Jak wysłałem siostrze screena na AQQ to mi napisała, czy to są jakieś nowe simsy... :|
Mi się strasznie podoba to nowe GTA :D Taki smaczek zrobili minutowym filmikiem a pewnie następny za kilka miesięcy... :(
Wersja do druku
Jak wysłałem siostrze screena na AQQ to mi napisała, czy to są jakieś nowe simsy... :|
Mi się strasznie podoba to nowe GTA :D Taki smaczek zrobili minutowym filmikiem a pewnie następny za kilka miesięcy... :(
tu macie pierwsze nie potwierdzone informacje. Uwaga spoiler jak chuj:
akcja gry toczyć się będzie w 2012 roku, w związku z czym pojawi się wiele odniesień do końca świata w kalendarzu Majów. Historia toczyć się będzie po wydarzeniach z GTA IV, pojawić się ma tez wiele odniesień do niej i Niko;
powróci znany z „czwórki” multiplayer. Pojawić ma się tym razem fabularny tryb kooperacji i nowe warianty rozgrywki, w których na konsolach będzie mogło wziąć udział maksymalnie 32 graczy, a na PC 64. Wersja komputerowa ma ponoć doczekać się także serwerów dedykowanych i zostanie wydana w dniu premiery edycji na X360 i PS3. Odpowiada za nią Rockstar Leeds;
powróci możliwość modyfikacji pojazdów i wojsko wzywane na najwyższym poziomie poszukiwania przez władze;
pojawi się dziewięć stacji radiowych, niektóre puszczać będą nowe piosenki, a inne stare;
system osłon zostanie poprawiony, a postać będzie się miedzy nimi poruszać płynniej;
pojawią się paralotnie i powrócą zabawne kody. Będzie tez więcej dziewczyn do towarzystwa;
głównym bohaterem ma być ponoć Hiszpan Adrian;
akcja gry osadzona ma być w San Andreas, ale zaczniemy zabawę w Los Santos (stąd pokazano je na trailerze), gdzie trafimy na teren wrogiego gangu, po tym jak Adrian zostanie okradziony i pobity przez Varrios Los Aztecas;
dostępne mają być wszystkie miejscówki z San Andreas, będą tylko znacznie większe i bardziej szczegółowe;
ponownie przyjdzie nam podejmować moralne decyzje, które będą miały znacznie większy wpływ na fabułę – w zależności od podjętych wyborów otrzymamy jedno z czterech zakończeń (dwa dobre i dwa złe);
powrócą wojny gangów. Tym razem jednak będą w nich uczestniczyły nie tylko główne grupy, ale i podlegające im gangi., takie jak 57th Ballas i Eastside Azteca. Będą miały własne loga z graffiti;
fabuła kręcić się ma wokół pieniędzy (stąd banknot w logu), które związane będą z wielkim przemytem narkotyków do San Andreas. Kasa będzie motywem przewodnim i powiązana będzie z rodziną bohatera;
Adrian zginie na końcu fabuły, a następnie będzie można kierować jego bratem, który odziedziczył pieniądze po głównym bohaterze.
to chłopaki z NASA będą mieli w co grac bo na innych kompach to lipa będzie...
mapa będzie prawie taka sama, bo miejsca będą większe i bardziej urozmaicone
No grafika nie jest jakos szczegolnie ulepszona pod wzgledem czworki ;s
Rowniez mam nadzieje pograc na wysokich, wiadomo bedzie mialo wieksze wymagania ale optymalizacja nie bedzie taka koszmarna wiec moze wyjdzie nawet na zero :D (oby)
Na sprzecie
Rozdzielczośc full hd czyli 1920x1080 przy najwyzszych ustawieniach (chyba ultra?) w nocy jest 30fps więc miło nie jest ale przy 1280x1024 smiga az milo.Cytuj:
Typ procesora QuadCore AMD Phenom II X4 Black Edition 955, 3200 MHz (16 x 200)
Nazwa płyty głównej MSI 770-C45 (MS-7599) (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR3 DIMM, Audio, Gigabit LAN)
Pamięć fizyczna 4096 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM)
Karta wideo AMD Radeon HD 6870 1GB GDDR5
- świat gry ma być ogromny i wyciskać ostatnie soki z X360 i PS3, a główne miasto ma być czterokrotnie większe niż Libery City z poprzedniej odsłony... A będą jeszcze otaczające metropolie wioski i plaże. W czasie prezentacji widziano głównego bohatera – Afroamerykanina w wieku około 30 lat – jak jechał z centrum Los Santos na obrzeża miasta przez 15 minut. Widoki były rzekomo piękne – widziano zagrody ze zwierzętami, farmy napędzane elektrowniami wiatrowymi, rafinerie, w których pracuje 100 NPC-ów obsługujących maszyny budowlane (rozładowujące i załadowujące dane przedmioty) i – w przeciwieństwie do „czwórki” mieszkających w kilka osób w jednym mieszkaniu. Z kolei lasy są ponoć piękniejsze niż w Red Dead Redemption – pełne wypoczywających ludzi, pijącej i tańczącej wokół obozów młodzieży, osób jeżdżących na motorach, skaczących przez kłody i strumienie, itd. Rzekomo efekty wody i drzewa wyglądają pięknie;
