tak, jungluje, gdzie niby ma sie podziewac...
Wersja do druku
Polecam ten styl grania WW, też gram 21/0/9 albo coś koło tego, 21/2/7 też git, na start buty + 3 poty albo dorans ring, zależy czy ciężka linia. Runek specjalnych nie mam, więc gram jakimikolwiek na ap carry.
Build albo rush soul shroud albo wits end, merce/sorce, sunfire, potem zależnie od teamu. Harassowanie co cd z Q w przeciwnika + freezowanie lane kiedy jest taka możliwość.
WW na topie ma chory sustain, trzeba go zajebiście mocno harassować/zgnoić w early, bo po 5-7 lvlu już ma taki sustain na wyjebce, że potrzeba bardzo dobrego ganku, zwastowania dwóch ulti i uj wie czego jeszcze, żeby padł.
No i spelle flash/ignite, kiedyś grałem z exhaustem, ale exhaust jeszcze nikogo nie zabił, a ignite shutdownuje postacie z healem/lifestealem :)
Zresztą na low elo tak do ~1600 (wyżej nie sprawdziłem :P) ciężko przegrać solo topa WW, najwyżej trochę w farmie może odstawać, ale z linii ciężko go zdjąć :3
Cytuj:
patch notes napisał
Cytuj:
General
PVP.net will now wait for 8 seconds after a queue dodge before requeuing
Cytuj:
General
PVP.net will now wait for 8 seconds after a queue dodge before requeuing
nareszcie kurwa :DCytuj:
General
PVP.net will now wait for 8 seconds after a queue dodge before requeuing
Shen OP po tym patchu? Jak myślicie? K
olejny nerf Ahri...
Warwick buff, czy bardziej nerf? Zmniejszają ilość lifesteala, ale jak to będzie się dawać we znaki to muszę sprawdzić :D
Oto co w patchu przyszlo:
Shen
Nerf SonyCytuj:
Ki Strike
Damage increased to 10-112 (+10% bonus Health) from 10-95 (+8% bonus Health)
Cooldown is now reduced by 1.5 seconds whenever Shen attacks instead of 2 seconds when being attacked
Now grants Shen 10/20/30 energy when he Ki Strikes
Damage now scale correctly with all sources of bonus Health (% health runes, Juggernaut mastery)
Added a buff timer for Ki Strike's cooldown (like Ziggs' Short Fuse)
Vorpal Blade
Energy cost adjusted to 60 from 70/65/60/55/50
Damage adjusted to 60/105/150/195/240 (+0.6 ability power) from 70/105/140/175/210 (+0.75 ability power)
Heal effect changed to 6/10/14/18/22 (+2% of Shen's maximum Health) from 18/26/34/42/50
If Vorpal Blade deals the killing blow, it will now trigger 33% of the heal effect for Shen
Allied damaging spells can now trigger the heal effect, in addition to attacks (Vorpal Blade cannot trigger itself)
Feint
Feint duration increased to 3 seconds from 2.5
Energy cost reduced to 40 from 45
Shield amount adjusted to 70/120/170/220/270 (+0.6 ability power) from 50/100/150/200/250 (+0.75 ability power)
While Feint is active, Ki Strike’s cooldown reduction on hit is increased to 3 seconds from 1.5
Shadow Dash
Cooldown reduced to 10/9.5/9/8.5/8 seconds from 10
Energy cost increased to 120 from 120/115/110/105/100
Restores 40 energy per champion affected (rather than a flat 50 energy if you affect one)
Now deals 50/85/120/155/190 damage (+0.5 ability power) to Champions
Taunt duration adjusted to 1.5 seconds from 1/1.25/1.5/1.75/2
Shadow Dash now grants Shen 50% physical damage reduction from taunted targets
Stand United
Channel time increased to 3 seconds from 2.5
Shield duration reduced to 5 seconds from 7.5
Shield amount increased to 250/550/850 from 200/475/750
Nerf ulti ahriCytuj:
Power Chord damage adjusted to 10 per level from 14 + 9 per level
Hymn of Valor passive attack damage and ability power aura reduced at earlier ranks to 4/8/12/16/20 from 8/11/14/17/20
Aria of Perseverance passive armor and magic resist aura reduced at earlier ranks to 3/6/9/12/15 from 7/9/11/13/15
Song of Celerity passive movement speed aura reduced at earlier ranks to 4/8/12/16/20 from 8/11/14/17/20
lekki Buff krowy:Cytuj:
Spirit Rush
■The allied ultimate HUD indicator will now remain green until all 3 spell casts are used.
