wg mnie niema szans irelia doskoczy do ciebie zestunuje i zabije z w, garen cie w early na 2 q zabije, a mordowi nawet tarczy niezjedziesz
Wersja do druku
Przed chwilą do tego doszedłem, może nie jest to jakieś strasznie odkrywcze spostrzeżenie, ale jak Morganą zjedziesz przeciwników do nieco poniżej połowy hp, potem dasz im pod nogi W i odpalisz R to triple/quad kille wchodzą. Póki co takie akcje tylko na co-opie, przy pvp jeszcze się na tyle swobodnie nie czuję.
http://i.qkme.me/353dpw.jpg
btw. riven bedzie zajebsta
Załącznik 268723
Nie ma dominion w tym patchu żal
pozdro xDDD
http://imageshack.us/photo/my-images...ztytuunpz.jpg/
@edit
ale bullshit, crashnelo =/ chyba 6v6 max
Jaki build na Morganę lepszy?
Póki co zaczynam z butami, 2 doran's ringi (early hp + 100 hp z runek, pozwala przeżyć większość combo/ganków, no i łatwiejsza farma), Rabadon (gdzieś tam kończę sorce), Zhonya - i później nie wiem, Abyssal/bveil/Void STaff, czasami wota, jeśli mamy dużo magic dmgu w teamie.Oczywiście po Rabadonie i Zhonyi blue pot, jeśli to jakieś ważne momenty gry.
Ale np. Ocelote teraz grał Morganą i wpierw budował roa, później Rabadona - później gra się skończyła ;d
No i teraz z jednej strony Rabadon to masa ap w early (gdzieś przed 20 minutą zazwyczaj mam, więc chyba nie tak fatalnie), z drugiej strony roa sporo hp i manapool, trochę ap.
I nie wiem, czy w ogóle mój build jest skuteczny, czy w ogóle Morgana ma mieć tyle AP, czy taka jest jej rola w teamie ._.
Ktoś ma jakiś pomysł, co zmieniać, czy jest okej, czy rzeczywiście roa lepsze etc?
Imo Morgana aż tak nie ciśnie, żeby rushować od razu rabadon, a roa się jej bardzo przydaje. Z drugiej strony masa graczy płacze, że roa to zly item na morganę. Nie mam pojęcia dlaczego, roa ogółem to świetny item xd
ja zawsze wolałem robić cata -> rabadon -> b veil na w sumie wszystkim, ale morgana nie gralem to tylko mowie
1)Jak to ma wyglądać z tym resetem elo? Ci co mają po 2k+ zostaną przydzieleni do grupy 1.6k elo itd? Przecież to bezsensu 2k a 1.6 to jest OGROMNA różnica, wątpię że to wypali ;f chyba że w jakiś inny sposób to ma działać.
2) Co myślicie o talonie? kurde zagrałem nim już trochę meczy i nadal nie wiem jakie jest jego miejsce w drużynie... niby to assasin , jednak wydaje mi się ze akali jest 100x lepsza. Do tego raz po niezłej farmie idzie mi znakomicie, a raz jakiś random support mnie zjedzie...może gram nim źle , ale kurde nie mogę się odnaleźć tą postacią.
Wreszcie sa patch-notes... W sumie nic takiego wielkiego nie zmienili w mojej opinii, pierdu pierdu kazda postac dostala +-5 dmg wiecej albo wieksze manacosty/mniejszy range na jeden skill o 50. Mordekaiser teraz bedzie ladowal o polowe mniej tarczy na minionach niz poprzednio i dobrze. Jedyne co wyglada fajnie, to zmiana Tarica.
http://na.leagueoflegends.com/board/....php?t=1226662 - patch notes
http://na.leagueoflegends.com/board/....php?t=1226228 - patch preview
me gusta ten patch!
<33333333333Cytuj:
Shaco
Jack-in-the-Box
Boxes are now immune to damage while stealthed if the source cannot see them
Jack in the Box trigger radius reduced to 325 from 400 to mitigate cases where it fears targets and they run out of range, rendering the Box unable to attack
Fixed a bug where Jack in the Boxes could be seen by stealthed enemies
Fixed a bug where Jack in the Boxes could be seen in brush or through fog of war while not stealthed if an enemy was nearby
Fixed a bug where Jack in the Boxes would sometimes stop attacking targets if they both were in brush
Fixed a bug where Jack in the Boxes could activate but fail to fear targets moving near the edge of its range
Fixed a bug where turrets would always attack Jack in the Boxes first
Improved Jack in the Box AI
Boxes will hard lock onto the closest champion that has damaged Shaco recently, or that Shaco has damaged
Boxes will soft lock onto other non-neutral-monsters they attack (they will prefer to keep attacking that target)
We plan more Box AI improvements in the future!
i jeszcze
gustaCytuj:
You can now use multiple Health or Mana Potions while you have one active which will queue them up to be used after the previous completes (maximum 5 stacks)
ja pierdole jaki op O_OCytuj:
Taric
Imbue
Cast range increased to 750 from 625
Shatter
Armor aura range increased to 1000 from 600
Taric now loses the passive armor bonus instead of the armor aura upon activation
Cooldown reduced to 10 seconds from 16 seconds
Damage reduced to 60/105/150/195/240 (+0.4 ability power) from 100/150/200/250/300 (+0.5 ability power)
Dazzle
Stun duration is now always 1.5 seconds from 1-2 seconds
Cast range reduced to 625 from 650
Missile speed increased to 1400 from 1050
Minimum damage increased to 40/70/100/130/160 (+0.4 ability power) from 20/40/60/80/100 (+0.2 ability power)
Maximum damage reduced to 80/140/200/260/320 (+0.8 ability power) from 80/160/240/320/400 (+1.0 ability power)
Radiance (Remake)
Taric slams the ground dealing 150/250/350 (+0.6 ability power) magic damage to nearby enemies. For the next 10 seconds, Taric gains 30/50/70 Attack Damage and Ability Power and grants nearby allies half the bonuses. 100/90/80 second cooldown.
i jeszcze singed mini buff heheheh me gusta
a lee sin nadal nie ruszony ;d
ogolnie patch duzo nie zmieni w mecie, myslalem, ze beda jakies powazniejsze nerfy mordekaiser, az stanie sie up, chociaz nerf tarczy bedzie bolal
liczylem na jakis wiekszy nerf garena w early..
Singed
Attack range increased to 125 from 100
Fling range increased to 125 from 100
WTF
koleś który potrafi tankować 10 turretów, przyjąć hity od 30 carry i jescze uciec na low hp dostaje buffa? are you fucking kidding me? Reszta okej, cieszy buff rammuska :)