Prawdziwy poly to tylko w barana ^^
Wersja do druku
Wkur mnie to, ze Riot mowi ze maja swoje oryginalne postacie/skille a polowa skillsow nawet ostatni Nautilius to jawna kopia charow z doty :/
Szkoda, ze pracuja u nich takie pazie ktorym widocznie zaczyna brakowac pomyslow.
wkurwia mnie fakt, ze myslisz, ze Dota jest pionierem kazdego jednego skilla i kazdej mechaniki jaka istnieje na swiecie.
Polymorph to akurat prawie tak bardzo uniwersalny czar jak Fireball, bez przesady koles. W kazdej wiekszej grze jest albo Hex albo polymorph, takze chyba troche przesadzasz
jak widze slowa "sciagniete z doty" to lekko parskam smiechem za kazdym razem ;dddd
Witam możecie mi napisać jakie runy składać pod AP a jakie pod AD?
tak żeby można było z nimi grać większością postaci w grze
Dungeon Keeper 1 ('97) i czar 'Zamiana w kurczaka'
WHERE IS YOUR GOD NOW?
Metin 2, 2005 rok.
Zresztą o czym Wy kurwa dyskutujecie, to tak jakby czepiać się, że w LoLu są ludzkie postacie, a przecież ludzkie postacie jżz w XX wieku były popularne, w Rollecoasterze, Diablo, czy Warcraftcie 1.
Nie, serio - to co, jak w DoTcie była jakaś postać z pistoletem, to jak już w LoLu taką zrobią, to omg omg zgapiajo?
OOOOOH SNAAP!
XD
Nie o tym mówie, chodzi mi o fakt, ze takich rzeczy sie nie 'ściąga'
Jak jakis przykladowy artysta nr.1 jako pierwszy uzyl i gitary i pianina w swojej piosence, to kazdy nastepny artysta ktory uzywa i gitary i pianina w swojej piosence automatycznie plagiatuje poprzedniego i nie robi nic innego jak perfidnie sciąga od niego?
;dd
grow up
a btw. Luxik, Warcraft II powstał w '96, miał w sobie Polymorpha :D
no nie wszyscy ale o ile mi wiadomo to 1-2 z nich to faktycznie tworcy doty ;
a to łotry, kopiuja swoje pomysly!
Sluchajcie, ktora wersja Kayle jest najlepsza ? Taka jak recomended?
Strona lola nie dziala?
To samo klient? Chce odpalic i wywala takie cos
RADS Error
Could not connect to the HTTP server. Please check that your Internet connection is enabled and that your firewall is not blocking access.
Neta jak widac mam, firewall tez ok
@
Dobra to chyba nie problem tylko z lolem, bo wiekszosc stron nie chce mi sie odpalic ;d
Jak komuś zależy na "nie ściąganych postaciach z doty", to niech idzie grać w dote...
Nawet jak by wszystko było ściągnięte, to chuj z tym? Gra się fajnie, to graj. Nie podoba się, nie graj. Proste.
Grałem pierwszy raz supportem i w dodatku rankeda xD nawet fajnie mi się grało. Jakiego polecacie supporta ? który akutalnie jest najlepszy i przyjemnie się nim gra ?
btw co kupować na kayle ? pierwszy raz nią grałem i kupowałem to
Nie ma najlepszego supporta. Imo najfajniej sie pyka alistarem jezeli chodzi o fun z gry ;d
Jest najlepszy support - janna
Juz czekam niedlugo na placz na noobow od tego pana
Przeciez on ledwo co wbil 30 lvl, jeszcze chyba na exp boostach :D
Imho najbardziej fun to play supporty to Janna/Blitz/Alistar.
