akurat czytalem recenzje i podobno optymalizacja na ps4 jest slaba ;p
Wersja do druku
Nigdzie nie oceniałem gry. Gameplay pewnie będzie świetny i będę się długo przy tej grze doskonale bawił. Stwierdziłem tylko ,że grafika prezentowała się wcześniej o wiele lepiej co jest faktem, któremu nie można zaprzeczyć.
Czytając recenzje GOLa można stwierdzić, że gra jest warta jakieś 50zł po promocji. Taki sam fail jak z W2.
Czytając recenzję GOLa można stwierdzić, że recenzent jest idiotą xD To nie ten sam serwis, który dał Skyrimowi 10 za wyjebywanie się do pulpitu i AC:Unity 9 za zbugowaną grę? xD
Potrzebuje szybkiej odpowiedzi: sterowanie postacią i walka będą na takiej samej mechanice jak w pierwszej części? Bo tam w ogóle mi się to nie spodobało i przestałem grać.
Jak nie grałem 1 ani 2 nie będzie problemu z ogarnięciem mechaniki gry ?:)
e to zajebiscie z tego co słyszałem swiat ma byc ogromny można go jakoś mniej wiecej do jakiegos innego porównac ? albo ile razy będzie wiekszy ?:)
Skyrim's game world, for example, is only around 39 square kilometers, making Witcher 3's world roughly 3.5 times larger than that of Bethesda's open-world epic. In fact, the only modern game (if we aren't counting games that map the vast reaches of space, like Elite: Dangerous) that even comes close to the size of Witcher 3 is GTA V, with its 81 square kilometer world. Even then, Witcher 3 is 1.5 times larger.
http://www.techtimes.com/articles/50...itious-rpg.htm
Zupełnie inne, bardziej zbliżone do dwójki
Raczej nie, ale pewnie nie złapiesz drobnych smaczków fabularnychCytuj:
Jak nie grałem 1 ani 2 nie będzie problemu z ogarnięciem mechaniki gry ?:)
Z tego co wiem, to akurat okazało się być nieprawdą i wychodzi na to, że jest niemal 1:1 w stosunku do mapy z GTA VCytuj:
Skyrim's game world, for example, is only around 39 square kilometers, making Witcher 3's world roughly 3.5 times larger than that of Bethesda's open-world epic. In fact, the only modern game (if we aren't counting games that map the vast reaches of space, like Elite: Dangerous) that even comes close to the size of Witcher 3 is GTA V, with its 81 square kilometer world. Even then, Witcher 3 is 1.5 times larger.
Cyferki niewiele mówią tak naprawdę, ale ostatnio REDzi pisali że w samym Novigradzie jest 2000 drzwi do otwarcia. Wyobrażacie sobie ile to by było czasu loadingów w W1? Z moich wyliczeń wynika że około 167 godzin przed Edycją Rozszerzoną :D Projekt świata jest przekozacki, Wszystko robili ręcznie, każde drzewo, każdy dom, każdy krzew był stawiany ręcznie w co ciężko uwierzyć, ale Miles Tost w wywiadzie gdy go przepytywający zapytał jaka część gry jest robiona ręcznie, bo wiadomo że nie cała powiedział że to go trochę zabolało, bo wszystko stawiali ręcznie poza generowaną trawą. Animatorzy oglądali wiele zwierząt żeby nauczyć się ich zachowań i odzwierciedlić je w grze. Rojo mówił w wywiadzie że gdy był w studiu to widział jak jakiś koleś sobie kaczki ogląda na internecie, myślał że sobie śmieszne filmiki ogląda, a tymczasem on akurat animował kaczki w grze i podpatrywał zachowania i sposób poruszania się tych zwierząt :P