Coś mi junglowanie nią ciężko idzie, początek ciężki bo muszę szybko recallować.Jakaś rada?
_______________
dobra, problem junglowania rozwiązany.Hard pull na początek+drobna modyfikacja w masterach i jest dobrze.
Wersja do druku
Coś mi junglowanie nią ciężko idzie, początek ciężki bo muszę szybko recallować.Jakaś rada?
_______________
dobra, problem junglowania rozwiązany.Hard pull na początek+drobna modyfikacja w masterach i jest dobrze.
Ja grałem przeciwko dianie już kilka razy i nie miałem z nią zbyt dużych problemów. Może dlatego,że grałem fizzem. Jedynie ta jej tarcza wkurwia.
Jakie itemy kupować na nią? Najlepiej polskie nazwy bo od niedawna gram i jeszcze nie ogarniam. Jak do tej pory najlepiej sprawdza mi się to
http://i179.photobucket.com/albums/w...tixD/diana.png
Postać fajna, ale nie można robić pure ap bo jest gównem na strzała...
Itemki typu rylai, roa, abyssal, i jest wg mnie lepiej balansować między dmg i survi ;d
rylai i roa .. Widzisz i nie grzmisz. Oba itemy na nia sa bardzo cienkie, kazdym swym skillem diana naklada 15% slowa z rylaia (poza ulti), a RoA jest takie meh, ona nie ma problemow z mana.
AP :
2 dorany, rabadon, zhonya buty merci. (Jak duzo ap to abyssal)
Tanky:
Merci, WE, Mallet, FH, Nashor.
Ja ją robie tak:
buty+3 potki, 1-2 dorany, kage, dfg i potem różnie.Czasem wsadzę malady, czasem FH, ale zazwyczaj rabadon, zhonye lub abyssala.
1500+ elo.Póki co niecałe 90% rankedów wygrane.Ogólnie na moim elo ciężko ją picknąć bo często ludzie banują.
@up
jungla czy mid/top?
6x as 3x mpen marki,flat armor seale , flat ap glyphy(można by o per lvl pomyśleć w sumie) i ap quinty.
21/9/0
Zaczynam z bańką, i z junglą nie ma problemu.
Itemy różnie czasem buty + potiony , czasem cloth arm + potiony zależy czy dostaje dobrego leasha i kto jungluje w enemy teamie.
Wolfy->blue itp. i zazwyczaj albo gankuje topa/bota zaraz po blue jak enemy overextenduje, a jak nie to po całej jungli jak mam 4 lvl zostaje tyle hp ze mozna gankować.
Skille q>w>q>e. a potem to już wiadomo.
Dużo nią co prawda nie grałem, ale jak do tej pory się sprawdzało.
Wie ktoś może o ile nerfią jej AP ratio na Q?
Diana
Health Per 5 sec: Now 6 (Down from 9)
Crescent Strike [Q]: Now deals 70/110/150/190/230 (+0.7*AP) magic damage. (Down from 80/125/170/215/260 (+0.8*AP))
Lunar Rush [R]: Cooldown is now 25/20/15 Seconds (Up from 20/16/12 Seconds)
Ten cooldown na ulti trochę boli, wcześniej z 40% cdr mogłeś zaatakować z ulti 4 razy w ciągu 5 sekund.
Q nadal mocne, dobrze że chociaż tu cd nie zwiększyli.
mysle iz zmniejszenie cd w przypadku, ze po 1 q +pelne combo ktos padal duzo nie zmienia (chyba, ze jestes mordekaiserem)
mogliby pasyw ogarnac imo
Hmm, still viable :).
Lepsze to niż żeby zrobili z niej gówno.A CD na ulti odczuwalne, ale do przeżycia, i tak Q ma małe CD więc po prosyu rzucamy Q i po nim skaczemy.
A na ulcie przy 40% CDRa i tak zwiększony CD jest tylko o 1.8s, więc Diana i tak będzie mocna wg. mnie.
I jak tam diana po nerfie?