/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Skill order:
1. Q
2. E
3. E
4. W
5. E
6. R
7. E
8. Q
9. E
10. Q
11. R
12. Q
13. Q
14. W
15. W
16. R
17. W
18. W
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Summoner's Spells:
exhaust + flash/ghost (propsuje flasha)
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Masteries 21/9/0:
http://iv.pl/images/58526683800791710498.jpg
Prawdopodobnie 9/21/0 też działają, ale WEDŁUG MNIE takie są lepsze.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Runy:
http://iv.pl/images/94058389950655358689.jpg
Albo zamiast marków na arpena używamy marków na flat ad.
Można także używać seali na dodge, wtedy masteriesy zmieniamy tak aby mieć nimblessa.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Start itemsy:
Buty + 3/4 health potiony
Staramy się uzbierać golda na brutalizera i warda, jeżeli jednak będziemy zmuszeni wrócić wcześniej kupujemy doran's blade i warda.
Buty:
DUUUUUŻO stunów/snarów - merce
Masz runy na dodge, a przeciwnicy mają sporo ad - tabi
Chcesz zakurwiać jak pojebany - Swiftnessy
Lubisz feedować? - Mobility
Potem standardowo warmog+atma.
Po tych przedmiotach:
a)Przeciwnicy nie mają wyfeedowanego AP carry - Last Whisper
b)Ich orianna ma 30/0/9 - Fon
Teraz budujemy to czego nie zbudowaliśmy ^.
Jeżeli chcemy mieć więcej AD + wykurwistego slowa, budujemy frozen malleta zamiast warmoga, lecz nie polecam.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Early game
Staramy się harasować przeciwnika kiedy tylko podejdzie do creepów używając Q szarżując go i gdy rzucimy mu silenca napierdalamy spin to win aka E.
Mid/Late game.
W team fightach staramy się upatrzeć AP carry przeciwnika, szarżujemy (możemy nawet użyć flasha) z Q, odpalamy tarczę, potem spin kończąc z ult.
Dlaczego ap carry?
Ponieważ mamy silence który nawet jeżeli go nie zabijemy wyklucza go z walki.
Jeżeli nie ap, robimy to samo z ad carry/ewantualnie supportem.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////