Ta gra powinna nazywac sie world of palladin.
Wersja do druku
Ta gra powinna nazywac sie world of palladin.
jak to jest z holy pala? gram sobie juz dluugo, malo gralem i ostatnio mnie wzielo, kupilem dual speca i mam retri/holy, w co pakowac itemy jesli jestem holy? spirit? jak narazie mam 600, czy to wystarczajaco na 70 lv?; d
Bo gra ich od zajebania , kazdy noob( wiekszosc graczy wowa) po kupieniu dodatku tbc robi od razu blood elfa paladyna (jeśli gra w hordzie) lub dranei (jeśli gra w ally)
Zeby grac dobrze pvp palkiem wystarczą 3 skille na krzyż :(
A tu cytat z nonsensopedi ;d (niby beka ale cała prwada ;P)
Paladyn
- Święty wojownik, obrońca Prawa i Sprawiedliwości, wzorowy członek hordy, krwawy elf lub draenei, mutacja night elfa z taurenem (aliansi chcieli mieć coś "z hordy"). Nazywany też "noobadinem", "gejladynem" i "loladinem" ze względu na to, ze na WotLK klasa jest overpower i za jej pomocą byle dzieciak stanie sie mistrzem pvp na serwerze.. Ideałem paladyna jest krwawa elfka, która ma 2 metry wzrostu, 20 cm w pasie, 5 metrów w 0,5 tonowym mieczu dwuręcznym i -2 cm w bicepsach. Klasa ma złą renomę z powodu graczy często chcących grać Arthasa czy Lorda Uthera (w przypadku paladynów ludzi), a zarazem posiadających niski potencjał intelektualny. Paladyn ma to do siebie, że jako Twój przeciwnik potrafi Cię doprowadzić do szału. Jak? Otóż lejemy sobie paladyna (pomijając fakt, że Twój damage będzie o 50% niższy bo on ma przecież Plate) zniżamy jego życie do 15%(najlepsza chwila dla Warriora na Execute lub dla Priesta na Shadow Word:Death :>) a tu nasz kochany przeciwnik zakłada sobie tzw. kondona. Otóż na czym taki kondon polega? Działa przez ok 12 sekund, i po prostu wszystkie Twoje ciosy będą absorbowane (ang. immune). Palas zdąży się wyleczyć, i jazda od nowa! A jak uda nam się takiego delikwenta jeszcze raz do 15% HP to wtedy idzie w ruch [Lay on Hands] które ulecza go do 100% Hp które zużywa 100% many(Po ostatnim patchu stało się to wręcz niemożliwe). Tak było na TBC, gdyż od czasów WotLK nie tylko nie zużywa manu, ale też może ją dodać! Ogólnie gra paladynem jest niezwykle prosta, często ogranicza sie do walenia w (aż!) jeden klawisz. Klasa bardzo często wybierana przez nobów, bo "palek iest owerpower i kosi fszystkie inne klasy bo ja to na dróidzie dostawauem w łeb!". Inne klasy oczekują że paladyn będzie ich ulepszał, tyle że paladyn ma swoją wizję "buffów" a drużyna swoją i zawsze pojawia się kłótnia - "Daj mi mighta/kinga/wisdoma."
No to żeś mnie rozwalil :D
Przed 4.0.1 uzywalem kolo 15 skilli + gadżety z engi, trinkety.
Twierdzicie ze paladyni sa latwi do ogarniecia, moge sie zalozyc ze sami nie wyszlibyscie poza 1200 ratinga : /
BTW na koniec sezonu w top100 byl 1 ret, na serio skonczcie pieprzyć
Ja pierdole , co za stereotypowe myślenie ... Klasa jak każda inna , i to zależy od ciebie w jakim stopniu ją ogarniesz , era 1 makra już chyba minęła. Skoro paladyn czy to w pve/pvp jest taki mega łatwy to co powiesz o reszcie np. arcane mag? Ten to ma skomplikowaną rotacje , faktycznie.
Abroth chyba utknął gdzieś w patchu 3.x.x z tą swoją tezą. Temu drugiemu kretynowi nawet nie odpisujcie bo robi z siebie atencyjną dziwke i prawdopodobnie nie miał styczności z inną grą mmo niż tibia. Jeszcze to " kazdy noob( wiekszosc graczy wowa" OMG , ARE U FUCKIN RETARDED?
Na 70 to bez różnicy w co pakujesz - jedz do 80. No więc gemujesz się only int (jak to było przed patchem ) w meta +10stats. Jako, że teraz nie ma już mp5 i holy pala / resto shammy mają spirit w itemach. Ogólnie staty to mniej więcej haste , crit, mastery.
Tylko radzę po wbiciu 80 lepiej zbierać IP do capa (4k) bo pare tyg - cata i te itemy i tak będa gówno warte (itemy z icc25h wymienisz w ciągu paru h questowania na 81+), a mając 4k na 85 ze 2 ciuchy kupisz ; )
#kwiatek
Sory ale nie mając 80 lvla i jakiegoś pojęcia o pvp lepiej sie nie wypowiadać na temat pvp danej klasy ;p
Przed 80 nie które klasy po prostu są imba i wszystko wyrównuje się na 80 kiedy ma się już dostęp do każdego asa danej klasy i się trochę ja ogarnie.
Idąc takim tokiem rozumowania to prot warr powinien być imba na areny bo przecież na 59 lvlu na bg zdejmuje ludzi na stunie z charge ;c
Retardin był trochę imba z początku wotlk (tak jak i dk) - obecnie jak każda inna klasa.
Prawdziwa gra zaczyna się na 80 z jakimś tam gearem.
Tu nie chodzi o rotacje skilli, tylko o to, że paladyn ma dojebany dmg nawet w procie IMO
Chcesz go ujebać nawet jak go 1 zaskoczysz to zajebie Ci stuna na 6 sekund, wypierdoli ze 2 skille i juz prawie nie masz hp a jak ty go zaskoczysz i nie zdazysz go zburstowac to kondon, stun, heal, JEB i nie zyjesz :D
Imo troche przejebany ale ja sie moze nie znam o;
takie jest moje zdanie
#up
no spoko, ja tlyko mowie moje wrazenia z opowiadan szynka/enego/simsa a kazdy z nich ma 80 :P
no ale skoro tak mowisz ; p
no i warek nie ma tak doejbanego leczenia
Cytuj:
Abroth chyba utknął gdzieś w patchu 3.x.x z tą swoją tezą.
To w tym patchu tez juz byl OP ?
Tak? Czy TY aby na pewno dalej rajdujesz? Tank na Rotface był 2gi w dpsie z shieldami za 110k, dziękuję za taką grę - na normalnej walce napierdala po 20k, bardzo normalne. Tak samo prot warek - tankując addy zrobił 24k dpsu, podczas gdy 4ty w dpsie 16k - hm? I żeby mi tu nikt nie pierdolił, mówię o ogarniętej gildii, w warunkach rajdowych na ICC.
majac 5.5k gs na recie wyprzedzam gosci z 6k w dpsie.
tak, paladyn jest op.