krótkie podsumowanie wymiany argumentów pvp: w guild wars ZAWSZE liczył się SKILL
##panic
ofc, że możesz grać swoją postacią(pve).. w tedy jest to bardziej epickie czyż nie?
Wersja do druku
krótkie podsumowanie wymiany argumentów pvp: w guild wars ZAWSZE liczył się SKILL
##panic
ofc, że możesz grać swoją postacią(pve).. w tedy jest to bardziej epickie czyż nie?
Widzimy sie na Desolation.
Widze ze Niesiol jakas tam gildie sklada. Jak by co to poczatku chetnie sie przylacze.Cytuj:
Thank you for pre-purchasing Guild Wars 2!
okej, jak mowilem - przyjmuje wszystkich. Mam nadzieje ze wiekszosc bedzie ogarniajaca ;d
ja chce juz 25 :C
ogolem, wszyscy ktorzy chca do gildii na deso, to moj id w GW2
niesiol.7854
Dołączę do was Thiefem. Będę dla was kradł !!! Hail Torg!
A tak na poważnie xD będę grał z wami tylko w późniejszym terminie ponieważ pieniążki trzeba skminić, oddać, skminić, kupić GW2 xD lecz będę grał na 100%
Jestem ciekaw czy Thief będzie przydatny na dungeonach do otwierania jakiś drzwi czy coś.
Można już przypisywać do konta klucze na headstart ?
Tak, ja właśnie zrobiłem konto, teraz tylko czekać do poniedziałku.
a jak to zrobić ? ja mam konto z beta i klucz na headstart. jak przypisać go do konta bo nie mogę tego znaleźć ?
Tak jak byś robił nowe( http://register.guildwars2.com/ ) konto tylko, że klikasz YES i podajesz mail tego konta z bety.. tak mi się wydaje, bo ja teraz robiłem nowe.
jak miales konto w gw 1 - podajesz jego dane. jak nie miales, to nie podajesz
witam. nie chce mi sie zbytnio czytac calego tematu ale czy moglby ktos tak w skrocie opisac czym rozni sie GW2 od innych gier mmo (np. aion)?
-brak holy trinity, nie ma jako tako podziału na tank, healer, dps
-w pvp masz od razu max lvl i set, co sprawia, że liczy się skill, a nie to ile farmisz
-dynamiczne eventy
-ograniczenie do 10 skilli, każda broń daje inne skille
-wykonywanie questów na różne sposoby
-brak abonamentu
-item shop, który nie wpływa na siłę twojej postaci i można kupować w nim także za wyfarmiony gold w grze
-można unikać spelli
-brak frakcji
W sumie to trochę tego jeszcze będzie, jak na coś wpadnę to dopisze. Poszukaj na necie na pewno coś będzie na ten temat.
@down
To już zależy od Ciebie. I na razie jako tako na dłuższa metę nikt styczności z gw2 nie miał więc ciężko cokolwiek powiedzieć, kiedy się znudzi.
W sumie jak wbijesz max lvl, to masz jeszcze dungeony, PVP, Wolrd vs World, profki, zwiedzenie całego świata gw2( nawet jak będziesz miał większy level na lokacji dla mniejszych to i tak będzie to dla Ciebie wyzwaniem, bo level ten zostanie ''zdegradowany'' adekwatnie do danej lokacji).
Czyli o ile diablo3 znudziło mi się w miarę szybko, to z GW2 mi to nie grozi?
Lvl tak, ale set zostaje. Na pvp zdaje się również nie dostajesz żadnych przedmiotów. Wbija ci maksymalny lvl, ale skille i sprzęt zostają niezmienione. Questów tak samo, nie mamy praktycznie żadnych (poza wątkiem głównym). Podchodzimy do zwiadowcy i on nam opowiada o terenie i tutejszych problemach (przykładowo: Dookoła wierzy przydałoby się posprzątać, a na farmie mają problemy z wielkimi robakami). Na mapie pokazują się miejsca, w których ktoś potrzebuje pomocy. Gdy tylko wejdziesz w ich zasięg to automatycznie zaczyna się zadanie. Gdy pomożesz npc dostaniesz specjalne tokeny i expa oraz możliwość handlu z nim (zwykle posiada średnio przydatne przedmioty). Każda strefa posiada kilka wyzwań. Są specjalne miejsca, podobne do wież z assassin's creed. Zwykle ciężej do nich się dostać, a gdy nam się uda to kamera oddala się i otacza naszą postać pokazując pobliską okolice. Dodatkowo są eventy oraz ci npc, którym trzeba pomagać. Zrobienie wszystkiego = aczek.
Skilli mamy 10, ale od broni jest ich 5. Każda kombinacja broni (dwuręczny miecz, miecz-tarcza, miecz-miecz, młot-miecz, sztylet-sztylet, staff itd.) daje inne skille (dwuręczne wszystkie 5 skilli, mainhand 3, a offhand 2). 6sty skill to heal. 7,8,9 - skille z twojego drzewka. Rozwijasz je i ustawiasz wg. swojego stylu gry. 10 skill to umiejętność elitarna (których również jest kilka pod różne style gry.
Nie ma abonamentu, ale jest itemshop. Może bezpośrednio nie wpływa na siłę postaci, jednakże są w nim przedmioty takie jak +100% xp na godzinę czy +100% rare items drop na godzinę. O ile ten pierwszy będzie liczył się tylko na samym początku, ponieważ jest postawiona poprzeczka (80lvl max) i każdy tam w końcu dosięgnie, o tyle ten drugi może strasznie wkurzać. Farmienie przedmiotów na endgame bez niego będzie dużo mniej efektywne.
Ciekawostką jest natomiast brak mountów ;d Wg. Mnie to głupota bo strefy są ogromne, ale może dojdą w przyszłych update.
Guild wars 2 to zlepek wszystkiego co najlepsze z innych mmo. Widać tutaj rozwiązania zastosowane między innymi w Wow, swtor i rift.
Wszyztkie itemy z item shopu (boostery expa, dropu etc) da sie znalezc w trakcie gry z mobkow.
Zamiast mountów, są waypointy. W sumie dla mnie lepiej. :-)