nic, jeśli chodzi o "bonusy", to ludzie z pre-purchase mogą zacząć gre 3 dni przed premierą ;d
Wersja do druku
nic, jeśli chodzi o "bonusy", to ludzie z pre-purchase mogą zacząć gre 3 dni przed premierą ;d
Gram 2 dni, i dalej mnie ta gra zaskakuje. Te eventy to magia. Oczyść miasto ze szczurów i wynieś śmieci bekłem:D
Końca jako takiego nie ma, bo mimo rozbudowanego story line, który bije na głowę pierwszą część GW, to w tej grze chodzi również o PvP, GvG, no i WvWvW (co jest nowością i z tego co słyszałem nie bardzo się sprawdza). Poza tym zapewne będą powstawać kolejne części GW2 z nowymi historiami, tak jak to miało miejsce w poprzedniej wersji.
@up. World VS world to takie gigantyczne pvp na dużą ilość graczy. Co w tym miałoby się nie sprawdzić ?
Gra jest świetna, jednak jedynkę przypomina w bardzo małym stopniu. Wszystko mi się podoba poza mikropłatnościami... Miały być tylko kostiumy, pety, barwniki, wierzchowce... Wierzchowców nie ma, ale za to są boostery. +50% xp, +50% craft xp, +50% szansy na rare itemy itd. Co mnie lekko wk**wia. Nie zainwestuję dodatkowej realnej gotówki to nie będę miał szans na miejsce w czołówce (bo na 100% znajdą się tacy, którzy od 1szego lvla będą na boostarach lecieć, tylko żeby wbić toplvl jako pierwszy.
Na moim profilu steam są screeny całego dostępnego w premium shopie sprzętu. http://steamcommunity.com/id/drejkol...r=shortcut_371
max level to kwestia paru dni dla maniaka, teraz trwa beta od jednego dnia i widziałem 30-40 levele w mieście
co do item shopu, ja nie zamierzam korzystać i nie mam problemu że ktoś będzie tracic swoje pieniadze tylko zeby zrobic cos szybciej w gierce
Ma ktoś może kluczyk do oddania?
@up. beta będzie trwać jeszcze niecałe 10h, a sam klient ma prawie 15gb. Trochę zaspałeś ;d
Wszystkie klasy czaję, ale co do CHOLERY robi MESMER?:o
Mesmer wymiata ;d Z tego co widziałem u innych i na pvp, potrafi się klonować, a każdy klon dodatkowo leje. Mistrz iluzji. Ja gram necro i ustawiałem się początkowo pod summony, ale średnio to wychodziło. Teraz załatwiłem sobie "zielonego" staff'a, zmieniłem skille i w tej chwili na 16lvlu rozwalam kilka 18-19lvli na raz ;d
A w co inwestować necro lub elementalistem? Power czy vitality czy to 3? I z jakiej broni klepac?
Właśnie oglądałem parę rzeczy na yt co do gw2 i zauważyłem, że z każdą inną bronią mamy inne skille.
Powie ktoś coś więcej o tym systemie? Tzn nie inwestujemy w skille, tylko dostajemy je po wbiciu lvla i są zależne od broni?
dla każdej profesji istnieje szereg broni, jakie można założyć - każda broń zmienia pasek skilli w zakresie 2-5 (bo 1 to auto attack, choć tu zmianą jest np większy/mniejszy range)
sęk w tym, że skille różnych broni nie są dostępne od razu - mając powiedzmy daggera, na 1 lvlu dysponujemy tylko auto attackiem (oprócz dodatkowych skilli na F1, F2 etc). poczas zdobywania expa, odblokowują się kolejne skille 2 i 3 - pola 4 i 5 pozostają puste. i teraz, jeśli wsadzimy w offhanda pistolet, pojawiają się nowe skille do odblokowania, a jeśli wsadzimy w drugą łape dagger - podobnie, pojawią się jeszcze inne skille. tych wariacji jest niesamowicie wiele.
dalsze sloty (7,8,9,0) można wykorzystać na odpowiednich lvlach (skille do nich kupuje się za skill pointy, panuje tutaj pełna dowolność w wyborze)
tl;dr - skille są zależne od broni i odblokowują się kolejno podczas gry.
Następne odblokowuje sie w kolejności, 1 dostajesz na początek i przy zabijaniu potworów otrzymujesz procentowy progres do następnej, czyli drugiej. i tak aż do 5
pierwsze 3 skille to skille zalezne od mainhand, nie mozna ich rozwijac - sa zalezne od broni w glownej rece
4, 5 skill to skille zalezne od offhandu, tez sie zmieniaja zaleznie czy masz tam np. tarcze, focus czy pistolet
6 to leczenie, dalej masz pasywy a 0 to elitarna umiejetnosc
up@
oj, spoznilem sie xD
Kto po testach jest pewien na 100%, że kupuje grę? Bo ja tak:D