W miare dokładne info jest tutaj:
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
Wersja do druku
W miare dokładne info jest tutaj:
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
Bardzo się cieszę, że dali tego 7 dniowego triala. Uchroniło mnie to przed straceniem kasy na prepaid. Ta gra to jest takie rzeźbienie w gównie. Co tydzień to samo- ten sam raid te same daily questy i tak w kółko do nowego dodatku :F Jedynie pvp zostaje. kiedyś ta gra była ciekawsza
klasy mele w pvp to sa jakies niedorobione czy cos? przed chwila gralem bg, w ktorym na 30 chlopa 4 mele, reszta czarujace rangedy i tak ciagle, 1/4 mele reszta rangedy.
P@wcik według Ciebie, jakie są teraz najbardziej hardcorowe achivy? Chodzi mi o poziom trudności, nie tylko z raidów, pvp ale również z innych rodziajów. Łącznie z Feats of Strength.
Poza raidami/arenami to raczej trudnych achie nie ma, większość po prostu wymaga czasu/cierpliwości/szęścia/gold'a i tyle. Challenge Mody co najwyżej za 5 many może czegoś tam wymagają, ale też wyjątkowo trudne nie są. Brawler's Guild do pewnego stopnia, ale gear trywializuje to bardzo.
Feat of Strength też tak samo działają z tym że musiałeś grać wtedy kiedy content był aktualny żeby je zdobyć.
http://eu.battle.net/wow/en/characte...tyheros/simple
Tu masz link do mojej postaci, jak widać nie raidowałem zbytnio.
Powrzucajcie tak jak ja, linki do postaci :)
Nie wiem czemu, poznikały mi Achi za eventy. Miałem ich dużo zrobionych, a stronka pokazuje tylko jeden. Może jak się zaloguje się pokażą?
Czy je odnowili i trzeba od nowa jechać?
http://eu.battle.net/wow/en/characte...kmkii/advanced
Prawdopodobnie tak jak mówisz i będzie się potrzeba zalogować, a jak nie pomoże to jakiś ticket do GM czy coś.
Down
Większość
Teraz Achi jest przypisane do konta?
http://eu.battle.net/wow/en/characte...rdzie/advanced
@edit
Wracaj!
Enh teraz coraz bardziej widoczny na arenach/bg, a na forach ludzie narzekają ze jest bardziej niż viable.
http://eu.battle.net/wow/en/characte...other/advanced[*]
jeszcze w Malevolentach ;d
ale enh siekę robiło fajną wtedy, taki przyjemny kontrolowany burst :3
tak od paru tygodni mnie caly czas korci do pogrania, kiedy startuje nowy tier? w sumie teraz wakacje, to raczej lipa z pve, ale casualowo bym pogral (ta, juz to widze ;dd) tylko, ze ostatnio myslalem o wylvlowaniu monka w healu - viable? w pvp widzialem, ze sobie zaczal calkiem spoko radzic, jak z pve?
Zacząłem znowu grać, zrobiłem sobie warriora z myślą o dpsie ale czy ta klasa pod dps jest przydatna? Jak tak patrzę na czacie to szukają zawsze tylko ranged dps. Normalnie potem biorą do teamów czy lepiej od razu przejść na jakiegoś maga/shamana?
Wydaje mi sie ze nic takiego nie ma, kazdy dps jest w miare dobry, tutaj masz jakis ranking chociaz nie jestem pewien czy to jest dokladne http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings/maximum#522
Najfajniej gra mi sie areny 2v2 ale potrafia byc strasznie irytuajce w moim setupie (dk/holy), tak ze nie ma szans aby pasc ani zabic kogos i te preje disc ;f
A jest jakaś torgowa gildia lub jest ktoś w jakiejś nastawionej na raidy ale przyjmujące też "na socjal"?
