jakby porównać starcraft I do np. command & conquer tiberium wars to tiberium wars wygrywam jak chce, a w starcraft są małe problemy bo to surowce, bo to tamto, bo wszystko drogie itp.
Wersja do druku
Nie wybaczę wam że zapomnieliście o
Mario (znany również jako Super Mario, a początkowo Jumpman) – fikcyjna postać z gier wideo stworzona przez Shigeru Miyamoto z firmy Nintendo. Zazwyczaj jest ubrany w niebieską koszulkę i czerwone szelki. Jego ukochaną dziewczyną jest Księżniczka Peach.
Wystąpił w wielu grach. Pierwszy raz można było zobaczyć go w grze Donkey Kong z 1981 roku na automaty arcade. Jego brat Luigi po raz pierwszy pojawił się w grze Mario Bros. w 1983 roku. Nowsze gry z Mario są robione do dzisiaj.
Spis treści
Syberia 1 i 2
Załącznik 217478Cytuj:
Wikipedia napisał
a planescape: torment?
właśnie
http://image.com.com/gamespot/images...0screen001.jpg
Planescape Torment
Planescape: Torment – gra komputerowa z gatunku cRPG współtworzona przez studia BioWare i Black Isle, a wydana przez Interplay w 1999 r. Rozgrywka oparta jest o drugą edycję zasad systemu Advanced Dungeons & Dragons i osadzona jest w świecie Planescape. W grze wykorzystano nieco zmodyfikowany silnik graficzny Infinity Engine, który sprawdził się w grze Baldur's Gate. Planescape: Torment znajduje się na liście Największych gier wszech czasów serwisu Gamespot[2].
Planescape: Torment w wielu kręgach uważana jest za grę kultową. Mimo braku innowacyjnej grafiki czy rozwiązań technicznych fabuła gry wciąga gracza, który od początku może utożsamiać się z Bezimiennym. Spowodowane jest to między innymi wieloma niedomówieniami w grze (nie wiemy ile lat trwają reinkarnacje Bezimiennego, nie poznajmy także jego imienia).
Gra ta do dziś ma niesamowitą liczbę dialogów - w wersji oryginalnej liczba ta wynosi 800 000 słów (dla porównania: to mniej więcej tyle, co 5 000 stron typowej książki).
Dzięki temu faktowi oraz nieśmiertelności głównego bohatera gra w znacznej mierze przypomina książkę, ponieważ możemy skupić się wyłącznie na fabule i rozwijać główny wątek, nie dbając o rozwijanie cech głównego bohatera, jak ma to miejsce w cRPGach.
Twórcy gry postawili także na oryginalność - każdy z bohaterów w grze jest niepowtarzalny. Główny protagonista nie jest odważnym, zapatrzonym w siebie przywódcą, walczącym ze złem i ratującym przed nim świat, lecz nieznającym otaczającego go świata, szukającym prawdy o sobie kruchym człowiekiem. Także osoby, które mogą dołączyć do jego podróży, są niecodzienne - latająca czaszka, upadły sukkub, żywa zbroja czy lekko zwariowany komputer. Każdy z nich połączony jest z Bezimiennym więzią tytułowej udręki, która nie odstępuje ich na krok. Oczywiście, dla każdego z towarzyszy jego własna udręka przybiera trochę inny kształt.
Gra porusza także problemy filozoficzne - pytaniem towarzyszącym nieśmiertelnemu od mniej więcej połowy gry jest
„ Cóż może zmienić naturę człowieka? ”
Gracz dowiaduje się także, co spowodowało nieśmiertelność Bezimiennego i jakie skutki to na nim wywarło.
Jednym z głównych motywów jest to, że jeśli w coś wierzy odpowiednio wiele osób lub jest powtórzone wielokrotnie, staje się to rzeczywistością. W trakcie gry gracz ma okazję dowiedzieć się, iż Bezimiennemu w przeszłości drogą dyskusji udało się udowodnić, że jego rozmówca nie istnieje (sic!), co spowodowało jego zniknięcie. Znane z Dungeons and Dragons Githzerai tworzą swe miasta w sferze chaosu - Limbo - właśnie poprzez odpowiednio silną wiarę i przekonania. Inna myśl mówi o fatum. Tytułowy bohater próbuje uniknąć swego losu, jednak nie wiedząc nawet o tym przez wszystkie swe czyny dąży do jego wykonania.
Nie, P:T nie.
Jak juz, to BG1. W sumie nie iwem czmeu, ale bardziej podpadl mi do gustu pierwszy Baldur. Moze dlatego, ze byl DUZO trudniejszy.
