Jaki klan opłaca się teraz wybrać?
Wersja do druku
Jaki klan opłaca się teraz wybrać?
sa zbalansowane dobrze, wiec zalezy jak lubisz expic, ile masz kasy, czym lubisz bic
Jakie poki do teamu dla Orebounda oprócz stelixa i s golema ?
lvl up :)
Załącznik 325440
@edit
swampert, claydol, torrtera (pvp), tyranitar, kabutops, sudowoodo, flygon, donphan, aggron, armaldo
:)
Ile może być warty metal pack ?
zarobek bardziej zalezy od heldow, pokemonow i lvla niz od klanow takie moje skromne zdanie hehe
Banettem bez lucka, którym bije 1 grupkę ~~1min? Super.
Przeliczając czas w jaki to zarobi to nie mam słów.
Tammsi biorąc pod uwagę, że każdy ma to samo, tylko inny klan...
#
Dzisiejszy mix. z Mixa piątek wyszeł Regen 6. Poszedł do mixa i wyszedł Elemental 7. Jeszcze jedna siódemka i kolejny mix
http://i61.tinypic.com/708klc.png
PS:
http://forum.pokexgames.com/threads/...-%28Tier-5-%29
Lucky 3 zmieniony z 30% na 35%
Lucky 4 zmieniony z 40% na 50%
Lucky 5 zmieniony z 50% na 65%
Te zmiany potwierdził Deadpool w ostatnim poście w.w linku
nie mam konta na forum xD
zwiększył już czy wkrótce?
@Cal id ;
Wkrótce, nie podano kiedy. Tylko napisał, że zmienią % lucków.
Proponuję zachować je, jeżeli ktoś sprzedaje. Cena ładnie podrośnie. Szczególnie 4 i 5 xd
to co z lucky t6 i t7?
04:14 You see a Dark Ball.
Contains an Elite hitmontop (Breaker) +50. Addons: 1. Holding: X-Lucky (Tier: 5) and Y-Regeneration (Tier: 2) Price: $4050000.
Good, niech zwiększają 5 :D
Tak w ogóle to ciekawą rzecz dopisał Deadpool na koniec swojego posta, a mianowicie, że tak duża cena lucków jest spowodowana tym że ludzie przeceniają możliwości tego helda. Myślę, że można się z nim zgodzić, ale nie do końca.
Założmy, że na godzine bez lucka leci loot i stony o wartości 100k, używasz 115 revive warte 40k, czyli zarabiasz 60k na czysto. Z luckiem 4 zloocisz itemki za 140k(40% wiecej), czyli na czysto wychodzi 100k, luckiem 6 będzie to 140k.
Jak widać osoba expiąca z luckiem 4 zarabia 66% wiecej niż osoba bez lucka, a różnica pomiędzy luckiem t4 i t6 to 40%. Czyli jeżeli masz już lucka 4 i kupujesz lucka 6 za powiedzmy 40kk, to dzięki niemu będziesz zarabiał o 40k wiecej w czasie każdej godziny expa. Czyli trzeba 1000 godzin expa żeby to odrobić, expiąc 3 godziny dziennie będzie to 1 rok. z Drugiej strony takiego lucka może używać kilka osób i expić z nim np. 15-20 godzin dziennie, wtedy dość szybko to odrobią. Po drugie kupując lucka, masz go i zawsze możesz go za tyle samo sprzedać po jakimś czasie (np dodając do oferty za shiny), a to co używając go zarobiłeś jest twoje.
To co jest tutaj napisane zgadzało by się gdyby loot był "statyczny", czyli nie byłoby losowości że stone spadnie albo nie spadnie, tylko byłoby założenie z góry że co 10 poków spada stone.
Oczywiście wiem że był to prosty przykład działania tych lucków, ale zawsze mnie bawiło jak ludzie mówili że lucki nie są warte swojej ceny, jak przy tym lucku t3/t4 już widać ogromną różnicę przy tym co leci a leciałoby bez lucka, szczególnie na outlandowych pokach to zawsze było widoczne ;>
Sorry ale bez lucka mój rekord to 12 stonow w godzine, z luckiem 4 rekord to 17. Wcale tak slabo nie leci bez lucka jak niektorzy myślą.
Po drugie to chyba oczywiste, że chodziło mi o średnią ilość loota. Wiadomo że losowość jest duża(np. mi z lucky 4 na swellowach wypadło ostanio 0 stonów na 100 revive, a kiedys 12 z luckiem 2), ale jakiś loot rate jest ustawiony statycznie, wiec po dłuższym czasie można określić ile średnio leci w godzine na danym respie.