1No więc ten Unannouced Feature na 5.4 to nowy poziom trudności. Zapowiada się dość ciekawa forma casualowego raidowania bez koniecznosci gry z randomami ejdnak pozwalająca raidować obecny kontent crossrealm z ludzmi z RealID/Battletaga. Tym bardziej ze bedzie mozna raidować w jakimkolwiek rozmiarze raidu od 10 do 25 osob ;OCytuj:
Raids in World of Warcraft have a long history of not just challenging players, but changing and evolving as the years and expansions go by. As with everything in the game, we’re always thinking about what more we can bring to raiding to improve the experience for an even wider range of players. While Normal and Heroic Raids are a great fit for many, we feel there’s another gap worth filling—and to that end, we’re currently working on the development of a new type of Raid for the next major content update: Flexible Raiding.
One Size Does Not Fit All
While it’s impossible to fit every player into a neat, tidy archetype, we recognize that we could be providing a better experience to one broad category of raider: social groups comprised predominantly of friends and family, and smaller guilds that do their best to include as many members in their Raid outings possible.
During the Wrath of the Lich King expansion, the 10-player Normal difficulty served these groups of players pretty well, but the unification of 10-player and 25-player into a single difficulty effectively eliminated that niche. While Raid Finder mode is extremely accessible, it doesn’t provide smaller groups with a tight-knit social experience while progressing through the content. In Patch 5.4, we’re planning to introduce a new mode of raiding that allows us to deliver the sort of experience that we think these players are looking for.
/Flex
To fill this void, we’re in the process of developing a new Flexible Raid system, which includes a new difficulty that sits between Raid Finder and Normal difficulty, while still allowing friends, family, or pick-up groups to play together. This difficulty will be available for premade groups of 10–25 players, including any number in between. That means whether you have 11, 14, or 23 friends available for a Raid, they’ll all be able to participate.
The Flexible Raid system is designed so that the challenge level will scale depending on how many players you have in the Raid. So if you switch between 14 players one week and 22 the next, the difficulty will adjust automatically. Keep in mind that unlike Raid Finder, no matchmaking is available, so you’ll need to make sure you invite people to attend—but if some can’t make it, it’s not the end of the world (or the Raid). You’ll also still be able to invite Real ID or Battle.net friends cross-realm. Who you choose to bring and what Item Level gear they’ll need to join your merry band is up to you, too—there’s no Item Level requirement for this Raid difficulty.
Dressed to Kill
A new Raid difficulty also means a new Item Level. Flexible mode will award loot with an Item Level that falls between Raid Finder and Normal quality, and will use the Raid Finder’s “per person” loot system, specialization choices, and bonus rolls, so you won’t need to worry about bringing the “wrong” person and having them win that piece of gear you’ve long been waiting for.
You Have the Keys
We plan to unlock the Flexible Raid difficulty in wings, similar to Raid Finder, but on an accelerated timetable. This new difficulty also has a separate Raid lockout from Raid Finder and Normal difficulty, allowing you to take part in all three if you so desire. You’ll also be able to complete portions of your “Glory of the Orgrimmar Raider” raid meta- achievement in Flexible mode as well as in Normal or Heroic to earn cosmetic rewards such as an epic mount. This will allow Raid groups the opportunity to switch off nights between raids to complete achievements. Finally, taking part in Flexible, Normal, or Heroic difficulty will provide access to additional rewards that won’t be available in Raid Finder.
Getting Down to Brass Tacks
As with any in-development feature, we’re continuing to refine how the Flexible Raid system will work, and we look forward to hearing your constructive feedback from your experiences on the Public Test Realm when the new system goes live.
Mi troche brakuje 40 osobowych raidow, dlaczego w ogole BLizz sie z nich wycofal ?
Ponieważ 40stki to była porażka, gdzie 50% raidu próbowało, grać 45% afczyło, 5% stało out of combat gdzieś w kącie i czekało aż ktoś zginie żeby "battle rez" zrobić. Po co robić content na 40 osób skoro i tak połowa co najwyżej gra.
Pomijając fakt że trzeba było te 40 osób zebrać (i tak nie trzeba było mieć pełnych 40 osób żeby je wyczyścić, może AQ40 i Naxx40 przez pewien krótki okres czasu), a w obecenej sytuacji 25tki umierają powoli bo ludzi zebrać trzeba.