Baldur 2 imo najlepszy.
serious sam:
http://i17.tinypic.com/6s9h6cp.jpg
niby fabularne zero, a jednak giera potrafila przykuc do ekranu na dlugie godziny. nadal jest jednym z najlepszych "odstresowywaczy" gatunku.
no i te komentarze sama: "mini gun, a maksimum radosci" (po znalezieniu miniguna), "sam sie aaaaaaaaa/aaaaaaaa yourself" (po zabiciu jednego z pierwszych kamikaze, ktorzy biegli na ciebie krzyczac "aaaaaaa"), "co dwie glowy, to nie jedna, ale jak to sra?" (komentarz na temat dwuglowego weza).
ufo aftermath:
http://www.gamershell.com/static/scr...61695_full.jpg
nastepca serii XCOM, wg mnie calkowicie zasluzony.
na ziemie napadaja obcy, wybijaja ludzi, mutuja zwierzeta (i nie tylko), przerabiaja ekosystem - a ty masz temu zapobiec (lub nie, ale ciii).
gra jest o tyle ciekawa, ze w trakcie misji gra jest strategia turowa, zas miedzy misjami jest to cos w rodzaju tycoona polaczonego ze strategia czasu rzeczywistego (z aktywna pauza).
teoretycznie cala nowa seria UFO sklada sie z 3 czesci, jednakze uwazam 1sza za najlepsza - prostota rozgrywki, dobry balans sil (w 2ce od okolo polowy gry przechodzilem kolejne misje 1 postacia uzbrojona w snajperke), wciagajaca fabula.
A to kojarzycie?;d
Mialem kiedys na plycie z CDA, gralem caly dzien ;d;d;d
Gorky 17
http://www.kmzpub.ru/images/Reviews/gorky17-5.jpg
@editCytuj:
Gorky 17 to wydana w 1999 roku gra strategiczno-taktyczna. W USA wydana pod tytułem "Odium", przez Monolith Productions. W Rosji, w wyniku nieudanej próby stworzenia żołnierza doskonałego, pojawiają się mutanty. Miasto zostaje zbombardowane i całkowicie znika z powierzchni Ziemi w 2008 roku. W niecały rok później w Polsce wykryto niezidentyfikowane jednostki. Zostaje wysłana pierwsza grupa zwiadowcza, jednak dowództwo NATO traci z nią kontakt. W ślad z nimi wyrusza drugi 3-osobowy zespół, którego zadaniem będzie odnalezienie członków pierwszej ekipy i wyjaśnienie całej sprawy związanej z mutantami. Gra zebrała pozytywne oceny zarówno w zagranicznej jak i krajowej prasie - średnia ocen wynosi 70% - 80%.
ta gra mnie przerazala :(
i ten zajebisty polski dubbing
nie wiem czy ktoś wspomniał o:
Larry 7
http://www.gry-online.pl/Galeria/Htm...2/16987500.jpg
http://marciniak.adrian.w.interia.pl/larry.jpeg
Gra wg mnie też klasyk ! :)Cytuj:
Larry 7: Miłość na Fali - (ang. Leisure Suit Larry 7: Love for Sail), dosłownie "Larry Bajer Garniak 7: Miłość na Fali" – gra przygodowa autorstwa Ala Lowe, ostatnia część tworzona z jego udziałem. Gra charakteryzuje się rysunkową grafiką 2D, humorem i podtekstami erotycznymi. Wydawcą gry jest Sierra Entertainment (w chwili wydania gry SIERRA ON-LINE).
Larry zakuty w kajdanki przez Shamarę (postać z zakończenia gry Leisure Suit Larry 6: Shape Up or Slip Out!) musi uciec z palącego się budynku. W dalszej części gry Larry znajduje bilet na rejs luksusowym liniowcem HGW Babilon. Celem Larry'ego jest wygranie konkursu "Puchar Zdobywców Pani Kapitan" i tym samym spędzenie jednego tygodnia w kabinie Pani Kapitan Kasi.
Nie tylko ta część!
Commandos 1 dodatek wcale nie byl trudny za wyjatkiem jednej z poczatkowej misji gdzie wysadzalo sie pociagi.
@edit
Wacki kosmiczna rozgrywka.
http://www.cdaction.pl/obrazki/wacki...ylem_bymc5.jpg
Na pewno ktos gral
gta vice city najlepsza gra swiata i tyle na ten temat ;d
Anno 1602
Gra strategiczna, ogólnie miażdży, wciąga i wgl.
Na PSX Crash Bandicoot 3 ;) Niesamowita jak wszystkie gry tej serii jednak ja mam do niej sentyment
Na PSX jeszcze polecam Teken 3 też niesamowita ;)
Pozdrawiam
Brana ; )
http://www.gamershell.com/static/scr...23038_full.jpg
zna ktos?Cytuj:
Jazz Jackrabbit