smieszki dalej forsuja ten zasrany discard u warlocka
zenada, nie dotykam tej klasy przez nastepny rok
Wersja do druku
smieszki dalej forsuja ten zasrany discard u warlocka
zenada, nie dotykam tej klasy przez nastepny rok
jakby chociaż ta legenda miała jakiś dopisek "cant be discarded" to spoko
Załącznik 361143 nje rozumie nk ktoś wyjaśni
jak w dekcu nie masz kart o koszcie trzy, to mozesz sobie z tego ksiecia zrobic np. ragnarosa 3/3 (o ile grasz na wild) albo janusza 3/3 (o ile Ty, lub Twój przeciwnik gracie paladynem i jest janusz na stole). itd.
Czyli faceless manipulator za 3 many z ograniczeniem? I w sumie chujowszy bo masz 3/3 zamiast 8/8?? Na chuj mi taka karta
Ogólnie ciekawi mnie ta mechanika w HS "Gdy masz X many to Y", bo jakie miałaby to zastosowanie? Tutaj dobry pomysł z tym radiantem lub uczennicą, ale np. w exodia mage jest pełno kart droższych niż 3, a najprędzej tam by była ona potrzebna, gdybyś miał uczennicę na końcu decku.
EDIT:
AAA juz rozumiem, tam jest TAŃSZYCH, nie droższych. To już faktycznie ma bardziej sens, bo w exodii łatwo się wysrać z tanich czarów w early i ta legenda pomoże w tej sytuacji co napisałem wyżej. Szkoda, że głównie zastosowanie w meme deckach, ale spoko, już rozumiem. Przepraszam bardzo w takim razie za pomyłkę.
Hmm, bardzo ciekawa sprawa. Jedyna sensowna trójka w exodii to iceblock i ice barrier, które spokojnie można wyciągnąć arconologistem i jedyna karta, która mogłaby to zakłócić to arcane intelect, czyli niewiele. Czyli do Exodii must have, ale zobaczymy czy będzie pakowana gdzieś poza meme deckami.
Playerbase sie rozszerza a nie maleje, takze nie wiem skad to stwierdzenie(z dupy?xD)
Tego w sumie naprawdę nikt nie wie ostatecznie. Twierdzenie, że HS upadnie za rok to zdecydowana przesada (jeśli upadnie HS to generalnie karcianki online też, no chyba, że ten Magic the Gathering co ma wyjść w 2018 mógłby przejąć playerbase). Liczba założonych kont w HS rośnie i będzie rosła, bo nie może maleć skoro chyba nawet nie da się usunąć konta na HS, ale liczba aktywnych użytkowników wcale nie musi tak efektownie rosnąć, bo tego Blizzard już nie podaje. Tak samo chwalili się, że zarejestrowanych jest ponad 100 milionów graczy w WoWie, ale jednocześnie nie podali już, że aktywni gracze spadli do około 5 milionów (kiedy liczba spadła poniżej 5 milionów przestali już zwyczajnie podawać statystyki aktywnego playerbase, żeby nie kopać leżącego). Póki Blizzard będzie podawał ilość sprzedanych gier/założonych kont zamiast aktywnych graczy to niestety nie będziemy mieli pełnego obrazu sytuacji. W każdym razie o ile pamiętam w rozliczeniu dochodów z HS z 2016 roku zarobili więcej niż w 2015, więc pewne jest to, że liczba płacących graczy wzrosła lub obecny playerbase zaczął więcej płacić.
Nie ma jakiegos wykresu odnosnie aktywnych uzytkownikow to ciezko jednoznacznie stwierdzic, ale to z tymi zarobkami + rekord aktywnych uzytkownikow jak ungoro wystartowalo + liczba kont szybko sie zwiekszajaca(co pare miesiecy 10 mln, to jakis % zawsze zostanie), myślę ze bliżej do stwierdzenia ze sie rozwija niz umiera
>bądź ben brode
>twórz grę hearthstone
>od jakiś dobrych dwóch miesięcy twój playerbase narzeka na RNG w magu osiągające już idiotyczne wręcz poziomy, glyph w meteor lub pyroblast za 8 są na porządku dziennym
>hmmm co by tu zrobić, żeby poprawić nasze poprzednie błędy
>wiem! zróbmy legendę dla maga o efekcie RNG!
Załącznik 361163
Załącznik 361164
Boże, niech ktoś tam im w Blizzardzie przyłoży przez łeb młotkiem to może im się wreszcie coś przestawi na dobre tory. Całe szczęście ta legenda wydaje się być zbyt wolna i gówniana, żeby była grywalna, ale wciąż to już się robi żenujące.