Lucie, tylko to jest 40% więcej SZANSY na dropa. A nie że 40% więcej loot niż bez lucka.
Efekt placebo. Co to mało razy ludzie mówili "o masz taki loot, bo masz dużego lucka" LOL.
A co do tych stonów, to o nie raczej nie można opierać lucka, bo to one dopiero randomowo lecą. Lepiej Dropić jakieś itemki takie, co z nich zawsze lecą, np. bulby z venu i wtedy liczyć.
40% więcej SZANSY na dropa = 40% więcej loota
Jest tak w większości przypadków, jedynie itemki które by miały sznase >100% będą miały tylko 100%. Np. Zangoose mają nawet bez lucka 100% rate na całego loota po za stonami, wiec tam lucky jedynie na stone bedzie działał. No bo jak masz szansę na wypadnięcie steel winga ze skarmory powiedzmy 20%, czyli średnio raz na pięć skarmory leci ten itemek, czyli na 10*10^100 skarmorych wypadnie około 2*10^100 steel wingów. Z lucky 7 będziesz miał 100% wiecej szansy, czyli 40% na to że wypadnie steel wing, z taką szansą na 10*10^100 skarmorych wypadnie około 4*10^100 steel wingów, dwa razy więcej niż bez lucka. Z tego wynika, że w większości przypdaków 40% więcej SZANSY na dropa = 40% więcej loota.
Co do drugiej części twojej wypowiedzi to Deadpool tak napisał. Z tego co napisałem w pierwszym poście raczej wynika, że lucky dużo daje bo jak zarabiasz w godzine z lucky 6 140k zamiast 60k bez lucka, to jest to 133% więcej.
PS. Pisząc szansa chodziło mi o prawdopodobieństwo, bo jeżeli sznasa by wynosiła 40% czyli 4/10 to na 10*10^100 skarmorych wypadło by około 2857*10^97 steel wingów
Zmiany w lucky jutro po ss ;p
Lucie kończy studia z zaawansowaną matmą, Deadpool programuje i wie jak działa luck ale to ADA$ ma rację co do lucka i wszyscy co się nie zgadzają nie mają racji. Tak było, jest i będzie AMEN. Luck6 jeżeli kupisz za 50kk a miałeś wcześniej lucka3/4 i expiąc mniej niż 2h dziennie odrobisz po 3 latach.
No ale obczaj ( pomijając fakt, że nie wszystko w pxg jest dopracowane do perfekcji). Jeżeli to co pogrubiłem byłoby jednym i tym samym, to po co w opisie lucka dawaliby opis " 18:05 You see a X-Lucky (Tier: 6). Increase your drop rate by 80%." ?
Bardzo dobry przykład - Critical. Identycznie, hity z critem wchodzą bardzo randomowo. Czasami 20 pod rząd wejdzie, a czasami 1 co 10 hitów. Bo to SZANSA, a nie z góry coś ustawione ( np. Atak ma z góry ustalone pkt jakimi zwiększa siłę poka).
Długo używałem lucka. I nie chodziłem na 100 czy 200 revive. Tylko np 1000. Wiele razy porównywałem loota. Itemki leciały podobnie. 10, 20 czy nawet 30, to nie była dla mnie różnica. Ale w stonach ( nie mówię tu o 2 czy 3) różnica 5 albo 10 to chyba już coś, prawda? Szczególnie w crystalach. Jak czasami spadało 10 crystali, a czasami 20 - to i to na 1000 revive.
Nie musisz się zgadzać z tym co piszę. Podałem tylko to, co doświadczyłem używając lucka.
No własnie. Sposób, który opisał Lucie przedstawia z góry, ile by ktoś zarabiał na daną ilość revivek (można by było sobie to policzyć) bo wszystko by było zaprogramowane. A tak dali "RATE" i se dropcie ludziki ile chcecie.