■Cooldown between casts increased to 1 second from 0.75.
■Cooldown increased to 110/95/80 seconds from 90/80/70.
nerf cassioCytuj:
Alistar
■ Pulverize mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/90/100/110/120.
■ Headbutt mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 70/85/100/115/130.
■ Triumphant Roar mana cost increased at later ranks to 20/35/50/65/80 from 20/30/40/50/60.
nerf gpCytuj:
Fixed a bug where Miasma's slow was not stacking with many other slows in the game
Noxious Blast ability power ratio reduced to 0.8 from 0.9
Twin Fang damage reduced to 50/85/120/155/190 from 60/95/130/165/200
sorakaCytuj:
Parrley mana cost increased to 50/55/60/65/70 from 40/45/50/55/60
Raise Morale range reduced to 1200 from 1500
Cytuj:
Improved Soraka's basic attack to be more responsive
Starcall mana cost adjusted to 20/30/40/50/60 from 35/40/45/50/55
Astral Blessing mana cost adjusted to 80/110/140/170/200 from 90/110/130/150/170
Infuse
No longer affects Soraka when cast on allies and cannot be cast on self
Ally mana restore increased to 40/80/120/160/200 Mana from 25/50/75/100/125
vlad
i jeszcze pare mniejszych zmianCytuj:
Crimson Pact will now correctly work with all sources of bonus Health (% health runes, Juggernaut mastery)
Hemoplague damage amplification reduced to 12% from 14%
Tides of Blood healing bonus adjusted to 4/5/6/7/8% per rank from 8% at all
bardziej u vlada zaboli nerf revolvera niż ten ogólny...
ten nowy skin dla vayne jest do dupy...
viktor ma coraz wieksze szanse na zostanie #1 casterem
A Ty ciągle trollujesz z tym viktorem.
Od jakiegoś czasu w każdym poście musisz jebnąć swoją z dupy wziętą teorie o tym, że viktor taki op tylko szkoda, że prócz Ciebie nikt inny w tym temacie (i w sumie chyba w lolu) nie podziela tego zdania.
Zrozum, że viktor to kupa i jak raz czy dwa miałeś nim 10/0 na jakimś shit elo normalu to nic nie znaczy.
Niepotrzebny nerf ryze.
:)))))
udowodnilem juz wielu osobm ze rozpierdala lane a niektorzy nawet probowali nim grac i podzielaja moje zdanie, metascrub detected
#edit
opinia gracza 2k elo west i 1100->1600elo na eascie w 2 dni
@hammet
https://i.imgur.com/0hYKt.jpg
Wczoraj ogladalem victora zdominowal cassio a to jest juz cos(mowimy tu o 2100 elo ) . Pewnei kwestia tego ze rzadko grala przeciwko nie mu ale juz naprawde po revorku dla mnie kompletnym jest jaknajbardziej viable. Smiem twierdzic ze nie widziales jak jest po patchu a wypowiadasz sie na jego temat. Nie jest Op stal sie rpzyzwoity i teraz tylko czekac jak ktos dostosuje go do potrzeb najlepszych teamow. A najlepiej tkwic w przesadzie i mowic ze tak jest chociaz mial powazne zmiany w mechanice
najsmieszniejsze jest gadanie ludzi jak tego kolesia na gorze, buff byl czysto kosmetyczny i nie zmienil duzo, a teraz ludzie uwazaja viktora za super czemp a przedtem za bezuzyteczne gowno XD zamykajcie sie w soim kloszu i tier lista elementza, na pewno osiagniecie cos
potrzebuje na gwałt konta na nordicu 1000-1300 elo
darmowe carry