (wtf?) przeciez sam deadpool pisal, ze jest specjalny system do lapania pokow o niskiej wartosci.
brawo, ale to nie ma nic do rzeczy. przeciez to oczywiste, ze nie bedzie 100% na catcha, skoro szansa zwieksza sie z kazdym kolejnym brokiem. wystarczy te 5-10% i prawdopodobienstwo zlapania jest juz bardzo duze, taki system istnieje i tu nie ma dyskusji.
@ayx~ ;
no przeciez bylo juz kilka razy pokazywane na forum jak ludzie lapali zardy w pokeballe huncac na valley. niestety nie pamietam dokladnie w ile, ale sam fakt ze go zlapali potwierdza ten fakt.
lapal ktos z was nite nie w klanie ? jesli tak to w ile siadl ?
nie widzialem, w kazdym razie jakby usrednic te kecze z pb to mozna jakis wniosek wyciagnac
catch system tez moze dzialac na roznych zasadach, to ze catch rate zwieksza sie wprost proporcjonalnie do ilosci wyrzuconych balli to kazdy wie ale czy dziala to na takiej zasadzie ze po przekroczeniu x balli jest szansa 100 % czy na takiej ze nie osiaga 100 % ale rosnie stale o taka sama wartosc lub po pewnej ilosci szansa zwieksza sie o wieksza wartosc niz dotychczas. mozna sobie gdybac ale nikomu tak naprawde nie zalezy zeby to sprawdzac bo i tak do niczego sie to nie przyda; system dziala i ma sie dobrze, ta gra opiera sie na szczesciu w wielu aspektach i tyle
naprawde nie ma o czym dyskutowac