Z tych takich w miarę standardowych, bo support gp czy support Ryze też są śmieszni ;d
A tak ogólnie to jeśli nie macie gdzieś 1500+ elo, to nie grajcie na tym gównie supportami, przecież to oddawanie swojego elo w ręce jakichś robaków ;d
http://imageshack.us/photo/my-images/806/jakery.jpg/
Kurwa, 40 minut mówienia ludziom co mają robić, a i tak Shaco potrafił wbić się sam w 5, paść, po czym napisać 'team??/??//', czy Sivir, która kurwa nie przyjmowała do wiadomości, że Tiamaty można zamienić na coś lepszego ;d
Polecam ten styl kerowania, wbiłem 5/0, kiedy Blitz miał 1/4, Shaco 1/4, Sivir jakoś 1/2, skurwiłem przeciwnego topa i wygrałem życie D: Sivir Francuz, Irelia Rusek ;dd
@Down Grałem na 1500, nie widzę większej różnicy, ale dzięki za uwagę, sporo wniosła do dyskusji :)
@Down Słyszałem, że grając duoq z kimś z wyższym elo dostaje się ludzi z wyższym elo jednocześnie grając jako lastpick.
real
No i ludzie na 1500 są słabi, to jest fakt ;d
mowisz, zeby nie supportowac ludzi na 1500+ elo, jednoczesnie bedac na 1370. real
#up
bo co chwile slychac twoj placz jacy to ludzie sa slabi na 1500 a siedzisz ciagle nizej, real
na 1370 też są słabi, a jak grasz tam i ciągle tam jesteś to znaczy, że hmm... jesteś słaby?
Piszesz w tym temacie milion rzeczy, a siedzisz na jakimś 1300-1400. Nie wchodzę na to forum, żeby poczytać protipy od 1370(support na 1500 jest zbędny, he he).Na niskim elo MUSISZ picknąć team zgodny z metą, inaczej zostaniesz zwyzywany, zreportowany i do tego Twój ad carry będzie trollował, jeśli ma supporta ryze/gp.
spodobała mi sie gra AD carry, gram na tej pozycji od niedawna
macie jakies pr0 tipy jak być #1 AD carry ?
http://www.own3d.tv/game/League+of+Legends
od kilku dni leci ten stream na own3d ? to jakiś turniej czy co?
@edit - jestem ślepy to jakiś Hertowin Cup ;f;f;
to jakiś ważniejszy turniej ? każdy w nim mógł grać?
lol, nie mozna AD carry zdefiniowac jako "farm a w teamfighcie wbijaj jako ostatni". AD Carry to bardzo trudna rola do ogarniecia i wymaga sporej wiedzy na temat gry, na solomidzie gdzies byl ogolnikowy poradnik o AD Carry by Chaox bodajze, warto przeczytac.
Ej, powiem wprost, pewnie się powtórzę, ale: jak Ci się nie podoba to, co piszę, to dodaj do ignorowanych, a dwa, że wchodząc na to forum godzisz się na czytanie WSZYSTKIEGO co ludzie tu zamieszczają, nikt Ci nie każe czytać moich postów ;dd
Siedzę na tym elo, oh noes, co teraz. Bo nie umiem solo wygrać gry, nie zliczę gier, w których wygrałem linię, a i tak przegrałem, bo nie mogłem już sobie poradzić z feedniętymi przeciwnikami ;d
A AD carry true story, imho najtrudniejsza rola w teamie. Jeszcze może AP, bo trzeba squishy gównem skillshotować i stać blisko, żeby robić miliony dmgu ;d
@Down Haters gonna hate, 1900 nie, ale myślę, że 1500-1600 spokojnie, bo grałem na tym elo i nie miałem jakichś problemów ;d
Jezu, jakbym za każdym razem jak mam w dupie czyjąś opinię dostawał 10 zł, to bym Wam gry streamował, bo bym taką maszynę za tę kasę kupił ;dd
W sumie za każdym razem jak gram rankedy wygląda to mniej więcej tak, na dzisiejszym przykładzie:
1 gra win, byłem fed że ja pierdolę, a i tak tacy kretyni, że mało brakowało do przegrywu.
2 gra can't do shit
3 gra pierwszy raz od nie wiem kiedy przegrałem linię, oczywiście nie było co liczyć, że to jedna z tych gier, kiedy ktoś inny wygra za mnie :P
4 gra easy win
5 gra z 4/1 skończyłem 6/6, oba solo lany przegrały, ja bota wygrałem
6 gra jedyna, gdzie ludzie byli całkiem rozgarnięci i odbył się normalny mecz bez wybitnego kretynizmu
3 winy, 3 defeaty i tak w kółko ;d Jak już coś wygram, to w następnej grze przeważnie dzieje się jakoś tak, że przegrywam, nieważne jaki wynik ;d
I to NIE jest żalenie się, hejterzy-robaki, bo jakoś kompletnie mnie sprawa elo nie rusza, tzn fajnie byłoby mieć wysokie, ale robienie sobie z tego priorytetu to trochę przegryw ;d
lasthitowanie to rodzaj farmienia
tzn mozesz farmic nie lasthitujac, ale nie mozesz lasthitowac nie farmiac ;d
pro tip ad carry - jak grasz trist/ez lub czyms co ma flasho-podobnego skilla NIGDY nie wbijaj sie nim w sam srodek tfa.