Do tego dochodzi fakt nieracjonalnych raid comp'ów (np. 8 war tanków z set bonusem na four horsemen)
Mało który komputer udźwignął by raidowanie 40stek obecnie z jakimś sensownym fpsem.
Jak wygląda sprawa z capami u warka chodzi o Expertise, Hit i tak dalej.
http://www.noxxic.com/wow/pve/warrio.../stat-priority
Stamina na priorytecie?
To nie było tak, że staminy zbierało się jakąś tam wartość, a później w Mastery i inne staty jechało>?
Nie, w procie stam sie gemuje i tyle.
Na jakim ilvlu mniej więcej opłaca się rerollnąć magiem z frost na fire?
http://www.youtube.com/watch?v=me6HD-BwDKY
Warto się tym kierować?
Nubskie pytanie :<
Jak dostac sie do Valley of blosooms, azeby zakupic latanie po Pandarii ?
Robisz misje w Temple of the White Tiger <Kun Lai Summit>, misje prowadzą do otwarcia bramy na południu.
Załącznik 293464
Drodzy wowowicze ! Jest pytanie i prosilbym o szybka odpowiedz. Realm change + fraction change po tej przecenie wynosi 22.5 euro ? I czy ona nadal jest ?
2. Warto wrocic do wowa ? Nadgonie z ilvlem, nie bede sie nudizc ? 90dk jak cos. Z gory dzieki
O to, generalnie jak miałem średnie pojęcie w Cata o niektórych klasach i specach oraz dość mocno starałem się każdemu pomóc wykręcić większy dps na Ultraxionie (xd), to sprawdzanie zaczynałem wg tego.
Żeby te wyliczenia miały sens, to polecam polockować niektóre enchanty/gemy, bo czasem zamiast zwiększyć dps, traciło się go przez to, że usilnie ciągnął do capa.
Also kiedy Siege of Orgrimmar? W wakacje czy po?
jakiś trailer tego 5.3 będzie czy co, bo nie mogę się doczekać :x
5.3 trailera nie miał, dopiero 5.4 (Siege of Orgrimmar) jakiś bedzie miał. I prawdopodobnie dopiero w sierpniu/wrzesniu wyjdzie (3-4 miesiace farmienia ToT'a/boostowania arabów za gold) :<
Sprawdziłem cenę takiej usługi:
Nie wiem gdzie jest mowa o jakiejś przecenie, ale może sama się nalicza ;3Cytuj:
17,50 GBP
Co do dwójeczki - ja myślę, że to zależy od podejścia, sam musisz wiedzieć, czy Ci się chce w to grać :P
Tak chciałem się do małej ilości addonów ograniczyć, żebym mógł sobie na jakiejś rozsądnej grafice grać ale jak już wbiłem na curse to nagle dużo znalazło się takich które chciał bym mieć ;/
Bitten's SpellFlash: Warrior
Bartender4
Bagnon
Tidy Plates
Tidy Plates: Threat Plates
Prat 3.0
Omen Threat Meter
i na koniec SexyMap
Coś jeszcze warto było by pobrać? Oprócz DBM'a?
Bitten's SpellFlash: Warrior - zamiast tego bym wzial tellmewhen albo weakauras, duzo bardziej uniwersalne. (troche ciezkie na poczatku do skonfigurowania ale pomoc moge)
Do tego pewnie bym jeszcze wzial Shadowed Unit Frames, bo standardowe są irytujace.
Grid do party/raid frames'ów.
I zdecydowanie BigWigs zamiast DBM, no chyba ze potrzebujesz niesamowicie wielkich warning'ow na srodku ekranu.
Rzeczywiście, ten TellMeWhen jest bardziej uniwersalny. Autor umieścił Guide z Youtube jak go skonfigurować :)
Chce sobie ustawić to tak, żeby pokazywał kiedy "Sword and Board" i "Ultimatum" są aktywne, żebym mniej Rage spalał. "Weakened Armor", "Weakened Blows" oraz "Deep Wounds" nałożone na moby. "Shield Block" kiedy mam założony.
