ale po co wam to?
przecież tam nic nowego nie ma, są tylko małe zmiany (nerfy, buffy itd)
@up
mana regen tylko na ap mida z maną
Wersja do druku
Tutaj bym się raczej nie zgodził, moim zdaniem na irelie runy pod mane przydają się gdy masz przeciwnika który będzie Cię ostro harasował na początkowych levelach - będziesz musiał stać w krzakach lub gdzieś dalej i lasthitować z q (w czym na dłuższy pobyt na lini pozwolą Ci właśnie runy pod mana regen). W każdym innym przypadku flat armory. No ale jak kto uważa.
O co kurwa chodzi z tymi jasnowidzami na soloq xD
Kazda jedna gra wyglada tak:
moj bot lane pada w 6 minucie od ganka, jest 0:2 i nagle wszyscy pisza "gg its over surrender 20 min"
O CO TU CHODZI XDDD
nie rozumiem, nie kazdego szczyt ambicji to 1750 elo, ze se od tak chce przegrywac gry, im szybciej tym lepiej bo trzeba nexta jebac ;d
taka tendencje do 'gg its over' zauwazam szczegolnie u ludzi, ktorzy maja po 500 winow(aka 1000 gier) na soloq, a siedza na gownianym 1700 elo ;d
kurwa jak tu wyjsc wyzej, jak w jeden dzien wejde 40 elo wyzej, a na nastepny spadne bo mam retardo w druzynie :D ELO CHELL
Czemu arm pen a nie flat AD ?
Ja wlasnie wygralem 4v5 gre bo przeciwnicy byli tak zjebani i tak bardzo sie klocili ze to magia, ale w ogole gra mocno bekowa
Od poczatku ich jechalismy bo sie zbyt pewnie czuli, w koncu karthus padl solo 2 razy i pushneli nas do turreta przy inhib, poszli na barona, u nas 3 ded ale karthus pobiegl
Nie mielismy zadnej wizji, Karthus zdazyl tylko rzucic Sciane + Q i ukradl barona XD Nie tak ze rzucil sciane i czekal na malo hp, tylko odrazu bo konczyli barona, volibear fail smite, caly team na niego tak wrzucal ze myslalem ze go znajda w rl i zabija :D
http://iv.pl/images/30644028123301016223.jpg
Better nerf irelia
@
Ahh i zapomnialem dodac, te super pro ad kenneny, ktore zamiast a-a to wbiegaja na rushu w 5, odpalaja ulti i biegaja w kolko zamiast nas bic najlepsze ;_;
no kenneny pod ad w enemy sa super :D
taka roznica jest miedzy ad a ap kennenem ze ap wchodzisz w 5 a ad ulti sluzy bardziej do obrony
Osobista preferencja do early game, plus ja lubie sobie zbudowac przeciwko ad szybkiego phage + atma, co daje duzo ad i czemu przydaje sie wlasnie arpen. No i ulti i q = physical damage, imo ratio jest za male zeby te 6.8 ad zrobilo roznice
Q zwraca tylko 35 many z 60... czyli każdy last hit kosztuje 25 many. Policzmy - Irelia na poziomie 1 startowo ma 230 many. Zabicie jednego creepa - 25 many. No tam powiedzmy, że zwiększymy jej pulę do 350 bo trochę jej przyrasta z lvlem i tak szybko z linii nie wypadniesz. To teraz jedziemy z zaawansowaną matematyką: 5 creepów * 25 = 100 many na jedną falę. Czyli mana powinna ci się skończyć po 3.5 fali, ale dobra, załóżmy, że masz te runy na mana regena to masz powiedzmy przystost 10 many/5 sekund co ci daje przyrost 60 many co 1 falę creepów czyli 2 creepy więcej. Czyli masz 3.5 * 5 + 3.5 *2 = niech będzie 25. Czyli oh wow, 25/5 = 5 fal minionów. * 30 sekund = 2.5 minuty do skończenia many. A ja dawałem ci aż 3.
Co tłumaczy?
E, faktycznie. To jeszce wcześniej mana się skończy.