Forum sorted out. We'll be up any minute now.
"Zaraz" się zaczyna, powodzenia.
Wersja do druku
Forum sorted out. We'll be up any minute now.
"Zaraz" się zaczyna, powodzenia.
gra ma byc pay to play 10$/miech XD
http://puu.sh/jSbEf/416ccc81bb.jpg
To z dużym prawdopodobieństwem jest żart. Już w przeszłości oferowano im duże pieniądze za wykupienie gry/przejście do nich. Jeśli jednak nie - to strzał w stopę i zabiją tym grę co widać po reakcjach graczy, zwłaszcza starych wyjadaczy. Czy to na forum czy na ircu.
Ja jak na razie gram. Jeśli ktoś ma jakieś pytania - walicie śmiało.
Jest do tego jakiś klient? Coś żeby grać wygodniej i w fullscreen? Kiedyś coś chyba było.
Nowa wersja, nowy klient. Obsługuje full hd sam z siebie. Trudno, żeby do gry która dzisiaj została otwarta dla graczy(5h temu) były custom klienty napisane.
No wydaje mi się, że jednak nie żart.
http://www.havenandhearth.com/portal/store
A w ustawieniach mojego konta jest napisane takie coś, o
/Cytuj:
Account status:
Free acount with 48:00:00 Play Time remaining.
The server is up
There are 916 hearthlings playing.
Among these, there are 248 from Russian Federation, 143 from United States of America, 136 from Poland, 76 from Ukraine, and 57 from United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland.
Ktoś może zna się na javie i powie jak rozwiązać problem?
@zakius ;Kod:Exception in thread "AWT-EventQueue-0" haven.GLConfig$HardwareException: Graphic
s context does not support programmable shading.
at haven.GLConfig.assertcaps(GLConfig.java:75)
at haven.GLConfig.fromgl(GLConfig.java:108)
at haven.HavenPanel$1.init(HavenPanel.java:107)
at jogamp.opengl.GLDrawableHelper.init(GLDrawableHelper.java:601)
at jogamp.opengl.GLDrawableHelper.init(GLDrawableHelper.java:623)
at javax.media.opengl.awt.GLCanvas$8.run(GLCanvas.java:1254)
at jogamp.opengl.GLDrawableHelper.invokeGLImpl(GLDrawableHelper.java:110
1)
at jogamp.opengl.GLDrawableHelper.invokeGL(GLDrawableHelper.java:978)
at javax.media.opengl.awt.GLCanvas$10.run(GLCanvas.java:1282)
at javax.media.opengl.Threading.invoke(Threading.java:193)
at javax.media.opengl.awt.GLCanvas.display(GLCanvas.java:528)
at javax.media.opengl.awt.GLCanvas.paint(GLCanvas.java:582)
at sun.awt.RepaintArea.paintComponent(Unknown Source)
at sun.awt.RepaintArea.paint(Unknown Source)
at sun.awt.windows.WComponentPeer.handleEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.access$500(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue$3.run(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue$3.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.security.ProtectionDomain$JavaSecurityAccessImpl.doIntersectionP
rivilege(Unknown Source)
at java.security.ProtectionDomain$JavaSecurityAccessImpl.doIntersectionP
rivilege(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue$4.run(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue$4.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.security.ProtectionDomain$JavaSecurityAccessImpl.doIntersectionP
rivilege(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)
Exception in thread "Haven UI thread" java.lang.NullPointerException
at haven.HavenPanel.rootdraw(HavenPanel.java:279)
at haven.HavenPanel.run(HavenPanel.java:521)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Jorb i Loftar mają specyficzne poczucie humoru, dlatego wszyscy po cichu na to liczyli. Nie zanosi się jednak faktycznie a odpowiedzi jorba... no cóż. Pozostawię je bez komentarza.
Ja przegrałem ponad 15h od startu w piątek o tej 23:30+ i jak dla mnie obecnie można sobie odpuścić.
a) Płacenie, jeśli się utrzyma - jak mówiłem ceny są z dupy. Za 15$ na miesiąc mam tonę lepszych mmo i sandboxów. Urok HnH polegał na tej specyficznej grafice, byciu darmowym i przede wszystkim społeczności. A ta w dużej mierze ma odejść o czym mówi się na skype, ircach, forum.
b) To co dostaliśmy to produkt, który ledwo mogę nazwać alfą. Świetnie wpisuje się w modę na zakup early accesów, które są 'chuja warte'. Nie ma takich podstawowych rzeczy jak pijawki, generator map robi jeszcze większe jaja niż robił stary, serwer napisany na nowo nie wytrzymywał 1,5k graczy itd. itp.
c) Nie ma się jak znaleźć bo nie można skakać do HSów, mapa nie jest już kwadratowa więc w rogu też się nie umówicie. Trzeba liczyć na farta i łazić na ślepo.
d) Płatności, które miały ukrócić boty imo je tylko ożywią. Do tej pory bocili najwięksi for fun i aby grindować jakość, ilość - być właśnie tymi największymi. Teraz, skoro będzie dało się na grze oficjalnie zarobić - ty mi token, ja tobie perły - bocących będzie więcej. Zobaczcie co dzieje się w każdym mmo, nawet tibii.
e) J&L zapowiadają, że abonament = ich 100% wsparcie etc. Ludzie, którzy jednak trochę w to grają nie wierzą w to zbytnio. Dobrze wiemy, że każdy twórca gry tak mówi i dobrze wiemy jak Haven do tej pory wyglądał. Startuje świat, devi aktywni, mija miesiąc - dwa a oni idą spać na rok póki server się nie pierdoli albo ktoś nie znajdzie jakiegoś major buga psującego grę(a i nie wtedy zawsze go naprawiają). I to było ok, ale w darmowej grze.
f) Kamera, to jest jakieś nieporozumienie. Ale to pewnie rozwiążą customowe klienty.
g) Weźmy trochę hnh, trochę salema i mamy hafena.
Jak dla mnie trzeba czekać - albo do czasu jak zobaczymy co wyniknie z płatnościami albo do czasu aż to coś wyjdzie z alfy albo aż wypierdolą to w pizdu(za przeproszeniem) i wystartują kolejny świat starego havena.
@boryss^^ ;
Usuń jawę, zainstaluj nową. Potem wyczyść wszelakie pliki przez java configure, wyczyść cache przeglądarki i zrestartuj ją. Powinno zaskoczyć. A jak nie - czekaj, bo klient jest pobugowany. :))))
u mnie wystepuja takie bledy
java.lang.NullPointerException
at haven.HavenPanel.rootdraw(HavenPanel.java:279)
at haven.HavenPanel.run(HavenPanel.java:521)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)