na lajcie go ominiesz, uciekać nie radze, bo w instancji te mobki nie odpuszczają po ~metrach, tylko gonią za Tobą do wyjścia XD
mogę z Tobą pójść raz i zobaczysz jak sobie radzisz, w razie czego mam go na 3 strzały ;d
Wersja do druku
Te 3 addony z pierwszego postu to co dają? Wrzuciłem niby ale nie wiem czy dobrze ;d I jak rozdawać talenty zwiadowcą?
Przestałem w to grać jakiś rok temu bo ile można na instancjach siedzieć :) ale z tego co ostatnio patrzyłem to jakiś update tam był więc może coś pogram :)
Peace
No to musisz się liczyć z ogromnym deficytem talentu, bo zwiad/łotr ma masę skilli do rozwijania ;p
Przede wszystkim maksujesz wampiryczną strzałę, mniej więcej do 40-45 poziomu - potem też powinieneś ją rozwijać, ale ze znacznie mniejszym priorytetem. Prócz tego mistrzostwo w broni dystansowej i mistrzostwo w szybkim strzelaniu - oba na maksa. Salwa w miarę możliwości wysoko, od 55 levela w górę powinien to być Twój priorytet, staraj się maksować. Wietrzne strzały i strzał wysoko przez całą grę, maksować nie musisz - dopiero jak Ci zostanie trochę talentu. Krwawej strzały nie dotykaj do 55 levela, zacznij ją rozwijać dopiero gdy będziesz chodzić na instancje, a wtedy wbij jej minimum 60 poziom. Chyżość na początku możesz rozwijać delikatnie (czyli wtedy, gdy masz trochę pt na zbyciu), potem postaraj się podnieść przynajmniej do 50 poziomu, maksowanie jest sensowne dopiero na end gamie. Przebijająca strzała dosyć wysoko (nie więcej niż 5 różnicy między poziomem Twoim a poziomem przebijającej), odbity strzał troszkę niżej, ale też wysoko. Przycelowanie też możesz rozwijać, ale raczej tylko do 50 poziomu, powyżej jest niemal bezużyteczne.
Do tego jeszcze dochodzą elitki: maksujesz podstępny strzał, strzałę osłabiającą i podstępny strzał. Zatrute ukąszenie też maksujesz, ale w dalszej kolejności. Słaby punkt wystarczy jak wyciągniesz na jakieś 50.
Ze skilli łotra to chyba tylko zwinność i zwinne dłonie Cię interesują, cieniste pchnięcie też możesz rozwijać, bo talentu Ci na łotrze na pewno nie zabraknie.
No właśnie. Lvle idą szybko w górę czas rozejrzeć sie za jakimś eq na 55-60.
Mam pewne plany ale byłbym wdzięczny jeżeli ktoś by to zweryfikował.
Gram scout/rogue, planuje kupić:
- set jednorożca zwiadowcy
- set yawaki
- kompletną dilane
- pelerynę areny
brak mi jeszcze jednego pierścienia... <może gwiazda centaura?>
+ bron na dany lvl.
Co o tym myślicie? Dodam tylko ze mówimy o eq do 60 lvla.
Oraz pytanie drugie:
Znacie jakiś ciekawy set na wygląd?
set jednorożca zwiadowcy + set Barona z WA będzie dobrym rozwiązaniem na początek. Pelerynę też można z WA wyciągnąć, do tego dwie dilany, a nawet 4 można liczyć (2x pierścień + 2 x kolczyk), naszyjnik... dilany? ;d ja się na biżuterii za bardzo nie znam, ale łatwo można to wydropić.
Czyli ZS, HoS, DL i WA, z tych czterech instancji trzeba będzie wyciąnąć Ci ciuchy. Ogarniamy je raczej, więc z kupnem możesz poczekać na poważniejsze sety.
Jak mam te dwie klasy to mam je rozwijać równo, żebym miał na obu ten sam level?
Nie, raczej nie ma takiej potrzeby. Powiedzmy, że maksymalna różnica w poziomach to jest ~15, coś takiego. Jak masz 40 poziom, to 25 subki to takie minimum raczej. Przy 70 levelu wbicie 55 też nie stanowi jakiegoś kłopotu na misjach dziennych. A wbicie subklasy na piąty poziom przy dwudziestym poziomie to kwestia 10 minut ;d
Obóz Heffner to imo straszna strata czasu, 3h wałkowiania questów po 10 expa...
Na początku może i tak, ale potem jest o wiele lepiej...
Co do subki to polecam wbic główną klasę na zwykłych misjach <Logar>Varanas>Aslan>Ystra itp>, a subke wbic na terenach które weszły w ch4 <Wybrzeże Okazji, Xaviera> wbicia tutaj 50 lvla to kwestia 1-2 dni a z questów dostaje sie dość dobre eq <pozwala na robienie tam misji bez zmiany na zwykłą klasę>.