Wchodzcie na tego youtuba i dawajcie nieeeeeeeeeeeeee
Ta jungla bedzie zbyt prosta, no do chuja jestem zly. Moze niech jeszcze przy kazdym campie bedzie taki heal jak na Dominionie? > . <
Clg owni z doubleliftem, wiedzialem ze tak bedzie =D
Wersja do druku
Wchodzcie na tego youtuba i dawajcie nieeeeeeeeeeeeee
Ta jungla bedzie zbyt prosta, no do chuja jestem zly. Moze niech jeszcze przy kazdym campie bedzie taki heal jak na Dominionie? > . <
Clg owni z doubleliftem, wiedzialem ze tak bedzie =D
Nom, ganki musza być mniej przewidywalne. Teraz nikt nie robił ganków na drugim lvlu, nie counter-junglował, nie robił ganków jednego po drugim, nie roamował robiąc 1v3. nie wiem. serio jacyś gracze gankują tylko kiedy nie ma neutral minionów w jego dżungli? riot myśli, że jungler pisze na czacie 'teraz gankuje mida' i po 10 sekundach wychodzi? serio nie rozumiem tego argumentu.
przed chwila zrobilem rage leava i w cale tego nie zaluje lol , pozatym kontra na morgane teemo? niesamowity mid
Chauster duzo bardziej radzi sobie z mechanika gry i wie, czego potrzebuje AD carry - dodatkowo grajac agresywnie nie popelnia tak glupich bledow jak Elementz. Doublelift jest lepszym AD carry niz jiji a imo jiji powoli wraca do formy na midzie. Duzo lepiej im idzie bez Elementza :)
Czy komus jeszcze nie dochodza smsy od riotu przy probie zakupu przez sms ?
Wszystko dziala bez najmniejszych problemow ;d. Poprostu zamiast "zapłata" trzeba wpisac pay.
Ktoś tutaj podawal "wzór" na dodga, i zastanawiam sie czy dziala tak samo jak stackowanie arm pena
Wukong
Masteries - 10% arm pen
Last Whisper - 40% arm pen
skill na q - 30% arm pen
co daje nam 80% arm pena, jest wzór na to?
@d
Tobie sie zjebało
Dziala wam own3d.tv? Czy tylko mi sie cos zjebalo?...
mi dziala :d dobra gra sie szykuje
A co miało wyjść? Z takimi tekstami pozostań w gimnazjum czy gdziekolwiek w Twoim otoczeniu się ich używa. Facet w ich firmie utwierdzał nas w przekonaniu że nasz sms do nich nie doszedł, kasa z konta ściągnięta- tyle wiem. A czy doszedł czy nie, nie mam jak tego sprawdzić, to jest w ich systemie. Opisałem tylko sytuację jaka miała miejsce w moim towarzystwie.
Cytuj:
Stacks multiplicatively
When effects stack multiplicatively, the cumulative effect can be calculated by multiplying the effects together. Note that the game interface rounds champion statistics, so what is shown in-game may be slightly different than what is calculated.
Czyli % armor reduction skaluje sie jak dodge i tenacity (ktore stackuje sie u Irelii (pasyw), Trundla (w), Singed (ulti) i Mundo (w))Cytuj:
Percentage armor reduction
Percentage armor reduction stacks multiplicatively.
The target's armor is reduced by a percentage.
If the target has 30 armor and you have 20% armor reduction, the target will take damage as if it had only 24 armor.
30 − (30 × 0.2) = 30 − 6 = 24
Bez dodge masz 100% hit change - 1.0. Gdy twoj przeciwnik ma 10% dodge masz 90% hit chance, czyli 0.9. Gdy ma 10% dodge z czegos i 10% z czegos (zakladajac) to masz 0.9 i 0.9 hit chance, co po pomnozeniu daje 0.81 szansy na hita czyli twoj przeciwnik ma 0.19 szansy na unikniecie ataku (19%).Cytuj:
Example: If your champion has two items granting +10% dodge chance each (90% hit chance each), you multiply the hit chances—0.9 and 0.9—to get 0.81, which means your champion has a 19% dodge chance.
Latwiejszym imo wzorem jest wzor na tenacity u Irelii, ktory dziala tak samo:
1-((1-0.35)*(1-0.40) )= 61%
35% z butow i 40% z pasywa
1-((1-0.10)*(1-0.10)) = 100%-81% = 19%
dodge jak w przykladzie wyzej
1-((1-0.10)*(1-0.40)*(1-0.30)) = 1-(0.9*0.6*0.7) = 1-0.378 = 100% - 37,8% = 62.2~62% armor reduction.HAHA GOWNO PRAWDA, wiecej o tym nizej.
Co wazniejsze (i ciekawsze), % armor penetration i % armor reduction to dwie rozne rzeczu.
% armor reduction to Q Jarvana, Pasyw Kayle, W Nidalee, E Renektona, E Shyvany, R Trundla, E Urgota i Q Wukonga.
Dlaczego to sa dwie inne rzeczy? Bo sa liczone w zupelnie innej kolejnosci, wiec wzor wyzej jest bledny.
Q Wukonga to % armor reduction, Last Whisper i mastery to % armor penetration.
1. Percentage armor reduction
2. Flat armor reduction
3. Flat armor penetration
4. Percentage armor penetration
Wiec Q Wukonga redukuje pierwsze (30% z calego armora na sam poczatek), potem flat armor reduction (skille), potem flat armor penetration (mastery + runy + itemy) a dopiero na koniec % armor penetration.
Flat armor reduction i flat armor penetration jako jedyne moga zbic resisty przeciwnika do zera.
Zakladajac, ze mialbys runy, masteries i bruta pod full armor pen (15 brut, 25 z run i 6 z mastery, 46 lacznie bo flaty sie dodaja), przeciwnika z 70 armora i wymaksowane Q na Wukongu to zbijalbys najpierw 30% z 70 armora przeciwnika (70-21 = 49), potem 46 z flat armor pen (49-46 = 3) i na koncu 10% z 3, czyli przeciwnik mialby 2.7 armora (afair sie zaokragla w gore w LoLu gdy powyzej 5, wiec wciaz 3).
A NO I AFAIK % ARMOR REDUCTION DZIALA DLA CALEGO TEAMU (Q WUKONGA NP) A NIE TYLKO DLA JEDNEJ POSTACI - W PRZECIWIENSTWIE DO LAST WHISPERA :)
Wiem, pogmatwane ale nie potrafie tego latwiej wyjasnic.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Armor_penetration
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Stacking
PS: Wujek Huker kazal pozdrowic.
Moze mi ktos powiedziec, dlaczego kurwa jego mac Fizz moze zbudowac sobie Lich Bane jako first item po butach, potem zbudowac warmoga, dodac sobie philo i nadal robic dmg potrzebny do sciagniecia carry? ;o
Dla mnie to jest zjebane, brand, annie czy cokolwiek innego gdyby zbudowalo sobie taki build, nie dalby rady zadawac kolosalny dmg potrzebny do zdjecia carry (zeby kupic warmoga i lichbane to przypominam, carry ma juz jakies resy)
Jestem fizz, zbuduje 5x warmogow, a i tak kurwa bede krecic dobry dmg