z TGT to chyba jedna z fajniejszych legend, 4/5 za 5 many to nie najgorzej + bardzo fajna ta inspiracja
u mnie się legendy zatrzymały narazie, codziennie jakąś paczkę otwieram i ni chuja nic dropnąć od ponad miesiąca nie chce
Wersja do druku
z TGT to chyba jedna z fajniejszych legend, 4/5 za 5 many to nie najgorzej + bardzo fajna ta inspiracja
u mnie się legendy zatrzymały narazie, codziennie jakąś paczkę otwieram i ni chuja nic dropnąć od ponad miesiąca nie chce
No właśnie 4/5 za 5 to tragicznie. Nie rzucasz go w turze 5, tylko w 7. Z innych 5dropów contestuje jedynie Azure Drake'a, Loatheb i temu podobne go wcinają. Do tego nie jest grany nawet w tempo mage, jest zwyczajnie za wolny. 7 many by uzyskać efekt, a nie chcemy używać hero power zbyt często - chcemy grać po mana curve, generować tempo - przeciwieństwo używania hero power (efekt wart 0,5 many za 2 many). Dlatego z wolniejszych "generatorów" kart lepsza jest Ysera, a nawet Nef - ze względu na to, że ich wpływ na grę zaczyna się od samego położenia na boarda. Tempo mage jest nawet w stanie użyć Toshleya w miejsce Rhonina, wydawałoby się idealnej karty dla tego decku, z tego samego powodu - spell jest od razu w ręce, można grać po curve bez niezręcznego zabijania własnej kreatury, bez hero powera.
Oczywiście Ysera i Nef to nie karty do tempo mage'a, ale jako porównanie samego archetypu miniona generującego przewagę w kartach, dobierającego karty ponad limit 30.
fajnie że to wszystko co wypisałeś jest z TgT XD
nie wiem jakby pasowała do decków, raz miałem ją na arenie i była bardzo przydatna, ale możliwe że masz rację że w obecnej mecie jest za wolna, a 4/5 za 5 many to nie jest tragicznie, nie jest też dobrze, ale napewno nie tragicznie
Fajnie ze ktokolwiek tu wspomnial o TgT xD
Z reszta i tak byloby to bez znaczenia, przy ewaluacji kart nie patrzysz na dodatek tylko ogolna sile, gra sie wszystkimi kartami a nie tylko 1 dodatkiem
Champion tragiczny nie jest, ale wolny i jak nie masz przewagi to sobie z niego nie pokorzystasz za bardzo
ja bym te zwykłe otwierał i ewentualnie na zmianę z tymi mechanicznymi, najnowsze(te niebieskie) bym póki co odpuścił
Champion ladnie fituje i do tempo magea i do control warriora
Polecam otwierać na raz po 5-10 paczek, bardziej zauważalny progres i w moim przypadku większa szansa na legendę ;d
No właśnie o to chodzi. Nie chodzi mi o praktyczne i matematyczne wnioski, tylko takie psychologiczne ;d
Załącznik 340043
nie jest to moja wymarzona legenda, ale tak dawno żadnej nie dostałem że i tak się ciesze ; d
chyba za wolna do jakiegokolwiek rogue decku co?
Znalazłem taką talię (od Trumpa), ale nie wiem jak się sprawdza:
http://www.trumpfans.com/uploads/55d...dTGT_Rogue.png
hyp3d uwielbia gallywixa, poszukaj deckow od niego
Gallywix zawsze wydawał mi się taki meh. Niby coś tam robi, ale częściej daje więcej możliwości dla enemy.
Discuss
wydaje mi się że jakikolwiek spell ukradziony od przeciwnika jest więcej warty niż coin, also ciało 5/8 nie tak łatwe do usunięcia, póki co testowałem go w paru gierkach i rzucenie go na pusty stół lub rzucenie go na stół gdzie przeciwnik ma tylko jakiegoś gównixa za 2-4 many powoduje sporo zamieszania w szeregach przeciwnika
ale rzucanie go na pusty stół oznacza że grasz przeciwko control deckowi
każdy inny deck w 6 turze ma już wypełniony w większości stół i rzucając tą kartę praktycznie tylko tracisz turę bo przeciwnik nie ma potrzeby go zabijać
a więc moim zdaniem działa to tylko kontra freeze mage, bo control warrior i tak wyczyści go jednym spellem - exe/shield slam, a handlock nie ma praktycznie wcale spelli
ewentualnie na druida
Gram w Heathstone od jakiegoś czasu. Zostało mi z 2 postacie odblokowania 10 poziomu. Chcę robić te dniówkowe questy, na treningach ich nie zalicza, a jak wchodzę w pojedynek to trafiło mi się dosłownie kilka przypadków gdzie nie było w grze legendy... No i większość gier w późniejszym etapie wygląda na zasadzie - przyzywa więcej, więcej, coraz więcej pieprzonych legend, a ja mogę sobie wystawić jakieś standardowe karty. Tym sposobem ciężko zaliczyć te dniowe questy więc i nie ma golda -> nie ma bosterów.
