Visher napisał
Więc już Ci tłumaczę;
w momencie gdy ty podejmujesz akcję, którą jest np. zniszczenie dirta, klient zakłada że akcja odbędzie się bez problemowo, dla tego efekt tej akcji widzisz od razu w swoim kliencie. Za ten czas odpowiedni pakiet jest wysyłany dla serwera z informacją, jaka próba została podjęta. Następnie serwer sprawdza, czy jej zrealizowanie jest możliwe (bo może być blokada na niszczenie, albo ktoś zniszczył już wcześniej), i wysyła pakiet z informacją o wyniku: albo potwierdzający (efekt już masz na ekranie), albo zaprzeczający - wszystko wraca do poprzedniego stanu.
Jednak zdarza się tak, że ten pakiet w ogóle nie dochodzi, albo odpowiedź dochodzi po bardzo długim czasie. Jeżeli klient nie otrzymuje długo pakietu z odpowiedzią, zakłada że akcja się nie powiodła i cofa zmianę.
Rozumiesz? Winne jest tu łącze, nie jakieś limit framerate, java czy bóg wie co.