Rogal wyciąga broń z dupy dosłownie, reszta to już tak fajnie nie ma :D
Ile czasu miałem 2 w jakiejś talii i ani razu nawet na broń nie trafiłem w grze ^^
Wersja do druku
Rogal wyciąga broń z dupy dosłownie, reszta to już tak fajnie nie ma :D
Ile czasu miałem 2 w jakiejś talii i ani razu nawet na broń nie trafiłem w grze ^^
a mi sie zdarzyło, zreszta, tanie 3/2, oplacalny jest.
grze wczesniej wyboostowałem sobie kartami dajacymi x2 do zdrowia tak, że mój minion przez 10 rund miał 20+ hp, i wygrał mi grę oczywiście, a teraz atak sobie wyboostowałem, dostając lanie, ale z obraną taktyką i kolesia w 2 tury zrobiłem, wypruł się z kart i jak walniesz komus za 23, wygrywając 25 do 6 to na pewno ręka Ci zadrgnie xddd
Załącznik 306843
tym kapłanem tylko coś wygrywam, wojownikiem 2h grałem pojedynki, zeby zadanie zrobić. :/
No i druid mi się wydaje mega OP.
Rezz, to jest jeden z powodów, dla których powinno się grać silencerów w decku ;>
Nie wiem ja czesto trafiam na warriorow ktorzy maja w zasadzie piec broni w talii plus dwa weaponsmithy. Czesto tez na hunterow z eaglehorn bowem
@up nie masz nawet iron beak owl ?
wycisza każdy efekt napisany na karcie + obecne buffy (i debuffy!), więc cokolwiek tam nie jest napisane to po silence to jest po prostu karta ze statami
Pewnie niektórzy o tym wiedzą - jeśli grasz kapłanem, przeciwnik przywoła golema, Ty zabierzesz go tą kartą za 4 i zabijesz, to ten 2/1 zrespiony nie wraca na połówkę wroga. ;-)
Co to jest to "lethal" o ktorym pisza na streamach itp?
Mógłby ktoś podać jakiś bardzo tani deck na druida?;d
Jeszcze smieszna jest tez opcja uzycie shadow madness na taz dingo zabiciei przeciwnego miniona i cofniecie taz dino brewmasterem. Ukradziona karta wraca wtedy do naszej reki i mozemy ja spokojnie wystawic spowrotem bez obaw o jej utrate :D
@up lethal to zagrywka po ktorej przeciwnik ginie moze to byc spell minion dmg czy dowolone inne combo
własnie miałem uwaga 2 legendary karty na arenie i uwaga wygrałem RAZ :D
ide spac elo
Załącznik 306918
O chuj ale jeblem z topdicka xD
kocham comba hunterem:
Scenka nr1:
1. stawiasz knife jugglera
2. stawiasz sępa
3. dajesz snake trapa
4. boostujesz snejki wilkiem 1/1
Efekt: na początku gry zasysasz 3 karty i jeszcze masz minionki
Scenka 2:
1. stawiasz jugglera
2. stawiasz sępa
3. stawaisz drugiego
4. release the hounds
5. gg
zaraz cie zjadą, że to się nigdy nie wydarzy xD i w gruncie rzeczy tak jest, chociaż 'sęp' i unleash the hounds wchodzi dobrze w późniejszej fazie ;p