https://i.imgur.com/nMeaYZE.png
https://i.imgur.com/cvU0iPO.png
Brak profitu :p
https://i.imgur.com/ytC1Jho.png
84
https://i.imgur.com/h1TU9H0.png
145/400
Wersja do druku
To jak to w końcu jest? na forum pisali, że wand działa jak shield, tylko ma 0 defa, więc jak używasz sov+wand, to masz po prostu 0 defa, bo liczy się wtedy tylko def z tarczy (wanda). Nawet pytali iryonta czy tak ma być i pisał, że tak.
O tu: http://tibianic.org/forum/topic/11834/1/
Na chuj mu tarcza, jak ma sova? Zresztą nie o to w ogóle chodzi.
akurat z nocki jeszcze swieze
https://i.imgur.com/mlNyLTx.jpg
https://i.imgur.com/SyIGry6.jpg
[35mlvl] done
[45 mlvl] in progress
no to trzeba bedzie cyknac kilka lvli przez weekend
also polecam robic interesy z uzytkownikiem Byczek
szukam kogos kto postawi monka/ghoula, zaplace
jbc otagujcie
W rzeczywistości 1 mlv daje ci 1 lub 2 (w zależności od lvla i mlvla) dodatkowego dmg z gfb.
A z tego co czytałem na forum, to wand działa jako tarcza z zerowym defem, czyli biegasz tak jak z kuszą. Ja bym zamienił jednak na coś innego, nie wiem. Roc feather w arrow slocie, światełko w ręce, sov w drugiej, a wand w bp w razie jakby naszła potrzeba odmwallowywania się.
Ten mob jest beznadziejny, jak zresztą spora część wprowadzonych w update Doyle twierdzi, że po prostu gracze źle dobierają taktykę (co jest bzdurą, on po prostu zakłada, że gracze idąc na frosty będą mieli bułę 1700 z hmmków na turę i inne pierdoły, albo mówi, że tomb na daramanie bez prayerów byłby dobry dla 40 eda z 50 ekiem, tylko zapomina, że zanim się zrobi dostęp to się już wbije minimum 80 lv. Zmarnowałem 4 godziny życia przekopując łopatą 60% pustynii na daramanie w poszukiwaniu ukrytej dziury, żeby znależć takchvjowemiejsce.
Przykładowo, taki 170 ek zabił 70 tych undeadów (0 loota), przy tym spadł dwa razy na combo z full hp. Mnie UD z 2500 do 200 w jednej turze. I to jak stałem na ukos. Po prostu łapa i dwa rodzaje obszarówek. Najgorsze jest to, że o loota z niego ciężko. Magic na tasku (100 do ubicia) zloocił Trophy.
Dali najlepszą broń dla paladynów jako strasznie rzadkiego dropa do mega słabego moba, a z takiego UD nic nie spadło, albo z Abominationa bolty(i to spadło tylko 5 na 30 killi) co zatruwają od 30, kiedy większość mobów odporna, a gracze mają exanę pox.
Royalisty też fajne mobki, leczą się tak, że z Explo+łapa na red hp mam czasem problemy żeby dobić bo się wyleczy, a na 135 zabitych ~~800 golda, i legi za 20k (gdyby nie to, że organizowałem sobie 4-5 shooterów (w tym typka z daraman bowem) i 4-5 archerów, to zwastowałbym miliony, a tak to mniej niż 70k.
Mam nadzieję, że ten czerwcowy patch w lipcu wyjdzie i trochę zbalansują te moby.
@Radgos ;
jakie skille masz tym knightem?
Doyle kurwa drewniana mówiłem to już dawno. Jestem prawie pewien że to jakiś seba, który w przeszłości grał na orszabalach z sms shopem i teraz myśli, że jak zrobi jakąś lodową wyspę po środku mamy, wrzuci tam losowe stworki i lokacje, które w ogóle nie pasują, doda na mapie jakieś active title o której nie ma szans się dowiedzieć zwykły gracz i jeszcze zrobi 2-3 bardzo silne stwory, które mają 0,00000000001% rare dropa to że tworzy rpg. Śmiech na sali.
Myśle, że każdy ma taką nadzieje. To co powstało do tej pory to kpina, miało pomóc w zatłoczonych spawnach, dać alternatywe i zaciekawić, a jest gunwo. Ja bym wolał wcale grać bez updatów niż z takimi jak ten ostatni, który dał tylko dużo zbędnego shitu, niewiadomych itemów etc. Wtedy przynajmniej wszystko było oczywiste, a teraz nie wiadomo czy coś robić czy nie robić bo większość się nie opłaca. 100 różnych łuków i kusz i nie wiadomo z czego strzelać. Jakoś takie update mnie nie przekonują.
Dodane questy sa w miare ok, ale wiekszosc miejscowek to niestety kpina. Udaly im sie te miejscowki z daramanami, bo mozna tam fajnie pohuncic, nawet teamowo (nie wpsominam o tombie xD), Royalisty tez w miare na teamhunt. A reszta? Kpina, cyrk niestety. Aczkolwiek Doyle caly czas twierdzi, ze jest idealnie i ze gdyby ludzie lepiej grali to wszedzie bylby profit i byloby fajnie wtedy.
chyba zapominacie ze tylko 2-3 nowe monstery nie sa profitable Kappa
@Thaz ;
jak wygląda ten tomb z daramanami?
jak dla mnie moby powinnibyc troche silniejsze niz mozliwosci graczy. Za jakis czas bedzie sporo +200lvli i nie fajnie by bylo zeby latali sobie po respach z najelpszymi potworami solo i expili.