to widzisz, to w lolu się tak prosi czają, że się meczyki koreańców 2:0 w killach kończą xD
Wersja do druku
to widzisz, to w lolu się tak prosi czają, że się meczyki koreańców 2:0 w killach kończą xD
xD gosciu widziales kiedys 1v1 killa w lolu np na midzie w competetive ? to sie kurwa dzieje raz na pol roku i lol fangays sie spuszczaja w spodnie bo paczcie jak fejker ogral co w docie jest normalna sprawa nawet jak ktos jest ograny 0-3 na midzie, moim zdaniem to lol jest nudniejszy, bo to ze spamujesz 3x wiecej skilli ale nikogo nie zabijasz przez pol gierki jest gorsze niz wieksze mana koszty ale wieksza akcja w grze
dobra tadek, nie pierdol żeś przystojny, nie wiem, czy dalej się gra na przykład strygwyrem na midzie, ale to też były złote gierki, kiedy typ po prostu last-hituje i deniuje i ma ciągle full-hp, super gra, taka dynamiczna i zmyślna, bo rangedem masz 0 szanse przelasthitować takiego melasa, a klepać se go możesz, i tak się wyleczy, o pudge'u na midzie nie wspominając, rak w chuj, lina z lionem tak samo, 6 lvl i xD dedek z 2/3 hp z ulti, o albo tiny na midzie, 4 level xD combo za 3/4 hpsów, super gra, albo granie ma małpę zeusa, który tylko stoi se pod wieżą i spamuje pieruny, no zabawa przednia xD
to już kwestia draftu, bloodseekerem(strygwyrem) rzadko się gra na midzie, już częściej safelane bo ogarnięty mid z mocnym herosem jest w stanie nałożyć na tyle silną presję na początkowych levelach że strygwyr nie może podejść do creepów by się uleczyć, a jak ten hero nie złapie mocnego snowball to jest w dupie, pudgem sie nie gra bo aż tak bardzo farmy nie potrzebuje(raczej exp), ale jest w chuj popularny bo hooki są przyjemne, lionem się nie gra bo to supp, liną już prędzej bo ma potencjał i owszem w early rzeczywiście ulti robi duży dmg, ale to taki high risk-high reward, heros z dużym potencjałem w early, ale łatwy do zabicia
no zeus to śmieć, ale też rzadko się w profesjonalnej docie go widuje(w pubach w chuj często) bo 1-2 early ganki i pada jak śmieć bo nie ma jak uciec + niski movement speed i dmg
takie rzeczy już na poziomie pickowania można kontrować
kwestia draftu, jak pickniesz jakiegoś śmiecia na teog strygwyra to se bdzie deniował i lasthitował jakby miało nie być jutra, a jak pickniesz coś mocnego to będzie równo albo lekki + w x stronę
mam nadzieje że pomoglem garena pozdrawia
fes debil ten janusz wons pojecie o gierczce sprzed 10 lat a cos pierdoli xd
najpierw cos mowi ze dota wolna i nudna a jak porownuje gierki 2:0 win chinczykow do solo killi w docie to znowu pierdoli ze op xD
ciekawe gdzie sa bardziej herosy op w lolu gdzie grywalne na worldsach jest 20-30 champow czy w docie gdzie na internationalu bylo zagrane 80% postaci xD
no jełop
jak ktoś grał w dote 1 to teraz z perspektywy czasu rzeczywiście można powiedzieć że jest brzydka(ale to jest xx lat różnicy), zbyt jaskrawe kolory, lekka pikseloza:
https://i.imgur.com/DhaF7sU.jpg
ale imo nie można obiektywnie powiedzieć że dota2 jest brzydka, grafikę w lolu też nie uważam za brzydką, ale zdecydowanie nie w moim stylu, nie podobają mi się te przerysowane kontury i zbyt mało "żywy"(?) koloryt, gdzie w docie dużo bardziej czuję tą prawdziwość, po prostu są inne
https://i.imgur.com/XUL7sOe.jpg
imo z grafiki dota2>dota1>lol
ale nie ma sensu wiecej sie tu sprzeczac widac ze spoleczenstwo w dzisiejszych czasach jedyne w co moze grac to gierki bez mozgu jak fortnite rocket league czy liga legend mimo ze te gierki sa chujowe i przehajpowane po prostu, zreszta widac co pisal master(goscia szanuje no ale...) w tematach Escape from tarkov gdzie porownywal ta gierke do rainbow six czy counter strike xD a to jakby porownywac need for speeda do gran turismo albo ascetto corsa
https://ih1.redbubble.net/image.4733...ffff,t.3u1.jpg
taki wyglad twoj xD
>gra ci sie nie podoba wiec jest hujowa i przehajpowana
>mimo pewnych roznic liga legend i dota to praktycznie to samo ale huj lol dla debili
>EHHH TO JEBANE SPOLECZENSTWO TERAZ NIE TO CO KIEDYS DZIEKI BOGU JA TO JESTEM POWAZNYM GRACZEM DOTA 2 NIE TO CO JAKIS TFU LOL ROKET LIGA CZY INNY FORTNITE!!!
nawet nie chce mi sie pisac ze jestes jebanym debilem
dobra pogadali pośmiali, ale żegnam już lolarzy z tematu
ale 2 jest identyczna mechanicznie do 1, a po za tym co się zmieniło? z tego, co widziałem, to chyba wyjebali +? i dali za to talenty, w ogóle jak śledziłem zmiany doty2 od bety do teraz, to praktycznie każda była delikatnym krokiem w stronę lola, chociażby ujebanie debilnego huda, właśnie te talenty zamiast plusów, reszty nie pamiętam, bo to dawno było, ale pamiętam, że każdy większy update, który czytałem o docie2, to dokłądnie było w mojej głowie - "krok w stronę lola, i dobrze robią"
no i mówię, co ma liczba killi do tego, czy rozgrywka jest bardziej dynamiczna i imho dobrze, że rozgrywka jest dynamiczna bez op spelli i daje okno na czas reakcji, czyli praktycznie niemożliwe jest, żeby na równym i wysokim poziomie gracze się zabili 1v1, przecież to jest zwyczajnie głupie, że ktoś trafi stuna, wypierdoli resztę combo i leżysz i nie możesz nić zrobić w sumie, a tak wygląda dota
zabicie kogoś 1 vs 1 jest wypadkową całego laningu, odpowiedniego harasowania(bo w docie mana to zasób a nie nieistotny niebieski pasek), tworzenia przewagi i wykorzystania błędu przeciwnika, a nie hehe trafienie stuna tym bardziej że tak jak pisałem 1, może 2 popularne midy mają jakiegokolwiek stuna, zresztą era trochę przesadził bo w competitive ogranie kogoś na midzie nie zdarza się tak często bez pomocy roamera bo prosi to nie idioci i znają ograniczenia swoich bohaterów i możliwości przeciwnych, ale w pubach już często