A co myślicie o ashe + sona (chodzi o kompilacje stunów)???????????
Wersja do druku
A co myślicie o ashe + sona (chodzi o kompilacje stunów)???????????
Kompilacje ;ooo
Jak dla mnie sona < guwno. Jedynymi sensownymi supportami sa leona, bc, krowa, ew. taric
Na szczęscie dla ciebie lol.Imo alistar jak dla mnie bez porównania przy sonie chociaż to zależy od sytuacji i troche inna rola aczkolwiek dobre ulti sony i quite wygrany tf
Wiem ze sie osmiesze i zostane zmieszany z gównem, ale do mojego 1500 elo (gram praktycznie tylko na bocie, albo ad carry albo support - blitz). Ani razu nie przegraliśmy linii :P
Może w jakimś theorycraftingu to jest shit, ale na podstawie moich doswiadczen sie sprawdza ;), w szczegolnosci z niedocenianym Dravenem i jego przekozackim early.
graves i ezra z alistarem daja rade
ciężko alistarem jest robić lane pressence bo każdy wie, że jeśli chcesz wejść alistarem to musisz wchodzić na całego i dzięki temu jeśli nie wejdziesz na tym 2 lvlu to zostaniesz tak spoke'owany, że już później nie wejdziesz bo będziesz cały czas obity.
chcesz leczyć? no to fajnie bo własnie pushujesz całą linie. w dodatku jego headbutt ma teraz range mniejszy o 50 więc jeszcze większy ból.
na jakimś tam gówno elo fajnie można snowballować z taki gravesem czy tristaną, ale na większym elo poprostu Ci nie pozwolą na siebie wskoczyć.
Ja mówiłem o sona>alistar co XD btw alistar lane phase to wlasnie głownie q/w flash q/w a soną coś tam trzeba ogarniać jednak
Up:
Sona trudniejsza od alistara? Ciekawe xD
So hard dać sobie co 3 spell buffa do q/e, czy gdzie tam sona ma dmg/slow.
Ogólnie, to też nie ma bardzo dużego sensu dyskutować, jaki support lepszy, bo np. blitz vs alistar/taric i zgadnijcie kto na lane wygrywa.
Dla mnie blitz n1, bo ma największy wpływ na rozgrywkę, kiedy przegrywamy grę.
Taka morgana, 1 dobre Q i geegee jak to nyjacky lubi pisać.
No i wiadomo do różnych zestawień, różne supporty, np. alistar psuje w tym momencie poke comp, który ćwiczą właśnie crs, a który był grany na mistrzostwach (jayce, mf, lux).
Więc najwięcej zależy od zestawienia twojej drużyny i przeciwnika, nie ma "najlepszego", którym można grać zawsze i wszędzie.
No na szczęście alistar najtrudniejszy support hehe zagraj soną i sobie porównaj co
czemu alistar pushuje linie leczac?
wystarczy ze ad carry podejdzie do Ciebie a nie ty do niego i problem z glowy
uwazam alistara za co najmniej top3 supporta
1.sona
2.blitz
3.alistar
dalej jakies soraki leony janny(janna atm guwno imo straszne)
A co myślisz Pepeku o takiej lux jako support,czy zyrze? i z kim najlepiej sie sprawdzajo.Lub o np takiej morganie czy nautilusie xd
nie wiem, azubu frost pokazalo ze sa mocne, ale to nie sa supporty na soloq
to sa supporty ktore wymagaja specjalnego ogrania i teamcompu
je sie pickuje z zamierzeniem, ze WIESZ czego chcesz, a nie ze 'oo lux omper bo ma snare hehe XD'
mimo tego ze narazie gram normale to wymiatam varusem i dziwie sie ze nie jest czesto pickowany. nafeedowany varus z dobra pozycja + dobrym celem z ulti rozqrwia teamfighty. do tego tego ta pasywka
/up
bo nie ma escape mechanizmu, przez co niewielki early sit + cc moze zrobic z niego gowno
Varus ma conajmniej dobry escape. Nie chodzi mi tu o jakieś E eza, tylko o slow+sner, które o dziwo można używać również defensywnie! :O
M. speed quinty viable na ad?
Niby lepszy lasthit z +6ad, ale ten speed jest boski ;)
Jak bez tego AD z quintów nie masz problemów z last hitowaniem, to możesz brać, zwłaszcza jeśli grasz czymś powolnym (np. Ashe).
