takie ceny MOGŁY BY być gdyby starcraft nie był zlokalizowany, ponieważ nie ma ryzyka ze angole hutrowo wykupią "polskiego" starcrafta - dzięki barierze językowej blizzard może zgodzić się na mniejsze marże - podobnie jak to ma miejsce np w world of warcraft w koreańskiej ( brak CD-Keyów, kupują tylko prepaidy ) albo chińskiej ( cd-key do założenia konta ( nie trzeba kupować dodatków), potem kupują prepaidy na czas spędzony w grze ( jeden prepaid = ~65 godzin postaci online ), a nie tak jak w pozostałych wersjach - za dni aktywności konta ).
Zauważ że bardzo dużo gier w polskiej wersji językowej jest wydawanych dużo taniej niż na zachodzie - obecnie nie siedzę w temacie, ale pamiętam czasy, jak Baldur's Gate ( przy którym poniesiono duże koszty na lokalizację - zatrudniali wielu sławnych polskich aktorów, mi. Zborowskiego) był sprzedawany po 120 zł ( dużo jak na tamte czasy, ale i tak taniej niż na zachodzie. Jeszcze lepszym przykładem jest Earth2150, ktory orginalnie kosztował od 30zł (sic!) do 60 ( wersja kolekcjonerska) - oczywiście zaraz po premierze, a nie w "ekstra klasyka~ "