biorac pod uwage ze gram praktycznie tylko w weekendy to niezle
@2up: duzo, zawsze jest w czym wybierac nawet jak gra ma kaprys i nie chce laczyc ;)
Wersja do druku
Wam też nie pokazuje pingu w wyszukiwarce?:>
mi pokazuje ale tylko przy serverach z detmeczem ;p
Map Pack 2
http://www.youtube.com/watch?v=hsQ_RoIMskg&feature=sub
Czyli nowe tryby dla starych map :)
Kurdę stronka na której sprawdzałem czy gierka mi pójdzie pokazała Wielkiego Faila :/
Jednak to samo było z Dragon Age który śmiga mam nadzieje że wy mi powiecie bo może program jest omylny
AMD Athlon 64 3000+ 1.81Ghz
1.00 GB RAM
GeForce 7300 GT
Mam w ogóle po co kupować?
Jak to jest z tymi VIP kluczami? Jeżeli kupie sam klucz do ea downloadera, to nie będę mógł grać na tych nowych mapach? Ile takich paczek jest przewidzianych?
Nie mogę się doczekać gry :3
Na jakich nowych mapach, przecież te mapy z filmiku już są, chyba, że ja czegoś nie rozumiem, więc mi wytłumaczcie =D
@edit
A już wiem o co chodzi, pojebało mi się =D
Teraz takie rozmyślenia nt. klas postaci... Pare dni temu odblkokowałem całego snajpera, dziś medyka mam już zrobionego i tak, co do snajpera, to:
W tej profesji podoba mi się najbardziej to, że utrzymujemy duży dystans między przeciwnikiem. Jeśli jesteśmy dobrze ukryci, to po 2-3 zabiciach powinno się zmienić miejsce "kampienia". Snajper posiada dwa rodzaje snajperek - wyborowe - gdzie po oddaniu strzału należy załadować nabój do komory nabojowej i półautomatyczne, a jedna jest nawet całkowicie automatyczna. I tak oba rodzaje snajperek są dobre, przynajmniej według mnie do różnych sytuacji. Snajperek wyborowych, wraz z 12-sto krotnym powiększeniem używam gdy jestem atakującym. Dlaczego? Dlatego, że po zniszczeniu dwóch skrzynek przez moją drużynę posuwam się cały czas naprzód, jednocześnie posiadając przeciwnika zawsze przed sobą. Co do snajperek automatycznych, używam tutaj VSS. Używam jej tylko, gdy jestem obrońcą. Jest tak dlatego, że broń ma dosyć dobry zasięg i strzela jak niektóre karabinki mechanika. Jest dobra i na dalekie dystanse, a gdy przeciwnik znajduje sie bardzo blisko, również łatwo go zabić, z powodu jej szybkostrzelności i zadowalających uszkodzeń.
Medyk: jedyna gra, w którą jeszcze miałem okazję zagrać, gdzie były klasy postaci, był Killzone 2. Tam medyk również posiadał defibrylator i również mógł rzucać apteczki. Był jednak najsłabszy, jeśli chodzi o jego wytrzymałość i miał również słabe bronie. W Bad Company 2 medyk może być isną maszynką do zabijania. Używając "perka" na kamizelke kuloodporną i lunetę 4x do RKMu moge z niego zrobić prawie terminatora. Jego RKMy są świetne zarówno do walki z bliska, jak i z daleka. Gdy odblokowałem MG3 - ostatnią broń medyka, byłem pod wrażeniem, jak łatwo można zabijać przeciwników. Do tego dziś po raz kolejny z daleka udało mi się zabić pilota wrogiego helikoptera, używając MG36 i lunety 4x. Dlatego też uważam, że medyk jest jedną z najlepszych klas postaci, gdyż ma świetne bronie i łatwo może zdobywać punkty, rzucając aptczke w tłum członków drużyny, bądź też reanimując ich.
Poza tym, dziś miałem ciekawego buga. Otóż zdobyłem złotą gwiazdkę za MG36. Wyglądało to tak: pojawiła się gwiazdka i dostałem heada od snajpera. Gdy się odrodziłem, gwiazdka znowu się pjawiła. Myślałem, że to dlatego, że przed zabiciem nie wyświetliła się nazwa, za co otrzymałem odznaczenie. Jednak w statystykach po końcu meczu, w miejscu, gdzie wyświetlają się wszystkie nagrody, dog tagi były dwie złote gwiazdki. Nie zwróciłem jednak uwagi na to, czy punkty były za dwie gwiazdki, czy za jedną. Szybko poleciałem po swój telefon i cyknąłem dwa zdjęcia, które jutro wstawie. Miałem tak w wersji na PS3.
Ten bug jest czesty wlasnie kiedy giniesz, podczas gdy na ekranie pokazuje sie gwiazdka/odznaczenie, wtedy po respawnie animacja gwiazdki pokazuje sie jeszcze raz, w podsumowaniu rundy pokazuje sie jakbys dostal dwie gwiazdki, ale punkty neistety sa tylko za jedna ;).