nie no 400+ to paru szczęściarzy wycisnęło, ale np takie 500+ to niemożliwe
Wersja do druku
brawo, ale to nie ma nic do rzeczy. przeciez to oczywiste, ze nie bedzie 100% na catcha, skoro szansa zwieksza sie z kazdym kolejnym brokiem. wystarczy te 5-10% i prawdopodobienstwo zlapania jest juz bardzo duze, taki system istnieje i tu nie ma dyskusji.
@ayx~ ;
no przeciez bylo juz kilka razy pokazywane na forum jak ludzie lapali zardy w pokeballe huncac na valley. niestety nie pamietam dokladnie w ile, ale sam fakt ze go zlapali potwierdza ten fakt.
lapal ktos z was nite nie w klanie ? jesli tak to w ile siadl ?
nie widzialem, w kazdym razie jakby usrednic te kecze z pb to mozna jakis wniosek wyciagnac
catch system tez moze dzialac na roznych zasadach, to ze catch rate zwieksza sie wprost proporcjonalnie do ilosci wyrzuconych balli to kazdy wie ale czy dziala to na takiej zasadzie ze po przekroczeniu x balli jest szansa 100 % czy na takiej ze nie osiaga 100 % ale rosnie stale o taka sama wartosc lub po pewnej ilosci szansa zwieksza sie o wieksza wartosc niz dotychczas. mozna sobie gdybac ale nikomu tak naprawde nie zalezy zeby to sprawdzac bo i tak do niczego sie to nie przyda; system dziala i ma sie dobrze, ta gra opiera sie na szczesciu w wielu aspektach i tyle
naprawde nie ma o czym dyskutowac
i cala reszta specow od catcha
zanim wprowadzili catch rate to liczylo juz rzucone bale na pokemona (za komenda !pokeball "xx), wtedy ludzie mieli na wigglytuffa po 700~ub broke, to samo na venusaury itp (kiedys te poki siadaly nawet w 1k ub). Po wprowadzeniu catch systemu kazdy kto mial takie wysokie waste lapal od razu w 1 bala
Załącznik 329305 to moj nite xd
nawet gdyby po przekroczeniu 400 balli czyli 52k na pokemona było 100% na ultra ballu, to wciąż nie będzie to 100% na poke ballu.
warto uwzględnić fakt, że ma on 4x większa szanse na złapanie pokemona niż poke ball, więc czysto teoretycznie jeżeli capem 100% byłoby 500 ub, czyli 65k, to wciaż pokeballem osiągałoby się tylko 25%, tak czy siak, gdyby taki był załóżmy cap, to pokeballi niestety potrzeba wyrzucić 52k.
prawda, ale dokladnie mnozniki szans poszczegolnych pokeballi na kecz z tego co wiem tez nigdzie nie zostaly oficjalnie podane a takie usrednianie ilosci pb wyjebanych na poka do kecza moglyby ewentualnie zaprzeczyc teorii ze w pewnym momencie gdy przekroczymy x razy wartosc poka to catch rate jest 100 % (wtedy nawet pokeball z najmniejszym catch rate z all kulek wystarczy do zlapania, ub mnozac nawet przez to x4 i tak da kecza bo czy 100% czy 400 % i tak w 1 ub wlazi 1 pok XD)
Koledzy tutaj widzę chcą się popisać znajomością, ale niestety im nie wychodzi. Po przekroczeniu ceny sklepowej jest zwiększony catch rate, zaś jest moment w którym pok musi zostać złapany ( 100% ). Ilość balli potrzebna by osiągnąć ten " punkt " jest różna w zależności od ceny sklepowej ( punkt ten jest taki sam dla np. zarda venka czy alakazama ). Nie da się tego " punktu " określić w procentach, ponieważ im większa wartość pokemona w sklepie tym trzeba przekroczyć cenę sklepową o większy % ceny sklepowej. Dla przykładu pokemon za 3k osiąga ten punkt po 42 lub 43 ballach ( nie pamiętam dokładnie ). Mam nadzieję, że rozwiałem wasze wątpliwości, jeżeli ktoś ma zamiar dalej się kłócić i trwać w wiecznym błędzie proszę o screena gdzie ktoś łapie poka za 3k w sklepie w więcej niż powiedzmy 45 balli. Dziękuje, dobranoc, wypierdalać =]
bardziej obvious trolla nie potrafie udawac, sorry jak nadal ktos pozostaje w niepewnosci
http://puu.sh/fZoQq/d355bb9c79.jpg
artefakty solo we dwuch (ja i pokemon)
mam pytanie co ile respia sie npc pod shamouti na mmoltresie, zaptosie i co ile na outlandzie po drodze na outa
Po ile u was chodzi electabuzz+50?
Seavell King loot: a seavell tapestry, Empty Ultra Balls (6) and hundred dollars (2).
Witajcie, zwracam się do was, bo zaczynam grę na tym serwerze i mam do Was pytanko jak szybko wbijać levele? Chodzi o to, aby w miarę szybko wbić 100 lvl, jakieś rady? a i obecnie mam 15 lvl, ale moglby ktos napisac, co robic, aby te levele zdobywac w miare szybko? z gory dzięki :)
nikt nie obcina ssikow to nie bede gorszy hehe
http://i57.tinypic.com/2yyy539.jpg
http://i62.tinypic.com/1zexpiu.jpg
maskot robiłeś tam jakiś quest czy poprostu expiles?
Floor 2 done
Załącznik 329317
nuddaaa gdzie ten update ;s
http://i60.tinypic.com/333im9x.jpg
@MacTavish ;
expilem 410k/h polecam
Ilę mogę wyciągnąć ze swamperta +15 na diamondzie, myślicie że z 400k szarpnąć, czy więcej/mniej?
ile z lucka t3 +/-?
Panowie mam pytanie co najlepiej boostować na start seavellem?
Atak6 kupiony: jakieś 8kk
http://i58.tinypic.com/21mhqas.png
Wylądował w device:
http://i60.tinypic.com/2jdieja.png
A tu taki teścik w poka z najgorszym defem:
http://i61.tinypic.com/zu5kbt.png
Różnice pomiędzy atk6, a atk7: w dmg jest to 500hp+- (testowane na tg)
atk 6 - 25%, cena 7-10kk, dostępność w miarę
atk7 - 28%, cena 20-25kk, dostępność? od września do teraz były 2 ataki7, jednego koleś włożył na rotoma, drugiego koleś nadal ma i chce za niego jakieś 25kk, dalej sprzedaje xd
atack 7 ruby - 12kk
return 6 - marne 10kk best offer cry mode [on]
@save ; LICEcap prosty w obsłudze jak ruchanie ;d
Ja w devica wsadziłem vita7, ale to dlatego, że ataka nie można łączyć z criticalem(farf) a w mega kangaskhanie mam juz atk7 wiec taki atk7 mógłbym tylko wsadzać w slakinga. Vita natomiast moge wsadzać w co tylko chce (oprócz s stantlera). Gdyby tylko atk można było łączyć z criticalem to miałbym najsilniejszego farfa w grze, a tak zostaje marny vit7 zamiast ataka.
Bye, bye seavell
Załącznik 329340
Załącznik 329341
gz purak
00:56 You have received X-Defense (Tier: 3).
ile to moze byc warte ?:P
PS moj 1 held za 150 tokenow :P juz myslalem ze bedzie T2
@purek PurororororororoFurorororo, gratulacje, a teraz wio na aggrony XDD
1.4kk/h , golden spoko hehe
Załącznik 329345
Chce ktoś 71 palka na vinerze za dacc'a na pxg? ;)