Deadpool napisał, że ludzie przeceniają te heldy. Hmm, przecież teraz cena tylko 3 tierów wzrośnie (jeżeli ktoś chce kupić właśnie lub w przyszłości). Jeżeli oni chcieli obniżyć ceny tych heldów, to im nie pykło xd
Ale ty Adas nie rozumiesz o co mi chodzi, ja piszę o tym że ŚREDNIO leci 100k, a nie zawsze. Wiadomo, że za każdym razem inny loot będzie, ale jak ci raz wypadnie 10 stonów na 100 revive, raz 0 to można uznać że średnia wynosi 5, ale jest to bardzo mała próba i nie ma co się tym sugerować. Tak samo jest z Criticalem czasem może wejść 20 pod rząd, a czasem 100 z rzędu nie wejść, ale prawdopodobieństwo wynosi tyle ile jest napisane na itemku (chyba że się pomylili i inna wartość się wyświetla, a inna jest w kodzie/bd/xml czy gdzie oni to trzymają). Do tego używają oni słówka "chance" po polsku to "prawdopodobieństwo", bo "odds" to "szansa" jeżeli mówimy o probabilistyce. Po drugie to jest jakies ustalone przez twórców gry stałe prawdopodobieństwo na wypadnięcie każdego itemka (old ambera, small stona itd.) i jest ono gdzieś tam zapisane w bazie danych, jedynie od funkcji generującej liczby losowe czy będziemy mieli szczęście i trafimy w algorytmie generowania loota, czy też nie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Teoria_...obie%C5%84stwa
Czy wy na prawdę nie rozumiecie co znaczy prawdopodobieństwo? Oznacza ono to, że możesz wygrać 1000000 razy z rzędu w lotto, ale prawdopodobieństwo wygranej dalej będzie wynosić 0.0000000715.
wybornie. :)
19:25 You see a Poke Ball.
Contains a Shiny golem +50. Addons: 1. Holding: X-Lucky (Tier: 5) and Y-Antifreeze (Tier: 4) Price: $4050000.
udało mi się dorwać za 10kk, win/lose?
@Lucie Fearsome ;
Możesz policzyć ile spadnie Ci hajsu z itemów, jeżeli masz wystarczający tier lucka żeby z każdego ubitego leciał ten item po 100-200 dolców liczać ile pokemonów ubijasz jednym revivem, a potem z danych statystycznych wyciągnąć ile zarobisz na x revivów.
Wciąż będą to tylko dane statystyczne i będą się różnic za każdym razem, więc nie wiem w sumie w jakim celu jest ta dyskusja.
Jedyne co da się policzyć to zarobek z common itemów/h, a stony to już inna bajka (ale w sumie to chyba próbujesz im to wytłumaczyć) zzzzz
Also. Nie wiem czy jest sens porównywać cryta z luckiem. Z technicznego punktu wiedzenia, cryt ma chance na wejście, a luck dotyczy drop rate, z góry ustalonego na danej rzeczy.
Reasumując. Jeżeli drop rate wynosi 50%, to po podniesieniu go o 100%, będziesz miał 100% na drop. Jeżeli miałbyś chance 50% i podniósł go o 100%, to z 1/2 zrobiłoby się 3/2 więc technicznie miałbyś szanse na 2 takie same itemy w jednym dropie.
10kk za lucky 5 ?
u nas za 20kk byś nie kupił ;D
ja tam mam l5 na slowie ( użyty przed update z 3/4 gen - remove held plx ) t4 na smeargle i gardevoirze i w heldzie może sprzedam za 10 na dniach ^^
nie wiem jak wy rozkminiacie tego lucka ale co jak co przy jakiś ogromnych liczbach zabitych poków z luckiem i bez niego możecie sobie bardzo dokładnie zobaczyć jaka jest różnica z nim a jaka bez niego. więc zamiast spekulować i się przez pare stron wykłócać to się przejdźcie i zliczajcie jaki macie loot nie na ile revievek tylko na ilość zabitych poków i za pare miesięcy możecie się dalej kłócić ale z jakimiś danymi które to potwierdzą
Hellu o co ci chodzilo z tym ? " ( użyty przed update z 3/4 gen - remove held plx )
@@
Ja na 150-100 revive robie 80-110k~z loota na fly i stony tak od 8 do 16 max leca oczywiscie z lucky t3 i bije geoty + noctowle
Tak więc co w przypadku gdy drop rate wynosi 70%, to po powiększeniu go o 100%, nie będzie to przypadkiem 140%? Czyli w takim wypadku też mogły by lecieć 2 takie same itemki. Do tego 2x piszesz "podnieść o procent", tyle że raz popełniasz błąd, mianowicie w drugim przypadku, chance 50% zwiększone o 100% bedzie wynosić 100%. Natomiast jeżeli by było napisane, że "miałbyś chance 50% i podniósł go 100 punktów procentowych" to wtedy faktycznie wartość chance by wynosiła 150%. Nie wiem jak jest napisane w grze w opisie X Ciritcala, ale jeżeli jest: "Increase critical chance by 16%" to 0*16%=0. Tak więc popełnili bład, poprawnie by było "Increase critical chance to 16%" albo "Increase critical chance by 16pp".
Chodziło mi o to, że ogólnie chance jest stała wartością i podnosząc go o jakiś procent dodajesz do tej wartości inna wartość, a nie procent, który jest częścią wartości podstawowej.
