z takimi prośbami prosze również o nazwy map - ja tylko DM grywam, więc nie znam grywalnych map do innych trybów.
@up
http://justdwl.net/images/2012/July/6/4ff7333d0a210.jpg
Wersja do druku
z takimi prośbami prosze również o nazwy map - ja tylko DM grywam, więc nie znam grywalnych map do innych trybów.
@up
http://justdwl.net/images/2012/July/6/4ff7333d0a210.jpg
W domination moje boty lubiły grać na takich mapach:
Condemned
Cryptic
MetalDream
zaś w assault:
Frigate
Overlord
Hispeed
Mazon
Oceanfloor
dzisiaj grałem z botami na "skilled" (xd) i spodobała mi się mapa LavaGiant, czy jakoś tak, ale to chyba duże
moje typy:
CTF:
EternalCave 6+ osób
Gauntlet 6+ osób
November 6+ osób
LavaGiant 8+ osób
Assault:
Overlord 8+ osób
Frigate 6+ osób
Mazon 6+ osób
Domination:
Sesmar 8+ osób
MetalDream 6+ osób
Cryptic 8+ osób
(osoby do całej gry - nie na każdą z drużyn)
MÓJ NICK W GRZE - Delusjanth
muszę potrenować bo wczoraj byłem zmiażdżony na Phobosie (ostatni miał 1 fraga - AFK, ja 5 ,a następny 14 xD)
to o 19 gramy CTF można na początku pograć na tym ctf_face (2 wieże) bo mapka jest fajna a jak się znudzi to sprawdzimy inną ;)
btw. tutaj są ciekawe mapy : http://www.map-factory.org/unreal-to...oaded&limitto=
hm, Pluton pisał, że ma o 18 orlika, ja też będę bliżej 20, niż 19tej. Mam nadzieję, że jeszcze będzie CtF ;)
dawajcie tego ctf'a - server pęka w szwach :D
btw. ma ktoś jakiegoś TS'a/venta/etc. ?
jak po 16 osobach gra 6 to już się aż tak nie chce ;d
awp <3
Jak jest po 16 osób to CTF jest genialny- ukraść flagę to sztuka, a donieść ją do swojej bazy to już w ogóle :D
Instagib, instagib, instagib !
po pierwsze kampienie jest elementem tej gry. jak komus sie nie podobaja kamperzy, to zawsze moze grac w fife, tam ten problem nie wystepuje :)
po drugie Face (mapa z dwoma wiezami) jest specjalnie zaprojektowana tak, zeby zachecac do kampienia.
co do CTF, to mam takie obserwacje:
1. małe mapy są nudne, niezależnie od ilości ludzi
2. duze mapy sa nudne jak jest za malo
3. limit flag = 3 jest dobry na duzych mapach, ale slaby na malych mapach (gra konczy sie za szybko)
4. zwiekszenie go do np. 5 spowoduje, ze duze mapy beda rozgrywane glownie na czas (bo w takim EternalCave nam sie nie udalo w czasie 15 minut 3 flag doniesc
I ogolnie (nie tylko CTF):
5. Instagib (zawsze zabijasz jednym strzalem) jest fajne okazyjnie - na dluzsza mete znacznie upraszcza gre sprowadzajac ja do point-and-click, pozbawiając graczy możliwości technicznego i taktycznego wykorzystania roznych wlasciwosci poszczegolnych broni
a jakie sa Wasze obserwacje?
moja obserwacja jest taka : gracz który posiada ten ochronny pas (+150 obrony) ma ogromną przewagę nad reszta (jakież to logiczne :D ) , wystarczy wiedzieć gdzie takowy pas na poszczególnych mapach się respi i starać się za wszelką cenę go mieć na sobie i nie "udostępniać" go innym + do tego jakaś dobra broń i można kozaczyć ;)
spleen ty tak robisz ;d
co do kampienia to nie takie łatwe - trzeba pamiętać że z taką samą łatwością "snajper" z drugiej strony może i ciebie ściągnąć - przynajmniej ja zawsze jak zabieram snajperke na face to pierw co to ściągam tych po drugiej stronie a potem szukam "ruchomych" celów
i następna sprawa - gracze jakoś mało używają tej atomówki ... dla mnie to ogromny fun sobie tak polatać po mapce ;p
no bo jak ten pas lezy i czeka i czeka i czeka... i czeka i kusi...
u nas praktycznie nikt nie zbiera pasa, wiec ktokolwiek to zaczyna robic, uzyskuje nad reszta duza przewage nawet przy podobnych umiejetnosciach, a co dopiero, jak w to gra od jakiegos czasu.
kluczowe pickupy, które trzeba praktycznie zawsze zbierac, jesli sie kolo nich przechodzi (a do tego warto od czasu do czasu przejsc kolo nich, zeby sprawdzic czy ich nie ma):
* pas
* buty (zeby moc latwo uciec w wypadku zagrozenia)
* zbroja
* wzmocnienie
* radeemer
poogladajcie sobie filmiki tego goscia: http://www.youtube.com/user/qu8129
to sie dowiecie co w ogole jest mozliwe, jak przewidywac co sie za chwile stanie, gdzie moze byc przeciwnik itp.
Ci kolesie z tych filmikow, to by mnie zlali do zera :)
np.:
http://www.youtube.com/watch?v=1aG4xEHFyCc