pro tip junglera - time'uj wszystkie buffy
Zródło:http://pl.wikipedia.org/wiki/Ranking_szachowyCytuj:
Ranking szachowy (ELO) – metoda obliczania relatywnej siły gry szachistów w punktacji elo. Nazwa ELO pochodzi od nazwiska Arpada Elo – amerykańskiego naukowca węgierskiego pochodzenia, którego prace ukształtowały szachowy system rankingowy oparty na naukowych podstawach.
Najwyższym osiągniętym dotychczas rankingiem FIDE może poszczycić się Garri Kasparow, który w lipcu 1999 roku osiągnął 2851 punktów.
Może mi ktoś kurwa wytłumaczyć jakie racje bytu ma rating elo w LOLu?! Przecież to, kurwa, niedorzeczność. Jak może mi coś obliczać rating na zasadzie przegrana/wygrana w drużynie 5osobowej? To tak samo, jakby kurwa dać zadania do rozwiązania 5osobą i obliczyć ich średnie IQ z tego testu i każdy ma takie IQ jakie wyszło średnie i chuj z tego, że ten z najwyższym traci..
Twoja teoria może miałaby pokrycie, gdybyś grał jeden mecz w miesiącu. Jeśli grasz więcej, to średnia się wyrobi. Poza tym to jest gra zespołowa, ma na celu też sprawdzić nie tylko Twoje umiejętności, ale także zgranie.
przynajmniej ja tak uważam, ktoś tu chyba tłumaczył nawet na obrazkach że to całe elo jest dobrym rozwiązaniem. I sprawiedliwym, przede wszystkim
pytanie do Was bo nie zorientowany jestem w tym. czy jak zaczyna się next sezon (3-kiedy?) to czy elo sie resetuje jakoś czy still the same xd wiem chujowe pytanie ale nie wiem o tym nic bo fram cos kolo pol roku
Obawiam się, że ja i ty jesteśmy na różnych poziomach inteligencji.. W ogóle jak średnia się wyrobi? Prawda jest taka, że masz 20% udziału w tym, jakie będzie Twoje ELO. Bo przecież przyznawanie punktów jest na zasadzie win/loss, a nie trudu i umiejętności włożonych w wygranie gry.
Załóżmy taką sytuację, grasz na poziomie 2000elo, ale jesteś aktualnie na 1500. No i teraz masz w teamie ludzi grających na poziomie 1400, 1450, 1500, 1700, 2000. A przeciwnicy 1300, 1400, 1700, 1700, 1750. No i przegrywacie, więc dlaczego Ty masz tracić ELO skoro wykonujesz swoją robotę na wysokim poziomie a team nie potrafi się dostosować i współgrać, natomiast przeciwnicy (a przynajmniej ta trójka z 1700elo) zgrywają się idealnie.. Widzisz tu jakiś sens? A tak widzisz w szachach w 100% kreujesz swój rating i nie ma opcji żebyś był za wysoko lub za nisko bo Ty i tylko TY wykazujesz się umiejętnościami i idziesz w górę lub w dół w zależności, czy jesteś lepszy od przeciwnika czy gorszy. Czaisz?
Aha i mogę linki do tych obrazków.. ?
Raczej ty nie rozumiesz, że tutaj różnica ~300 elo jest już kolosalna, i na 100 meczów w sytuacji, która podałeś, co najmniej 65 razy wygra drużyna, która ma tego 2k w teamie przez co ten zdobywa swoje elo. owszem, przez pech może się OPÓŹNIĆ wzrastanie elo, ale dzięki losowości w doborze teamu, nie ma szans, żeby ktoś dobry się wybił, a ktoś słaby spadł.