Porobiłem już większość tych ukrytych questów, pokupowałem już sporo bosterków ale nie sypnęło mi niczym ciekawym.
A tak to gram i gram i nic nie zdobywam, żadnego golda, żadnych kart, niczego. Raz mi się udało w arenie wygrać 4 walki i dostałem 75g i boster. No ale samo wejście to 150.
Przygód nie robie bo 700g.
Jak się zabrać za grę, żeby nie była, że mi za każdym razem wyskakuje coś co sieka mnie na plasterki...?
oglądaj streamy i naucz się grać areny
questy nie mając kart najłatwiej robić na tavern brawl :)
Ja pierdole
Mialem chyba rekordowy winstreak na arenie (22), zmissowalem lethal i przegralem FeelsBadMan
22 winy?
No pewnie 2x arene robil, to nie jest ciezkie do wymyslenia..
12 winów + 10 na kolejnej :)
W sumie z trzech aren, z 7:2 na 12:2, potem 12:0 i 5:0
Nigdy chyba nie pojmę jakim cudem w grze gdzie jest tyle RNG ktoś robi 12:0 , a 22 winów pod rząd to chyba jezus Ci karty dobierał xD
gz tak czy inaczej
Jak znasz swoj deck to jest sporo roznych decyzji do podjecia np czy w 4 turze rzucic 2 miniony za 2 czy jednego za 4, albo czyscic stol czy dostawiac miniona albo minion za 2 czy hero power, jak ktos jest dobry to ma ogromna przewage, o ile wie jak zrobic najlepszy draft bo to faktycznie najwazniejsze
tbh. z aktualnymi kartami można zrobić decka za 2k pyłu i daje rade nim grać
czasem sie udaje, trzeba duzo szczescia, ale majac dobry draft spokojnie da rade. 12:0 mialem z 15-20 razy, wiec to nic specjalnego.
duzo osob po prostu nie wykonuje optymalnych zagran a na arenie dodatkowo zle draftuje. jak widze, jak ktos nie bierze coghammera (bez wzgledu na to jakie sa dwie pozostale karty), muster for battle albo implosion to od razu wiem, ze ta osoba nie ma pojecia o wybieraniu kart
Prosze o poradnik drawowania na arenie ;x
Siema.
Gdyby ktoś grał w HS'a to prosiłbym o nick, bo muszę obejrzeć wygraną :P
W końcu coś spadło
Załącznik 340212
http://www.hearthpwn.com/decks/33433...d-pirate-rogue
http://www.hearthpwn.com/decks/33420...cer-rogue-v1-2 [ten za 3k ale polecam w chuj]
No i 95% face huntardów: http://www.hearthpwn.com/decks?filte...filter-class=8
pod inne klasy nie chce mi sie szukać
Załącznik 340230
Zz nagród 2 pakiety (TGT i GvG), złoty Zap-o-matic i około 300 golda ;-)
Co jest z tymi leeroyami ._.Załącznik 340285
do jakich decków pasuje Sylvanas Windrunner, bo dzisiaj mi spadla i nie mam pojecia jak ją wykorzystać
handlock, control war, ramp druid, priest
sylvanas pasuje chyba do kazdego decka ktory nie jest aggro
Dzisiaj na stole było shredder vs shredder i z obydwóch wyleciało to samo xd
Krótka piłka, co waszym zdaniem bardziej viable: controladin czy freeze mage?
co wam powiem to wam powiem, ale imo na obecnym patchu to paladyn na arenie to jest nie do podjebania
@edit
i jescze jedno, zombie chow na arenie tez nie do podjebania
no i z racji że jestem lekko pijany i gram arene paladynem gdzie mam dr booma to wam powie że dr boom też nie do podjebania jest na arenie o ile dotrzymasz do rzucenia go na stół
Sylvanas to druga po doktorku bum najlepsza legenda w grze i chyba kazdy sie z tym zgodzi
imo z neutralnych legend od sylvany jeszcze lepszy emperor thalnos i alexstrasza
a z klasowych to bezsprzecznie tirion jaraxxus archmage gromash malganis i jeszcze pewnie cos by sie znalazlo