W przypadku drop rate podnosisz o x procent z procentu poprzedniego. No i w sumie tu nie może być więcej niż 100%, dlatego jest drop ratem, a nie chancem na dropa.
Co do cryta, to właśnie chciałem sprawdzić, jak znajdę u kogoś w domku to powiem dokładnie.
jest sugestia na forum aby dodali takie coś jak REMOVE HELD może dodadzą może nie ;p
http://forum.pokexgames.com/threads/...er-Remove-Held
hehe, niezłe
http://imageshack.com/a/img912/7986/lWVMh4.gif
bo fajnie to zrobili bo wkurwiajace byly te toy boxy na smokach xd
To JEST zaprogramowane a Lucie stara sie wyestymować jak zmiana lucka przekłada się na zmianę loota. Niestety nie potrafisz chyba tego zrozumieć i wymyślasz terminy typu rate.
Ja spróbowałbym policzyć to opierając sie na zasadzie działania operatora wartości oczekiwanej (http://pl.wikipedia.org/wiki/Warto%C...%87_oczekiwana) dla schematu dyskretnej zmiennej losowej.
http://upload.wikimedia.org/math/3/d...bdefd445f4.png
Błąd całej estymacji maleje wraz z dokładnością wyznaczenia składowych prawdopodobieństw pi. Następnie już łatwo można obliczyć wartośc oczekiwana loota - czyli tak naprawde ile zarobimy. W sytuacji kiedy mamy lucka wiadomo zwiększamy pi o zadaną wartość ile tam ma dany tier. Całkowicie pomijam fakt iż komputer nie potrafi wygenerować liczb w pełni losowych, choć ten generator w c# Knutha działa bardzo dobrze (nie wiem jak to wyglada w javie).
http://oi60.tinypic.com/292kzsg.jpg
Jeszcze co do lucka, to wartość jest przeceniana zależnie od teog ile kto gra ew. ile osób korzysta z pokemona z tym luckiem. Przykładowo luck 5 kosztuje 15kk, gdzie expiac bez niego na miltankach out na 200+ wychodzilo 10-20 stonow i iles tam cow taili. Obecnie z luckiem 5 na tym samym expie i w tym samym czasie mozna dropnac 40-50 heartow + z 90% [tak na oko] lecą cow taile, gdzie za same cow taile jest juz profit, a stony to czysty zysk. Wiec cena tych heldow nie jest zawyzana jezeli ktos z nich korzysta, bo mozna go spokojnie odrobic w miesiac czasu expiac po 3-4h dziennie.
elo elo ja tu nowy
ja to mam wrażenie, że mechanizm x-lucka jest tak samo dziwny jak to zdanie
Increase the Pokemon critical chance by 28%.
hmhm jeżeli zwiekszymy szansę kryta O 28%, a szansa ta wynosiła zero, to chyba to dalej jest to zero, no chyba, że jestem w błędzie to mnie poprawcie
dodali juz te nowe animacje ze stonami? lootnalem teraz feathera z togekissa, ale jakos nie zauwazylem, chyba ze tak szybko zniknelo.
@no
tak tez myslalem, ale mam nadzieje ze to poprawia ;d
sa nowe animacje ale imo sa za szybkie, to juz lepiej widac bylo wykrzyknik
ich prawie wg nie widać ale chuj tam może zmienia ;P
^
to
Feather stony chyba zapomnieli dodać, bo mi wykrzykniki wyskakiwały.
Imo powinni zrobić, że jest wykrzyknik i nad Twoja głową co wypadło.
Jemu to by trzeba bylo na bulkach tlumaczyc xdxdxdxd
Robiac pierwszy raz mewtwo np 3 poziom mozna laczyc heldy 1,2 i 3 czy tylko 3 ?
@up
hueuheuheuheuh wystarczy że zrobisz nivel 1 a możesz łączyć wszystko :D
Dropnąłem tylko jednego crystala, więc się nie przyjrzałem. Zauwazył ktoś może czy oni tam grafiki cocoona nie wsadzili?
Ja bym poprosił aby Jaruzelski mi OSOBIŚCIE to wytłumaczył ;)
@Purek ;
Jak bardzo ten toed się nadaje do czegokolwiek?
Typ z gildi chcę oddać za to wszystkie poki: 18:40 Wiewiuraa: glalie+50 lucky 4, walrein+50 def 2, empoleon+50 crit 5, s vapo+50 def3, swampert+50 return 3 cure 2, gya+50 lucky 2 regen 4 for s toed
Typ sobie theorycraftnal, że samym toedem w 2 miesiące odrobi to co na niego by wydał.