Ranking soloq to taki sobie wyznacznik elo, tzn wiadomo, ktoś ma więcej elo, to jest lepszy, ale np. taki Kucyk jest dobrym topem bodajże, a słabym junglerem i na topie radzi sobie świetnie, a w jungli słabo - bo to gra zespołowa ;d
Dlatego najważniejsze jest to elo jakie ma się z teamem, z którym się gra, na soloq dostajesz zawsze losowych ludzi i ciężko mówić o zgraniu z osobami, które 'znasz' pół godziny ;d
Poza tym nie ma lepszego systemu, ale jak ktoś ma lepszy pomysł jak obliczać elo soloq, to chętnie poczytam ;)
System powinien brać pod uwagę także ilość rozegranych meczy(czyli doświadczenie w grze), żeby nie było sytuacji, że w jednej drużynie grają ludzie z win/loss 12/7 i 192/112 identycznego w/l streak jednak ten drugi ma większe doświadczenie, prawda? Powinien także brać ilość zgonów (nie statów bo to bez sensu jak ciągle grasz supportem np.) bo wiadomo jak ktoś jest ogarnięty to będąc supportem/tankiem/ad,ap carry/junglerem to nie pada jak warzywo co chwila, prawda? A nie takie sytuacje gdzie przy 20minucie jungler 1/17, a ja 7/2 -_-" Możesz paść raz, drugi bo zjebałeś, ale kurwa padać co minutę, gdzie osoby z Twojego teamu, co wg obecnego systemu są bardzo zbliżeni do Twoich umiejętności, robią jakieś 5/3 to jest zbyt duża rozbieżność.. Źle trochę wytłumaczone bo jestem zmęczony, ale gdyby dopracować system i brać pod uwagę więcej rzeczy przy doborze teamu to grało by się lepiej i bez zbędnych nerwów..
Aha no i wprowadzić rankedy 1v1 (jak w szachach, tylko mniej ELO za wygrane/przegrane) oraz 3v3 na zasadzie, że dobiera Ci ludzi do teamu bo 3v3 łatwiej carrnąć niż 5-tkę..
Co
Takie sytuacje, jak 12/7 w jednym teamie z 192/112 tylko na niskim elo się zdarzają, bo to kwestia elo boosta (który jest takim kurwa kretynizmem, że głowa mała).
A 1v1 jak sobie wyobrażasz? Ja biorę Anivię, Ty Anivię i czekamy, komu pierwszemu net zmuli na sekundę?;d
Jemu chodziło raczej o to, ze mi zdążysz uciec przed stunem ;p
Nie wiem, pewnie gdybym umiał grać Anivią i zobaczył, że przez sekundę stoisz w miejscu, to bym Ci wyjebał QWER + ignite na ryj i zaczął sam sobie klaskać, że wygrałem 1v1 ;d
A blind pick? To może po prostu losowo rozdawajmy elo w momencie, jak będziesz chciał wejść w kolejkę ;d 5 osób +12, 5 osób -12, następni proszę!
W przypadku 1v1 blind ty jełopie. Naucz się czytać bo bez tego nigdy z 1400 nie wyjdziesz.. No i blind pick to jest najlepsze co może być w takiej sytuacji +5banów powiedzmy.. Idziesz na typową wojnę w ciemno i jesteś tylko ty i twój przeciwnik i wasze umiejętności.. Możesz zaryzykować, a możesz wziąć jakaś uniwersalną postać, że jest dobra przeciwko wszystkiemu i wyczuć moment kiedy zaatakować.. Zresztą i tak najbardziej jakiego trybu mi brakuje w LOLu to banowanie wszystkich postaci poza ostatnią i jaką postać Ci przeciwnik zostawi taką musisz grać i mi to by się zajebiście podobało bo dopiero tutaj by wyszedł skill grania postacią..
Rankedy moze grac kazdy, kto wbije 30 level, w/l ratio tez jest brane pod uwage przy matchmakingu - przez pierwsze ~15-30 gier dostajesz takich samych ludzi do obu teamow jak ty, czyli zaden z nich nie powinien miec wiecej niz ~30 wygranych gier.