speed nie jest potrzebny na ad carry, zostałbym przy ad mimo wszystko
jak masz dużo większy range od enemy ad carry to i tak go walniesz bez obrywania, jak macie taki sam to i tak oberwiesz counterhita
a co do sytuacji, gdzie ktoś ma 30 hp i ucieka: niby wtedy się przyda ten speed, ale jak byś miał +6 ad to byś go zabił zanim by w ogóle myślał o uciekaniu
A tristana? Bardzo dobry escape system z ulti i doskok/odskok z w, barona mozna bic zza tego drewnianego plotku, 80% attack speed z q, ogolnie moim zdaniem bardzo dobra.
jakby była dobra to by ją pickneli na MŚ, po drugie komentator mówił, że tristana teraz nie jest dobra.
Ale przytoczyles argumenty nie ma co ; d, Nie pickneli jej, ale zauwaz ze wiekszosc pickow na MŚ to bylo graves, corki, ez ktorzy sa lepsi od tristany. A na rankedach low, mid elo jest chyba bardzo dobra
Tristana nie jest zła, ale przy aktualnym trio ez/corcki/graves jest średnio przydatna, bo tamci i większy burst w early mają, i ogólnie się lepiej sprawują, a tristana w mid-game niewiele robi. Chociaż nie jest zła.
Tristana to lategame pick, coś co mogłoby działać z CLG.eu - no własnie, mogłoby. O ile się nie mylę, yellowpete picknął Tristankę na jedną grę, nie za dobrze im to wyszło.
Tris jest jak Kog, tylko Kog ma taką przewagę w early, że ma od razu range + większy dmg, jeżeli przetrwasz do late i się wyfarmisz to masz duuuże szanse wygrać grę vs taki ez czy graves właśnie przez ogromny range i escape.
przypominam jeszcze o dravenie, ma imba jebniecie, skillset idealny pod ad carry i mozna nim spokojnie zruchac eza/corkiego/gravesa, niby nie ma escape'a ale jego E + W ktorego cd sie resetuje co zlapanie siekiery wystarcza
@edit
jak sie sprawuje ez + nunu?
Tristana przegrywa tym, że nie ma przeliczników pod AD, co sprawia, że jej dmg w mid-game jes nieporównywalnie niższy od innych AD Carry. Skillset jest jednak bardzo ciekawy jeśli chodzi o utility (do tego co podałeś dochodzi jeszcze redukcja leczenia - bardzo przydatna w walkach ad vs ad w late, gdzie macie bloodthirstery na full i nie ma ignite lub po prostu przeciwko leczącym postaciom). Ja osobiście bardzo lubię Trist, najlepszy late, chyba najgorszy mid-game ;)
@down:
Na lejnie E używa się chyba i tak dość rzadko. Ja głównie do redukcji leczenia, gdy enemy support ma mocnego heala. Maxuje się raczej W, więc harass też z E prawie zerowy. Tak więc wychodzi na lekki buff mid game (in plus) i late game (co praktycznie nic nie zmienia - i tak byliśmy silni)
co do trist to będzie buff na range jej E wraz z lvlem (passive)
Nie doczytalem jej buffa, tristana to moj main jezeli chodzi o ad, maxuje sie nia raczej w, e tylko na 1 lvl nastepnie q i dopiero na koncu. E jest przydatne jak enemy ad jest kolo swojego miniona last hit miniona i w early enemy ad dostaje 50magic damage, walniesz tak pare razy i mozesz zaatakowac z w e i r; ]