Mógłbym sobie to ładnie w GUI wkomponować, na pewno ułatwiło by mi to tankowanie.
To mogą być tylko moje preferencje, ale nie umieszczałbym rzeczy które automatycznie się aplikuje typowymi zapychaczami GCD (Devastate na przykład), bo to tylko zaśmieca ekran a zakładając że wykonujesz "rotacje" jak nalezy to zawsze beda na celu i tak. (Co najwyzej bym skonfigurowal jakies ostrzezenie kiedy danego debuff'a NIE MA na celu).
Ja mam problem z nauczeniem się rotacji, co kiedy gdzie i jak. Zazwyczaj z poradników tipy używałem i jakoś to wychodziło. Teraz będę się kierował tym:
http://www.noxxic.com/wow/pve/warrio...-and-cooldowns
Chciałem mieć te ikonki gdzieś bardziej wyraźnie, na dole ekranu. Bo blizzard umieścił je w górnym prawym rogu ekranu i zazwyczaj nie widzę ich.
Jestem skupiony na walce, patrzeniu co się dzieje dookoła mojej postaci, poza tym one tam się u góry mieszają i wyszukiwanie za każdym razem czy któryś z nich jest aktywny zajmowało by za dużo czasu. Tak samo jak patrzenie na ikonkę bossa który również ma założonych zazwyczaj więcej pierdółek ;/
http://i44.tinypic.com/2nl9s75.png
Ja zawsze ten sposob ustawiania tellmewhen lubilem, wszystkie wazne CD na srodku ekranu sa trackowane + wszystkie proc'i tez sie na srodku ekranu pojawiaja. A action bary/buff bar na swoim miejscu jak zawsze siedza.
Wiem ze powrot od wowa zalezy tylko ode mnie ale mi chodzi bardziej o to, czy od czasow patcha przed Thunder Kingiem, duzo sie zmienilo i jest wiecej rzeczy do roboty ? Np. czy archeologia sie bardziej rozwinela i teraz mozna cos lepszego zdobyc niz jakis spear 463 ilvl, czy mozna na tej wyspie thunder kinga bic moby i przy tym zdobyc jakiegos fajnego rare mounta itd. ogolnie chodzi mi o to czy nadal po end-gejmie z reguly robi sie daily i raidy itd, czy dodali jakies fajne jeszcze rzeczy
nic fajnego nie ma. to jest cały czas to samo rzeźbienie w gównie- tylko inna fabuła. Ja dostałem 7 dni freegametime i po 3 dniach już się nie logowałem. W wowa pocinam od 2006 i ta gra jak dla mnie się wypaliła. Co za przyjemność klepać co tydzień te same raid, codziennie te same questy... No może pvp ale ileż można
Jedyny moment warty powrotu to nowy dodatek- wtedy jest nawet ciekawie podczas lvlowania i pierwszego raidu ;d
Zalogowałem na mojego Destro Warlocka, świeża 90'tka, gear wiadomo jaki - trochę z questów, trochę z dungów i może dwa z heroic. Mam na tym locku problem z damage. Używam TinyDPS żeby zobaczyć jak sobie radzę względem innych i pod koniec dunga przegania mnie healer... WTF*. Poczytałem o rotacji na noxxic ale mimo wszystko nadal jestem do dupy i to mocno. Jest jakaś inna lepsza rotacja czy po prostu jestem debilem?
