slow malleta > slow trinity
Wersja do druku
slowy się stackuja, ale w inny sposób
Cytuj:
Slow stacking
Slowing effects follow particular rules when stacking:
Example
- If a champion is affected by multiple slows, the strongest one will be fully applied, while the others are applied sequentially with 65% reduced effectiveness down to 35% of its original strength.
- Slow effects derived from items' passives do NOT stack, even when coming from different champions. Only the strongest item slow is applied at any moment. The exception to this is the active effect of http://images2.wikia.nocookie.net/__...n%27s_Omen.gif Randuin's Omen, http://images2.wikia.nocookie.net/__...h_Gunblade.gif Hextech Gunblade and http://images2.wikia.nocookie.net/__...er_Cutlass.gif Bilgewater Cutlass, which stacks with other slowing items normally because they are considered champion abilities for slow stacking purposes.
- Attacking a champion with the http://images2.wikia.nocookie.net/__...zard_Elder.png Blessing of the Lizard Elder buff when the target is already affected by that slow will reapply the debuff, resetting its duration. It will NOT increase the slow amount. The same holds true for the http://images3.wikia.nocookie.net/__...px-Exhaust.png Exhaust summoner spell.
A champion with a raw movement speed of 400 is affected by a 2 second long 40% slow and a 5 second long 20% slow at the same time.
- For the first two seconds, he will have (1 − 0.4) × (1 − 0.2 × 0.35) = 0.6 × 0.93 = 55.8% of his original movement speed (a 44.2% effective slow). So he will have 400 × 0.558 = 223.2 raw movement speed.
- For the following three seconds, the effective slow will be 20% and so he will have 400 × 0.8 = 320 movement speed.
- After that, he will return to his normal speed of 400.
my bad, stackują się dziwnie na slowowanym, a nie stackują się slowy slowującego
Hextech+Berserkery/Tabi+Guinsoo+Phantom później obojętnie najczęściej Infinity.
Dobry build na wyższych poziomach?
Na moim skromnym 15 na NA, i dokąd grałem na NE(20) najczęściej wyżynałem takim buildem wszystko co się rusza.
Jakieś sugestię, co jeszcze mogę dokupywać/zmienić? Nie wiem jak to będzie na wyższych lvlach może coś innego będzie mi tam potrzebne, bo moja taktyka(w+q doskok, slow hextech, stun e i najczęściej już jest frag) może się tam nie sprawdzać?
opłaca się robić warmog atma na jaxa?
ja tam skladam atmoga na niego ale po tri force i hextechu
najbardziej op postac w grze pozdrawiam
Opapi jak budujesz Jaxa? Zarzuc swoim buildem.
buty + 4 potki (czekasz na ostatniego w bazie, ale jeżeli widzisz że twój team chce invade lub enemy team chce się wbić to niestety musisz z niego zrezygnować), 2 dorany vamp scepter (tylko jeżeli masz problem ze sustainem na linii) buty upgrade (tabi albo merce, prawie zawsze merce) trinity force (zaczynając od phage) a potem
jeżeli niczego się nie boisz i rozpierdalasz wszystko co się rusza - coutlass/hexdrinker (zależy od twojego feedu i przeciwników)
jeżeli rozpierdalasz wszystko ale enemy ap carry TROCHĘ cię boli - wits end
jeżeli niszczysz prawie wszystko ale masz duże problemy z ap carry - hexdrinker/maw (mom) (zależnie od stopnia nafeedowania przeciwnika)
jeżeli jakimś cudem przegrałeś topa (co się naprawdę rzadko zdarza) vs ad i/lub enemy ad carry jest nafeedowany - wardens mail/randuins (zależnie od stopnia nafeedowania przeciwnika)
jeżeli tylko ty cokolwiek robisz w teamie - guardian angel (zalecam składanie go dopiero po hexdrinkerze/wardens mailu)
jeżeli naprawdę słabo zagrałeś lub musisz być bardziej tanky - nie robisz trinity tylko mallet (lub ewentualnie trinity warmogs)
czasami między doranami opłaca się wcisnąć hoga, jeżeli junglujesz to imo jest nawet obowiązkiem złożenia hoga po latarni
dodam tylko ze latarnia to gowno item i skladanie go jest oplacalne tylko w wypadku @15;00 barona
a fmallet mozna smialo skladac vs mobilnych przeciwnikow, reszta sie zgadza