Wczoraj oglądałem jakiś stream 25 man garrosh to mieli 3 albo 4 hunterów którzy na początku wystrzelili wpizdu z dpsem, więc chyba daje rade, jednak poczekam aż ktoś mądry się wypowie :D
Wersja do druku
niektore glyphy bardzo umilaja gre jak kosztuja grosze to warto kupic, musisz poogladac i zobaczyc co da ci sustain itp
duzo klas ma glyphy ktore odnawiaja jakies cd buffy po zabiciu moba ktory daje expa
Czy wciąż warto zaczynać swoją przygodę na globalu ?
grałem trochę na piratach i jakoś nigdy nie przyciągnęły mnie na dłużej, i tak sobie myślę czy wydanie 140~ pln na wejście nie skończy się tak, że pogram tydzień i to by było na tyle
pograj sobie na trialu, do 20 lvla mozesz grac bez zadnych znaczacych ograniczen
ale wez pod uwage, ze wow zaczyna sie na 90 lvlu i na 20 lvlu to mozesz ocenic takie rzeczy jak sterowanie, grafika, muzyka itp. raczej gameplay sie srednio sugeruj, bo expienie (1-90) jest wg. duzej ilosci ludzi procesem dosc nudnym i meczacym, za to content na 90 lvlu(PvP i PvE) to jest sens WoWa.
meh, questy są ciekawe i często zabawne (nie mówię tu o tych idź, zabij, przynieś, których też jest sporo), a jak nie mamy ochoty na questy to zawsze możemy sobie znaleźć grupę ludzi i wyczyścić parę dungeon'ów ;d
ale co najważniejsze, miałem kilka podejść do tej gry, ale zawsze grałem samemu, teraz okazało się, że mam tu kilku znajomych z rl + torgowa gildia i jest o wiele lepiej jak można się do kogoś odezwać.
no ja nie mowie ze expienie jest jakies mocno nudne, po prostu niektórzy przechodzili te questy juz po 5 razy i dla nich 1-90 to tylko formalnosc bez zbednego rozczulania sie
ale jak ktos gra pierwszy raz to sporo questów jest fajnych pod wzgledem wykonania czy chociazby fabuły, szczegolnie jak sie gralo wczesniej w warcrafta 3 i sie wie o co chodzi w tym uniwersum
szkoda, że nikomu się nie chcę czytać questów i się wgłębiać w ich fabułe, jest masa fajnych, bekowych questów, jak np tych 3 krasnoludów(na 50lvlu quescior~~), które opowiadają jak 'zabiły' deathwinga i tam się wychwalają i to jest pokazane, puchłem hardo, wiele questów jest związane stricte z wc 1-3, także content przed max lvl'em tez jest spoko jak się chcę wgłębić, to samo dungeony, praktycznie żaden dungeon nie jest dungeonem z 'dupy' tylko zabijasz kogoś konkretnego z lore, a imho się lepiej czuję jak mam ubić Hoggera niż np jakiegoś random bossa bez lore i w ogóle z dupy wziętego.
Opłaca się kupować klucze od małpy, ktoś zorientowany? Podobno nerf był?
Wszystko zależy od szczęścia. Na ok. 50 skrzynek padło mi wczoraj 10~ tokenów na gear, 1 burden of eternity i 2 pety. Mój kumpel kupił 2 klucze i z drugiej skrzynki wypadł burden. Za to inny znajomy kupił 10 kluczy i 3x miał po ponad 10k coinów.