Przez te gry zyskujesz badz tracisz wiecej punktow ze wzgledu na tzw. Elo boost, ktory ma za zadanie szybciej ustalic, na jakim poziomie gry jestes.
I jest taka opcja, po grze mozesz kogos reportowac za "Unskilled player", co nie przyczynia sie do bana a jedynie do usprawnienia matchmakingu przez Riot.
Źle trochę wytłumaczone bo jestem zmęczony, ale gdyby dopracować system i brać pod uwagę więcej rzeczy przy doborze teamu to grało by się lepiej i bez zbędnych nerwów..[/QUOTE]
http://na.leagueoflegends.com/board/...ead.php?t=3287Cytuj:
Q: How does Elo work? What does it mean? Where can I see it?
A: Elo is the ranking system used in LoL. The way is works is that when you get matched up against a team, your team will be expected to win or expected to lose, depending on your Elo.
Ex.
Team A - 1250 Elo Ranking
Team B - 1350 Elo Ranking
In this scenario, Team B is expected to win. If they win, they will gain less Elo because they were the stronger team going in.
Team A - 1250 -> 1242
Team B - 1350 -> 1358
However, should Team A win, they will gain more points than usual because it was an upset.
Team A - 1250 -> 1263
Team B - 1350 -> 1337
Note that this is acting as if the entire team has their own Elo, what actually happens is that a team's Elo is considered depending upon the players inside and other factors. As an example:
A pre-made comes in with these players:
Noob - 1000
N0ob - 1000
Noobie - 1000
Newbie - 1000
Newskis - 1000
Now, this team doesn't have a 1000 point rating when it gets put into the pool. What happens is that they get a slight modification (between 25 and 200 points, I think) because they are a premade, and are expected to be stronger than simple pubs. So, even though all the players are 1000 ranked, the actual team would probably be ranked 1100-1150.
There isn't any way to see your ELO ranking from Normal games. The idea there is that the matchmaking is for fun, and that you shouldn't be worried about losing. When Ranked games come in, those are where the ladders and competitive play will be shown.
Oraz:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/EloCytuj:
The Elo rating for ranked games is different for each queue types: 3v3 arranged, 5v5 solo and 5v5 arranged teams.
(...)
The specific formulas used for Elo calculations in League of Legends are unknown. However, most Elo implementations share the same basics as that originally designed for chess.
(...)
ELO HELL: (problem, ktory opisujesz)
Assuming the player in question plays above their Elo, the enemy team has 5 possible positions for a poor player, while the allied team only has 4. By playing enough games, the law of large numbers states that the player will eventually reach their actual Elo because they will win 5 games out of 9 until they reach their actual Elo, in which case both teams have 5 positions for the poor performing player and therefore the player in question can expect to win 5 games out of 10. Players who deserve a rating will rise or fall to it in due time.
Prawda jest taka, ze system punktow rankingowych w LoLu jest bazowany na tym szachowym, nie jest jednak identyczny, dodatkowo nie odzwierciedla umiejetnosci gracza a umiejetnosc (a wlasciwie ilosc?) wygranych gier. To takie punktowe odzwierciedlenie w/l ratio.
i tu masz jeszcze link o dyskusji na ten sam temat, dlaczego ten system jest zly, ale nie ma jeszcze lepszych:
http://www.reddit.com/r/leagueoflege...r_matchmaking/
Ostatnio trochę nudzą mnie normalne gry na SR a dominiona grać nie lubię i tak sobie pomyślałem że całkiem fajny byłby tryb deathmatch. Każdy dostawałby powiedzmy 20k golda na start i 18 lvl i jazda akcja. System mógłby być podobny do tego z fpsów czyli obie drużyny zaczynają z 500pkt i za każdego fraga traci się pkt. Co myślicie o czymś takim? Chodzi mi o to by stworzyć tryb w którym ludzie nie spinali by się aż tak bardzo a mogliby przetestować jakiegoś czempiona z full buildem,
Przecież od jakiegoś czasu jest coraz więcej grywalnych postaci , masz przykład shena - gówno - op - nerfy ale dalej jest bardzo dobry.
Obecnie jest od cholery viable postaci (prawie wszystkie takie są) można dosłownie na palcach obu rąk policzyć ile postaci jest tak naprawdę do dupy, wymagających konkretnych buffów (eve np.)