*ofc sprawdziłem jaki inni mają gear i mniej więcej jest on na tym poziomie, trochę gorzej, trochę lepiej ale nie tak żeby przegonić mnie o parę kk damage...
wiesz ilvl robi cholerna roznice, majac 490 ilvl, a typ np. 530 ilvl, to robisz od niego nawet o mniej niz 100k dps :p Jesli te roznice sa minimalne, powiedzmy np. ty masz 490 a typ 500 to nadal bedzie ta roznica nawet tych 20k dps'a. Wg mnie zalezy jeszcze od twoich reforgów i enchantow jaki dps wykrecasz, jesli rotacje masz prawidlowa. Rotacja najlepsza, gear dobry to jedyne co na mysl mi przychodzi to enchanty i reforg
Uhuhu... myślałem, że różnica 10 ilvli to mało... problem rozwiązany... A jeszcze pytanie co do czerpania zysków z miningu, czy poza Ghost Iron Ore, czego pełno jest w Pandarii są jakieś droższe rudy? Albo coś z przetopów cennego?
PTR is coming :D
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_PMSpmB8niICytuj:
Patch 5.4 PTR - Build 17056
Build 17056 will be deployed to the PTR realms soon.
Virtual Realms are coming, which will essentially merge realms. This will allow you to keep playing on your current realm, but trade with and do arenas, raids, and dungeons with people in your realm group, as well as use a merged Auction House.
Proving Grounds is coming, with four different difficulty levels for trials: Bronze, Silver, Gold, and Endless.
A new scenario: The Celestial Tournament. Its achievement is listed under Pet Battles.
A new Darkmoon boss, a giant Dire Wolf. He appears to drop a pet version, a mount version, and a transmog weapon (paw).
A new pet battle tournament is coming to the Timeless Isle.
The chance for awarding loot from kills or bonus rolls has been increased for Mogu'shan Vaults, Heart of Fear, Terrace of Endless Spring, and Throne of Thunder on Raid Finder difficulty.
The chance for awarding loot from using a bonus roll has been increased for Throne of Thunder on Normal difficulty.
Players who obtain a realm-best time in a Challenge Mode dungeon will receive a temporary title specific to each dungeon which will persist for as long as a player retains the top time on the realm. They will also receive a Feat of Strength.
All permanent item enhancements provided by Enchanting, Engineering, Leatherworking, Tailoring, and various vendors and quests are now able to be applied to items of any level. The effects of these enchantments will be scaled down to the level of the player using the item.
http://www.youtube.com/watch?v=2Pvxux18_s8
Z Sha sie nie postarali
I jeszcze z ciekawszych rzeczy.
Feats of Strength
2 oddzielne FoS'y za 10 i 25 man : OCytuj:
Ahead of the Curve: Garrosh Hellscream (10 player) (New) Defeat Garrosh Hellscream on 10-Player Normal difficulty, prior to the release of the next tier of content.
Ahead of the Curve: Garrosh Hellscream (25 player) (New) Defeat Garrosh Hellscream on 25-Player Normal difficulty, prior to the release of the next tier of content.
http://ptr.wowhead.com/zone=6738
O ile lista prawdziwa to 14 bossów, cholera, jeden z większych raidów :D
Moglby ktos wytlumaczyc o co chodzi z tym raidem Siege of orgrimmar ? Czy to jest cos typu ze wchodzimy w jakis portal przyszlosci i widzimy co sie stanie z orgrimmar w przyszlosci, tzn. jakis spaczony Garrosh przez sha itd. Z gory dzieki, chodzi mi o wytlumaczenie lore tego raidu, czy to jest terazniejszosc - orgrimmar najechaly sha, czy co ;p
5.1 - Garrosh w Pandarii znajduje jakiś artefakt powiazany z Sha
5.3 - Większość Hordy się buntuje przeciwko Garroshowi. Gobliny znajdują w Pandarii resztki Old God'a odpowiedzialnego za Sha, przywlekaja jego serve do Orgri, garrosh chce je wykorzystać jako broń czy coś tam.
5.4 - Teraźniejszość. Oblężenie Orgrimmaru (ale patrzac na boss'y wygląda na to jakby miało to wyglądać tak Vale - > Durotar - > Orgrimmar). Ostatecznei Garrosh zostaje opetany/daje sie opetac przez Old God'a. GG\
W dużym skrócie.
Pełna wersja tutaj:
http://www.wowpedia.org/Garrosh_Hellscream#Landfall
http://www.wowpedia.org/Garrosh_Hellscream#Escalation