- poprawiono strzelanie i dodano nowe animacje nurkowania, wspinania się oraz czołgania, by zwiększyć realizm. Przeładowywanie broni wygląda również lepiej i mniej statycznie. Pojawiło się więcej elementów, po których można się wspinać – m.in. drabiny i wdrapywanie się rękoma;
- w grze znalazły się zwierzęta, takie jak psy i bydło, ale nie wiadomo, czy będzie można do nich strzelać. O ile w Red Dead Redemption było to uzasadnione miejscem i czasem akcji, o tyle w przypadku GTA V osadzonym we współczesności obrońcy praw zwierząt mogliby się przyczepić;
- będzie można pilotować samoloty i rozbić je o budynki;
- w grze znajdzie się wiele nowych lokacji, takich jak centrum handlowe, akademik, posterunek policji, ogromny szpital, a także rozległa sieć kanałów, z której skorzystamy w misji, gdzie będziemy ścigać złodzieja odrzutowca;
- Los Santos pełne będzie NPC-ów uprawiających jogging, podnoszących ciężary, uderzających kobiety, ściganych przez policje, robiących zakupy, myjących auta, naprawiających ogrodzenia, czy przeprowadzających się;
- będzie możliwość ulepszania lub naprawiania aut, Rockstar rozważa także wprowadzenia obowiązku ich tankowania;
- zniknie randkowanie, telefon będzie służył tylko do przyjmowania zadań od poznanych osób lub wyświadczania im przysług. Usunięto także mini-gry w kręgle, czy rzutki. Pojawią się natomiast zabawy w koszykówkę, podnoszenie ciężarów, siłowanie na rękę, hazard i walki w klatce, uczestniczenie w trójboju, wyścigach wodnych, kajakarstwie, zjazdach na linie z góry, wspinaniu po skałach, spadochroniarstwie, czy narciarstwie wodnym. A to ponoć nie wszystko;
- arsenał broni będzie standardowy – znajdą się w nim m.in. miotacz ognia, czy zdalne miny. Jako oręż będzie także można wykorzystać elementy otoczenia (z muzeum będzie można na przykład ukraść stary miecz, czy topór). Niektóre zabawki będzie można modyfikować, a także tworzyć własnoręcznie nowe;
- przewód paliwowy będzie mógł pęknąć – jeśli strzelimy w ślad pozostawiony przez wyciekniętą benzynę, płomień doprowadzi do wybuchu samochodu;
- powróci edytor postaci, ale będzie można tylko zmienić jej ubranie. Nie będziemy mieć wpływu na kolor skóry, wzrost, wiek, czy pleć;
- zadania z włamaniami mają szanse powrócić, ale jako część większych misji;
- nie będzie w grze dzieci;
- pojawi się możliwość wykorzystania ludzi, jako żywe tarcze;
- policjanci będą zachowywać się bardziej realistycznie. Jeśli zabijemy kogoś, gdy w pobliżu nie będzie gliniarzy, nie otrzymamy pierwszej gwiazdki poszukiwanego. Stróże prawa będą korzystać z dymów i gazów łzawiących, psów tropiących oraz będą mogli wyważać zamknięte drzwi (w pełnym uzbrojeniu). Gracze z kolei zamknąć się w danym budynku i zabarykadować wejście;
- jeśli będziemy korzystać z czegoś często (np. motocykli lub danego typu broni), bohater będzie bieglej się tym posługiwał;
- w jednej z misji będziemy musieli uratować pewną kultową postać z poprzednich odsłon serii;
- pojawią się efekty pogodowe w postaci ulewnego deszczu lub świecącego słońca, a także drganie powietrza.
To z cda.pl
Ma być ta sama mapa ale już 4x większe miasto? :O Przecie w gta4 całe miasto było niewiele mniejsze od wszystkiego z gta sa ;o Czyli idąc logicznie cała reszta będzie musiała być duuużo większa? :O Nawet zadupia? :D
Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :P Szczególnie tak dużego miasta, i miejsca ile na dysku gra będzie zajmowała ;d
@DOWN: No żeś sie rozpisal + to bylo zanim potwierdzili
up
Napisałem dokłądnie to samo wczesniej, czytaj.
EA zanotuje czterokrotny spadek popytu na simsy.
Jeżeli nie dadzą rady z fabułą, tak samo z optymalizacją to nici będą z ładnego świata i grafiki.
http://www.joemonster.org/filmy/3939...nie_GTA_SA_i_V
widać różnice ;d